האיים הקנריים כולל הקרנבל בטנריף CLT02 יציאה בתאריך 5.3.2019

יום 1 תל אביב  – מדריד  – טנריף  – ביקור בתהלוכת הקרנבל בסנטה קרוז


נצא בטיסת בוקר למדריד ומשם בטיסת המשך לאי טנריף, הגדול שבאיים הקנריים. לקראת אחר הצהריים ניסע לעיר הבירה סנטה קרוז שם נחזה בקרנבל המדהים של העיר. נצפה בתהלוכות ובריקודים ונצטרף לחגיגה הצבעונית. לאחר המצעד ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בפוארטו דלה קרוז.

 

 יום 2 עמק אורוטבה ומטעי הבננות – איקוד דה לוס וינוס וטעימות יין – עץ הדרקון וכפר הדייגים גראצ’יקו – בערב טקס קבורת הסרדין


נעלה אל עמק לה אורוטאבה הפורה, העשיר במטעי בננות ונבקר בעיר הציורית לה אורטאבה, בה נכיר את הארכיטקטורה המיוחדת של האיים הקנריים, בתי הבלקונים ונבקר במוזיאון האתנוגרפי הממוקם באחד הבניינים העתיקים בעיירה. נמשיך ונבקר באיקוד דה לוס וינוס מרכז תעשיית יין ולא נוותר גם על טעימות של יינות וליקרים מתוצרת מקומית.  לא נפסח כמובן על עץ הדרקון העתיק הנטוע במרכז העיירה נמשיך לביקור בכפר הדייגים גראצ’יקו, בעבר עיר נמל חשובה בחוף הצפוני של טנריף שנהרסה בהתפרצות וולקנית אדירה ונשוב אל פוארטו דה לה קרוז, לטיול לאורך הטיילת של העיר. בשעות הערב נצא לאירוע טקס קבורת הסרדין. טקס שעיקרו תהלוכת לוויה היתולית, החולפת ברחובות העיר כשבראשה נישאת בובה ענקית של סרדין. לינה בפוארטו דלה קרוז.

 

יום 3 שמורת הר הגעש אל טיידה  EL TEIDE והחוף הצפוני של טנריף


היום נעלה לסיור בשמורת הר הגעש אל טיידה, הגבוה בהרי ספרד (3,718 מטר) המכוסה במרבית חודשי החורף בכיפת שלג. בדרכנו נעצור לתצפיות עוצרות נשימה בנופים וולקניים מדהימים. נלמד על היווצרות המכתש הענק שלמרגלות החרוט הגדול של ההר, נבחין בין סוגי הלבה ונכיר את הצמחייה הייחודית למקום. ניסע ביערות האורן הקנרי ונרד אל החוף הצפוני של טנריף. לינה בפוארטו דלה קרוז.

 

יום 4 פירמידות המדרגות בגווימאר – העיירה קאנדלריה – בערב מרוץ גברים על עקבים


נתחיל את היום בנסיעה לגווימאר, לביקור באתר המיוחד של פירמידות המדרגות, שם נלמד על תרבות הגואנצ’ס, התושבים הקדומים של האיים שהושמדו על ידי הספרדים במאה ה-15 ועל הקשר בין היבשות בימים עברו. נמשיך לעיירה קאנדלריה, בה נראה את פסלי מנהיגי הגואנצ’ס ונבקר בבזיליקה המהווה אתר עלייה לרגל לבני טנריף. לאחר ארוחת הערב נצא אל מרכז העיר שם נחזה באחד האירועים המצחיקים של הקרנבל מרוץ של גברים נעולים נעלי עקב בגובה 10 ס”מ המתחרים במסלול מכשולים. לינה בפוארטו דלה קרוז.

 

 יום 5 תצפיות נוף בהרי אנגה – העיר לה לגונה – בערב תהלוכת הקרנבל בפוארטו דה לה קרוז


נטפס עם האוטובוס לרכס הרי האנגה ונערוך תצפיות נוף מדהימות לעבר סנטה קרוז, האוקיינוס, לה לגונה והחוף הצפוני. בהמשך נבקר גם בעיר הבירה הראשונה של האי, בה שוכנת האוניברסיטה לה לגונה. בהמשך נשוב למלוננו ולאחר ארוחת הערב נצא לחזות במצעד הגדול הססגוני והעליז המתקיים לאורך הרחובות המרכזיים של פוארטו דה לה קרוז. המצעד הוא מהאירועים העממיים החשובים בחגיגות הקרנבל בטנריף והוא מאפשר להתבונן מקרוב לא רק בקבוצות צועדים ותחפושותיהם העשירות, אלא גם בקהל המקומי שבא לצפות, לרקוד וליהנות. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

 

 יום 6 פינגווינים ולוויתנים בלורו פארק 

את היום נקדיש לביקור בלורו פארק – גן עדן סוב-טרופי מעשה ידי אדם שבו אוסף תוכים ענק, יונקים ימיים ובעלי חיים מיבשות העולם השונות, לצד מתחם קרחוני מלאכותי המהווה בית לעשרות פינגווינים. נחזה במופעים של תוכים, כלבי ים, דולפינים ואפילו לווייתני אורקה. לינה בפוארטו דלה קרוז.

 

יום 7 פוארטו דלה קרוז – סנטה קרוז – טיסה לאי לנזרוטה


את הבוקר נקדיש להשלמת ביקורים בעיר החוף פוארטו דלה קרוז ובעיר הבירה סנטה קרוז. לקראת שעות הצהריים נצא בטיסה קצרה לאי לנזרוטה, המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים – אי המדע הבדיוני. בהגעה ניסע למלוננו למנוחה והתארגנות. לינה בלנזרוטה.

 

יום 8 “הפנינה השחורה” – גן הקקטוסים – מערה וולקנית ותצפיות נוף


היום יוקדש לחלקו הצפוני של האי. נבקר בגן הקקטוסים הנטוע על טרסות בתוך מכתש וולקני ונמשיך למערה וולקנית ייחודית – פרי יצירתו של סזאר מנריקה, נקנח בתצפית יפה על האיים השכנים ללנזרוטה הפזורים באוקיינוס האטלנטי. לינה בלנזרוטה.

 

יום 9 לנזרוטה – נופים געשיים בפארק הלאומי טימאנפאיה


נופיו של האי לנזרוטה שונים לחלוטין מכל שאר האיים. יש בו דיונות גדולות ונופים געשיים ייחודיים, 200 לועות געש וכמעט אין בו משקעים אך גדלים בו ענבי יין הטעימים ביותר בעולם. נערוך סיור באי במהלכו נראה כפרים חקלאיים, עיירות וגולת הכותרת – סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה TIMANFAYA בין לועות ומכתשים געשיים. בהמשך נבקר בחוף המערבי שם נראה מכתשים ונקרות וולקניות לצד אגמים ירוקים וצוקים שחורים. כמו כן נחלוף במחוז החקלאי לה חריה ונראה את שיטות הגידול המיוחדות לאי זה של הגפנים. לינה בלנזרוטה.

 

יום 10 לנזרוטה – מדריד


היום נשלים ביקורים אחרונים באי ולקראת שעות אחר הצהריים ניסע לשדה התעופה של לנזרוטה וניפרד מן האיים הקנריים ונצא בדרכנו למדריד, בירת ספרד. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור מדריד.

 

יום 11 סיור במדריד – טיסה לתל אביב


הבוקר נצא לסיור בעיר היפה והמהודרת. נראה את העיר העתיקה, השדרות הרחבות והכיכרות היפות ההומות אדם: ‘פלאסה קולון’, פלאסה סיבלס ופוארטה דל סול, ממנה מסתעפות כל דרכי ספרד, כקרני השמש. פלאסה אוריינטה, שם שוכן ארמון המלך והמלכה ובו למעלה מ – 2000 חדרים מרוהטים בפאר יחד עם טרקלינים מעוטרים ואולמות מרהיבים. בשעות הצהריים ניסע לשדה התעופה שליד מדריד ממנו נצא בטיסה לתל אביב אליה בשעות הערב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ