מוסקבה וסנט פטרסבורג בספינת נהר KQV03 (סוכות) יציאה בתאריך 21/09/18

יום 1 תל אביב – מוסקבה – מוזיאון הניצחון – בית הקברות נובודביצ’יי

בשעות הבוקר נטוס בטיסה ישירה למוסקבה ,בירת רוסיה. לאחר ההגעה נצא לסיור בעיר, נצא לביקור במוזיאון שמנציח את הניצחון על הגרמנים במלחמת העולם השנייה. בהמשך נבקר בבית הקברות נובודביצ’יי המשמש כמקום מנוחתם של גדולי האומה, סופרים, מלחינים, מוזיקאים ופוליטיקאים. לינה במוסקבה.

 

יום 2 הכיכר האדומה – הקרמלין (Kremlin) – מוזיאון הנשקייה – עליה לספינת הנהר

נצא לסיור בכיכר האדומה ונצפה אל כנסיית סנט. בזיליוס והקרמלין. נבקר בקתדרלת המלאך מיכאל המשמשת כמקום מנוחתם האחרונה של הצארים, נצפה על קתדרלת העלייה לשמים ונבקר במוזיאון ששמו ה”נשקייה” שבו שומרים את האוצרות הנפלאים של הצארים. בשעות אחר הצהריים נעלה על ספינת הנהר בה נתקבל בטקס קבלת הפנים המסורתי עם לחם, מלח וודקה . לינה בספינת הנהר.

 

יום 3 בית הכנסת – סיור מטרו   

הבוקר נצא לביקור בבית הכנסת הגדול ולאחריו נרד לסיור הרפתקה במטרו שתוכנן על ידי טובי הארכיטקטים. לינה בספינת הנהר.

 

יום 4 אוגליץ’ (Uglich)

נעגון באוגליץ’ – אחת מערי “טבעת הזהב” העתיקות ברוסיה, נצא לסיור רגלי באתריה. נבקר במתחם העתיק בעיר, הארמון, בכנסיית ההשתנות, עם קיר האיקונות המפואר שבה ונאזין לקונצרט ווקאלי. כן נותיר זמן קצר ליהנות מהשוק הצבעוני במקום. לינה בספינת הנהר.

 

יום 5 האגם הלבן – גוריצי (Goritsy) – מנזר קירילוב

במהלך הבוקר נעבור באגם הלבן בדרכנו לעיירה הירוקה והשלווה גוריצי. בהגיענו, ניסע לביקור במבצר-מנזר קירילוב-בלוזרסקי – מתחם הנותן תחושה של חזרה בזמן – לאווירת ימי הביניים. לינה בספינת הנהר.

 

יום 6 קיצי (Kizhi) – ביקור במוזיאון הפתוח

נעגון באי הקטן והציורי קיצי – Kizhi שבאגם אונגה בחבל קרליה. האי מהווה מוזיאון פתוח לארכיטקטורה ונמנה על אתרי המורשת העולמית. זהו מכלול אדריכלי גדול, המכיל כ-80 מבני עץ, ביניהם כנסיות, קפלות, מגדל פעמונים, טחנת רוח, בתי איכרים ועוד. נערוך סיור רגלי במוזיאון ונשוב לספינה. לינה בספינת הנהר.

 

יום 7 מנדרוגי (Mandrogi)

נתחיל את היום כשכולנו על הסיפון בעת השייט בסכרים שעל נהר הסוויר, בדרכנו לימת לדוגה, ימת המים המתוקים הגדולה באירופה. נבקר במנדרוגי – Mandrogi הירוקה, כפר נופש בו נוכל להכיר את אורח החיים של כפר רוסי. לינה בספינת הנהר.

 

יום 8 מוזיאון ההרמיטאז’ (Hermitage Museum)

היום נעגון בסנט.פטרסבורג .Saint Petersburg נבקר במוזיאון ההרמיטאז’ – הגדול שבמוזיאוני רוסיה ובו יצירות מופת ואוספים אדירים, עתיקות, תרבויות המזרח והמערב, מדע והשכלה, ציורים של דה וינצ’י, טיציאן, רפאל ורמברנדט. כמו כן פסלים ועוד מאות אלפי ממצאים ארכיאולוגיים וחפצי אומנות. לינה בספינת הנהר.

 

יום 9 ארמון יקתרינה – חדר הענבר – ערב פולקלור

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא לביקור בארמון המפואר יקתרינה. הארמון בסגנון רוקוקו ושימש כארמון קיץ שממוקם בעיירה צארסקויה סלו (כפר הצאר בתחום העיירה פושקין). הארמון נהרס על ידי הגרמנים במלחמת העולם השנייה. החזית כוללת כיפות זהובות ועיטורים בכחול ובלבן, ועיצוב הפנים המבריק שופע מראות, נברשות ומלאכים שמנמנים. לא נחמיץ גם ביקור בחדר הענבר. לאחר ארוחת הערב נצא יחדיו לצפות במופע פולקלור מרהיב. לינה בסנט. פטרסבורג.

 

יום 10 בית הכנסת- ביקור בגנים שבארמון פטרהוף – שדרת נייבסקי  

הבוקר נבקר בבית הכנסת היחיד ברוסיה שנבנה בסגנון מאורי. נמשיך לביקור בגני ארמון פטרהוף (Peterhof) הלוא הוא ארמון הקיץ של פטר הגדול ויורשיו שנבנה בהשראת ארמון וורסאי והגנים היפים שמחוצה לו. נראה את המזרקות, המרפסות ומפלי המים היורדים אל הים. בהמשך נחזור לסט. פטרסבורג, נטייל בשדרת נייבסקי הארוכה, אליה מובילים כל הרחובות. יש בה הכל – חנויות ובתי קפה, תיאטראות. נבקר במרכז הקניות הענק “גוסטיני דבור”.  בערב יוכלו המעוניינים לצאת וליהנות ממופע בלט או קונצרט (בתשלום נפרד). לינה בסנט. פטרסבורג.  

 

יום 11 סנט. פטרסבורג – ת”א

בשעות הבוקר המוקדמות ניסע מהמלון לשדה התעופה של סנט פטרסבורג ונצא בטיסה ישירה לתל אביב.

 

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ