שיט מאורגן לאיסלנד, האיים הבריטיים, גרמניה והולנד

16 ימים • כולל איי שטלנד, איי אורקני ואמסטרדם הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

16 ימים

14 לילות

14 לילות שיט

קוד טיול CIB

טיולינו יחל באמסטרדם, בירת הולנד, מיעדי התיירות המובילים בעולם. לאחר שנבקר בה נעלה על אניית התענוגות Favolosa של חברת השיט Costa Cruises. נשוט אל עבר האיים הבריטיים המדהימים, שממוקמים במערב אירופה וכוללים את אנגליה, אירלנד וסקוטלנד. בטיול שלפניכם נבקר בלרוויק, העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד. עיר זו נוסדה במאה ה-17 כעיר נמל. כיום כלכלת העיר מתבססת על דיג ועל סיוע לקידוחי הנפט שבים הצפוני. נצא לסיור מרתק  באזור איי אורקני (Orkney Islands), קבוצת איים הממוקמת לחופה הצפוני של סקוטלנד. זהו אזור גדוש היסטוריה ונופים יפיפיים. כבר מסיפון האוניה נבחין בקו החוף המוריק והציורי של איי אורקני. לאחר ביקור באיי אורקני נמשיך בשייט לכיוון איסלנד.

לפני 200 מיליון שנה – ממש לא מזמן, לפי המונחים הגיאולוגיים – התפצלה יבשת העל "פנגיאה" לשני חלקים. תזוזת הלוחות יצרה מרווח בין אמריקה הצפונית לאירופה ובתווך נוצרו רכסים תת אוקייניים עצומים שמהם יצאה לבה שהפכה לבזלת. מתוך אחד הרכסים הללו בצבץ אי שאותו אנחנו מכירים כיום בשם איסלנד – "אי של אש וקרח", כפי שמכנים אותו. גילו הצעיר – יחסית, כמובן – של האי ומיקומו יצרו בו שלל תופעות טבע שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר: גייזרים וקרחונים, שדות בזלת והרי געש, מעיינות חמים, מפלים ואגמים.

בהמשך הטיול האוניה תעגון בברמרהאבן, עיר נמל בחופה הצפוני של גרמניה. נצא בנסיעה לעיר הסמוכה ברמן. עיר בת יותר מ1200 שנים המהווה מרכז עירוני תוסס ונגלה עיר קסומה בה ההיסטוריה והקדמה שזורים זה בזה. משם נמשיך את השייט עד להולנד ונבקר בין היתר בהאג, עיר במערב הולנד המהווה את מרכזה השלטוני של הולנד. נסיים את השייט באמסטרדם ונצא לביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס- (Zaanse Schans), כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה, התרבות והמסורת ההולנדית הכפרית. נמשיך ונבקר בוולנדם, אחת מעיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  •  טיסות ישירות
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות איכותיות ומעמיקות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • שירות ייחודי הניתן על ידי חברתנו: צ'ק אין לאוניה 

אתרים בולטים במסלול:

  • סיור מקיף באי קירקוול (מאיי אורקני) כולל הכפר הניאוליטי וטבעת ברודגר
  • 'משולש הזהב' הכולל את 3 האתרים המבוקשים באיסלנד: סלע ת'ינגווליר - מקום כינוסים של השבטים הוויקינגים,
  • מפל הגולפוס - מגדולי המפלים האיסלנדים ואתר הגייזר המפורסם
  • אגם Myvatn, אגם רדוד ועשיר בחומר אורגני הממוקם באזור של פעילות געשית בצפון איסלנד
  • ביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס, כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה
  • יום טיול מיוחד באזור הפיורדים המערביים של איסלנד

לכל הטיולים לאיסלנד >>

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 תל אביב – אמסטרדם – עליה לאוניה

נצא בטיסה ישירה לאמסטרדם, בירת הולנד, מיעדי התיירות המובילים בעולם. הרחובות היפים, הניגוד המרתק בין ישן לחדש, האווירה הצעירה, הקוסמופוליטית, זוהי עיר משגשגת שאופייה ההולנדי ניכר בה בכל מקום. עם ההגעה נערוך סיור פנורמי בעיר, בסיומו נצא בנסיעה לכיוון נמלה של העיר אמסטרדם, שם נעלה על אניית התענוגות Favolosa של חברת השיט Costa Cruises בה נבלה במהלך טיולנו. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 2 שייט לכיוון איי שטלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 3 לרוויק, איי שטלנד (סקוטלנד)

לרוויק היא העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד. עיר זו השוכנת לחופו המזרחי של האי מיינלנד נוסדה במאה ה-17 כעיר נמל. כיום כלכלת העיר מתבססת על דיג ועל סיוע לקידוחי הנפט שבים הצפוני. נסייר ברחבי העיר ונתרשם מן הנופים ומהאווירה הייחודית במקום. לינה באוניה.

יום 4 שייט לכיוון איסלנד – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום נוסף של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 5 סיידיספיורדור (Seydisfjordur) איסלנד

האנייה תעגון בצידה המזרחי של איסלנד. נוף פיורדים מבותר מקבל את פנינו ואנו נצא בנסיעה יפיפייה מערבה. הליכה קצרה תביא אותנו אל המפל הציורי גופופוס  (GUFUFOSS) משם נמשיך לאורך אגם לגורין (LOGURINN) אשר מעמקיי מימיו הקפואים הינם משכנה של מפלצת, כך על פי תושבי המקום. לחופו המזרחי של האגם נטעו יער גדול המחזיר לאיסלנד מעט מעברה המיוער, טרם בוא הוויקינגים למקום. נצפה במפל נוסף, הנגיפוס (HENGIFOSS) הצונח בעצמה דרך משושים ודפנות בזלת. נבקר גם במרכז מבקרים מעניין ובביתו של אחד מחשובי הסופרים באיסלנד, גונאר גונארסון, בן המקום שהזמין אדריכל ידוע לתכנון ביתו. נסיים את היום בעיר המחוז העיקרית של מזרח איסלנד. לינה באוניה.

יום 6 אקוררי (Akureyri) - מפלי גודפוס - נופים געשיים באגם מיוואטן - איסלנד

הבוקר נעגון בעיר אקוררי, ממנה נצא ליום טיול מיוחד אל אגם מייוואטן (Mývatn). נחל בנסיעה לאורך קו החוף של הפיורד הארוך באיסלנד – Eyjafjordur ממנו נוכל להתרשם מהנוף של אקוררי וההרים שמסביבה. בהמשך נבקר במפלי Godafoss, מהמפלים המרהיבים ביותר באיסלנד המכונים גם “מפלי האלים”. בעבר, אל מי המפל הגועשים הושלכו פסלי האלילים הוויקינגים עם אימוץ הנצרות באיסלנד. לאחר הביקור במפל, ניסע אל אגם מיוואטן המהווה מפגש של שברים גיאולוגים אדירים, האגם נוצר על ידי התפרצות געשית שבמהלכה נפלטה כמות גדולה של לבה בזלתית לפני כ-2,300 שנים, והנוף שמסביבו נשלט על ידי תוואי שטח געשיים, כולל עמודי לבה ושלל תופעות וולקניות מדהימות, בהן התפרצויות בוץ חם וקיטור. את הקיטור המתפרץ ממעמקים, האיסלנדים החרוצים רותמים לצרכי אנרגיה. נטייל על שפת חוף האגם הרדוד והעשיר בחומר אורגני, לא רחוק מהר הגעש קרפלה. האגם וסביבתו הביצתית עשירים במיוחד בעופות מים ובעיקר ברווזים. במידה והזמן יאפשר, נבקר גם בתחנת כוח העושה שימוש במי המעיינות החמים להפקת חשמל. לאחר מכן נשוב לאקוררי. לינה באוניה.

יום 7 איסאפיירד'ור (Isafjordur) – הפיורדים המערביים - איסלנד

איסאפיירד’ור היא עיירה בצפון-מערב איסלנד, בירת מחוז וסטפירד’יר (הפיורד המערבי) בה חיים כ-3000 תושבים. בירת הפיורדים המערביים ממוקמת על מפרץ יפהפה, בין הרים גבוהים ומרשימים, אשר גם בימי הקיץ מכוסים שלג. נצא לסיור דרומה, בין הרי געש ועמקי קרחונים קפואים ונבקר במפל המרשים דינאנדי(Dynjandi) המפל נופל בצורה מדורגת ובזרזיפי מים דקים מגובה של למעלה מ-100 מ’. זהו המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים ולמעשה מדובר בשבעה מפלים, היוצרים יחדיו צורה מעניינת ומתרחבת. נעצור במספר נקודות תצפית מרשימות ומשם נמשיך לביקור בכפר הדייגים Sudureyri בו נלמד על חיי הדייגים ושגרת יומם. לינה באוניה.

יום 8 ריקיאוויק (Reykjavík) איסלנד - משולש הזהב – מפל הגולפוס – אתר הגייזר

הבוקר האונייה תעגון בריקיאוויק, בירת איסלנד. נצא בנסיעה אל מקום כינוסם של השבטים הוויקינגים בסלע המפורסם המכונה ת’ינגווליר. נהלך במורד השבר לאורכו של מצוק לבה על קירותיו הזקופים. נמשיך ונבקר באחד מגדולי המפלים האיסלנדים – מפל הגולפוס שמימיו נוחתים בשאון אדיר אל ערוץ קניוני באמצעות מדרגות סלע מרשימות. לסיום נבקר באתר הגייזר המפורסם של איסלנד. לינה באוניה.

יום 9 גרונדרפיורדור (Grundarfjordur) - חצי האי סנפלסנס - שמורת צוקי גרדוברג – בודיר

הבוקר האוניה תעגון בגרונדרפיורד (Grundarfjordur) משם נצא ליום טיול בחצי האי סנפלסנס הנקרא גם “איסלנד המיניאטורית” היות והוא מייצג רבות מתופעות הטבע המאפיינות את איסלנד. ניסע לביקור בשמורת צוקי גרדוברג המרשימה שבה חומת משושי בזלת ענקיים המשתרעים לאורך יותר מקילומטר. נמשיך לכפר בודיר, שם נראה את ה”כנסיה השחורה” והחוף הבזלתי המיוחד שלמרגלותיה. לאחר מכן נגיע לעיירת הדיג ארנסטאפי, נצא לסיור רגלי בשביל יפהפה המתפתל מעל צוקים מרשימים המתנשאים מעל החוף ומערות ענקיות שנחצבו על ידי כוחות הטבע. לינה באוניה.

יום 10 שייט לכיוון איי אורקני - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 11 איי אורקני – טבעת ברודגר – הכפר הניאוליטי – קירקוול

היום תהיה לנו הזדמנות נפלאה לסייר באזור איי אורקני (Orkney Islands), קבוצת איים הממוקמת לחופה הצפוני של סקוטלנד. זהו אזור גדוש היסטוריה ונופים יפיפיים. כבר מסיפון האוניה נבחין בקו החוף המוריק והציורי של איי אורקני. נצא בנסיעה לעבר מעגל האבנים המפורסם המכונה טבעת ברודגר ,(ring of Brodgar) מתחם פרהיסטורי מרתק שהצית את דמיונם של חוקרים רבים והוא אחיו הקדמון של הסטונהג’ שבאנגליה. בדרכנו נראה מעגל אבנים נוסף בשם האבנים העומדות של סטנס (Stenness) שהוקם אף הוא על ידי תושביו הקדמונים של האי למטרות פולחן שפרטיו לא פוענחו עד היום. לקראת צהריים נגיע לסקארה ברה (Skara Brae) כפר ניאוליטי מרשים ומפתיע בן אלפי שנים, שנתגלה באקראי במאה ה-19, עקב סופה עזה שחשפה את סודותיו. בצמוד לו נמצאת אחוזת סקייל, בה אוספים של פריטים מקומיים מעניינים ממאות השנים האחרונות. נסיים את יומנו בביקור בבירת איי אורקני, קירקוול (Kirkwall) עיירה נעימה עם רחובות קטנים, קתדרלה יפה בנויה אבן חול אדומה, שרידי ארמונו של הבישוף ושפע חנויות צבעוניות. לאחר ביקור וסיור בקירקוול, נשוב לאוניה. לינה באוניה.

יום 12 שייט לכיוון גרמניה - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 ברמרהאבן – ברמן – גרמניה

הבוקר נעגון בברמרהאבן, עיר נמל בחופה הצפוני של גרמניה. נצא בנסיעה לעיר הסמוכה ברמן. עיר בת יותר מ1200 שנים המהווה מרכז עירוני תוסס ונגלה עיר קסומה בה ההיסטוריה והקדמה שזורים זה בזה. נצא לסיור בו נגלה את המבנים בני מאות השנים לאורך המרקטפלאץ, נתפעל ממבנה העירייה המרשים ופסל “רולנד של ברמן” המשקיף עליו אשר הוכרו כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו ונלמד על הקשר של העיר לאגדותיהם של האחים גרים. לינה באוניה.

יום 14 רוטרדם – האג – פנורמת מזדך

הבוקר נעגון ברוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם. ממנה ניסע לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר הביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בנין הפרלמנט העתיק, נביט משתאים בפנורמת מזדך ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה באוניה.

יום 15 אמסטרדם – זאנסה סכאנס – וולנדם – לתל אביב

נסיים את השייט באמסטרדם. לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהאונייה ונצא בנסיעה לביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס- (Zaanse Schans) זהו כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה, התרבות והמסורת ההולנדית הכפרית. מאז הפך לכפר אומנים, מוזיאון פתוח ויעד תיירותי למיליוני מבקרים מידי שנה, בו ניתנת לנו אפשרות חד-פעמית להציץ מתוך “קפסולת זמן” על הולנד של המאה ה-17. נבקר ברחבי הכפר הידוע והמזוהה בעיקר בזכות טחנות הרוח המפורסמות שבו, המוקפות בדשא רחב וירוק היוצר תחושה פסטורלית ומקסימה ובכל אחת מהן נמצא גם מוזיאון קטן שמציג את ההיסטוריה והמורשת ההולנדית. בהמשך ניסע לביקור בכפר וולנדם, אחת מעיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד. העיירה ידועה בעיקר בזכות התרבות ההולנדית האותנטית שהיא מייצגת. זאת עיירה ציורית ופסטורלית בה ניתן ליהנות מבתי העץ, יריד תלבושות הולנדי אותנטי, דוכני אוכל מקומי ועוד טעימות רבות מהמסורת ההולנדית. לקראת שעות הערב נצא בנסיעה אל שדה התעופה שליד אמסטרדם ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב.

יום 16 נחיתה בתל אביב

מלאי חווית, ננחת בתל אביב, בשעות הבוקר המוקדמות.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב אמסטרדם 5:10 שעות
אמסטרדם תל אביב 4:25 שעות

איסלנד

גייזרים - איסלנד

מטיילים ממליצים

"הקרוז והטיול המשולב בו הביא אותנו למרחבים חדשים ולנופים עוצרי נשימה. הכל היה מוצלח מאד"
יפה ודוד אפלבוים

"יש לי רק מילים טובות על עמוס: סגנונו האישי הנעים והנינוח, דאגתו לרווחתנו וקשיבותו"
נעמי גולדברג

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIB01 אוגוסט 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באונייה מקטגוריה IC בקומות 1-8.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה EC בקומות 1-9 בתוספת 395 € לאדם בחדר זוגי , 640 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת KLM בנתניב: תל אביב - אמסטרדם - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם €154 לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה Costa Favolosa
  • סיור בלרוויק, העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד
  • הכפר הניאוליטי וטבעת ברודגר באיי אורקני
  • ביקור במפלי Godafoss ("מפלי האלים"), בין המפלים המרהיבים ביותר באיסלנד
  • יום טיול מיוחד אל אגם מייוואטן (Mývatn).
  • ביקור במפל ,Dynjandi המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים
  • ביקור בכפר הדייגים Sudureyri באיסלנד
  • ביקור במפל הגולפוס - אחד מגדולי המפלים האיסלנדים
  • הסלע המפורסם 'ת'ינגווליר', מקום הכינוס של השבטים הוויקינגים
  • אתר הגייזר המפורסם באיסלנד
  • יום טיול מיוחד באזור הפיורדים המערביים של איסלנד
  • יום טיול בחצי האי סנפלסנס הנקרא גם "איסלנד המיניאטורית"
  • ביקור בשמורת צוקי גרדוברג באסלנד
  • ביקור בכפר בודיר, שם נראה את ה"כנסיה השחורה" והחוף הבזלתי המיוחד שלמרגלותיה
  • ביקור בסקארה ברה (Skara Brae) כפר ניאוליטי מרשים ומפתיע בן אלפי שנים הנמצא באיי אורקני
  • ביקור בעיר ההיסטורית ברמן שבגרמניה
  • ביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד
  • ביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס, כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה
  • ביקור בכפר וולנדם, אחת מעיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד

על האוניה

Costa Favolosa

האונייה Costa Favolosa של חברת Costa cruises הושקה בשנת 2011. באוניה קיימות חמש מסעדות שממתינות לארח אתכם, כולל קלאב פבולסה ומסעדת ה-סמסרה. קיים גם אירוח בסגנון בופה, שפועל במשך כל היום. בבר הגלידה תוכלו ליהנות מגלידות איטלקיות משובחות. האוניה מציעה גם 12 ברים ומועדונים, חמש בריכות ג'קוזי...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  ריקיאוויק קירקוול
אוגוסט 13° 16°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שיט מאורגן לאיסלנד, האיים הבריטיים, גרמניה והולנד   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

16 ימים • כולל איי שטלנד, איי אורקני ואמסטרדם
לוגו של וואטסאפ