טיול מאורגן לאיים הקנריים

8 ימים • גן עדן באוקיינוס האטלנטי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

יבשתי

קוד טיול QCK

מיועד לבעלי תעודת מתחסן או מחלים בתוקף

ארכיפלג האיים הקנריים כולל קבוצה המונה 7 איים מיושבים יפהפיים, באוקיינוס האטלנטי, מול חופי מרוקו וכן כמה איונים, בחלקם מיושבים גם הם המהווים קהילה אוטונומית השייכת לספרד. באיים שילוב מדהים של גנים אקזוטיים מרהיבים ובהם עצי דרקון עתיקים, שלל קקטוסים ופרחי ציפור גן העדן, שפע דקלים ומטעי בננות, יערות עד של ער אציל, דפנה ואורנים קנריים וכן שמורות טבע סביב לועות ענק של הרי געש כבויים, סלעים וולקניים היוצרים מגוון עצום של תצורות, כיד הדמיון, "נופי ירח" צחיחים, כפרי דייגים ציוריים בהם בתים בצבעים שונים, שכאילו תלויים על צוקים הגולשים לאוקיינוס, עם חופים בעלי חול שחור. כל אלה מהווים חלק מהחוויה הקנרית. בנוסף לאלה, תושבים מקומיים אדיבים ומסבירי פנים, מסורות של חגיגות צבעוניות בחגים השונים, אקלים סובטרופי נוח, המאפשר ביקורים באיים לאורך כל השנה, אלה הופכים טיול מאורגן לאיים הקנריים לחוויה מסוג מיוחד. לשמם של האיים אין כל קשר לציפור הקנרית והוא נגזר מהשם הלטיני canis = כלב. רמז לכלבים הגדולים באיים, שהגנו על התושבים המקוריים. הטיול לאיים הקנרים, מתמקד בשני איים מיוחדים: טנריף, האי הגדול, המגוון עם שפע של נופים שונים ולנזרוטה - "אי המדע הבדיוני", הדרמטי שבאיים, בעל הנוף המיוחד שהפך אותו לפארק אקולוגי ושמורה ביוספרית.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
  • תוכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • 7 לילות במלונות ברמת 4 כוכבים
  • כלכלה על בסיס ארוחת בוקר בסגנון בופה וארוחות ערב לאורך כל הטיול.
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים הנוסעים)
לעוד טיולים מאורגנים לאיים הקנריים ומדירה לחצו כאן

יום 1 תל אביב - יעד ביניים - טנריף

נפגש בנתב”ג ונצא בטיסה דרך יעד ביניים לאי טנריף, הגדול שבאיים הקנריים. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. עם ערב נצא לסיור רגלי במרינה היפיפייה של פוארטו דה לה קרוז. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

יום 2 שמורת הר הגעש אל טיידה - החוף הדרומי של טנריף

הבוקר ניסע לדרומו של האי, ממנו נצא לשיט מיוחד. נפליג בין צוקים בעקבות דולפינים וליוויתנים השוחים להם להנאתם בים הפתוח בין טנריף ליבשת אפריקה. נכין את המצלמות כדי לזכות בהנצחתם. בהמשך היום נעלה לסיור בשמורת הר הגעש אל טיידה, ששטחה 189 קמ”ר. ההר הוא הגבוה ביותר בספרד, ומתנשא לגבה של 3,718 מטר. פסגתו מכוסה בכיפת שלג מרבית חודשי הקיץ. הפארק הלאומי טיידה, בו נסייר, הוא אתר מורשת אונסק”ו, והוכר כאחד האתרים המתויירים בעולם. ההר הינו הר פעיל, וההתפרצות האחרונה התרחשה בו ב – 1909 מלועו של אל צ’יניירו. הנסיעה בהר מספקת לנו נקודות תצפית מרהיבות, תצורות נוף מיוחדות וקלדרה, לאס קניאדס, עצומת ממדים, הנמצאת בגובה של 2000 מ’. נרד מההר דרך לה אספרנסה, מעל לעננים ונעצור לתצפית נוספת על הטיידה. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

יום 3 עמק אורטבה ומטעי הבננות - איקוד דה לוס וינוס וטעימות יין- עץ הדרקון וכפר הדייגים גרצ'יקו

נעלה אל עמק אורטבה הפורה, העשיר במטעי בננות. נבקר בעירה הציורית לה אורטבה, אשר תספק לנו דוגמה נפלאה לארכיטקטורה המיוחדת של האיים הקנריים. המרפסות הקאנריות האופייניות מעטרות את מרכזה ההיסטורי של העיר, ומדי שנה, לקראת הפסחא, מתקיים בה פסטיבל פרחים. נבקר במוזיאון האתנוגרפי הממוקם באחד מבנייניה העתיקים של העיירה, אשר יספק לנו הצצה לאורח החיים של מגדלי הבננות העשירים בעבר. נמשיך בנסיעה בנוף קסום לעבר העיירה איקוד דה לוס וינוס. העיירה המוקפת בכרמי ענבים היא מרכז לייצור יין המלווסייה המקומי. עיקר גאוותה של העיירה הוא על עץ הדרקון עתיק היומין, אשר גילו נאמד בכ- 1000 שנים. נראה את עץ הדרקון ונטעם מהליקרים המקומיים באחד ממרתפי היין הגודשים את העיירה. נסיעה קצרה תביא אותנו אל כפר הדייגים גרצ’יקו. שמו של הכפר ניתן לו בשל האי הקטן (גארה= אי צ’יקו= קטן) השוכן מולו. שלוותו של הכפר לא מעידה על ההיסטוריה אותה חווה. בעבר, היווה המקום כנמל המרכזי של טנריף, אך התפרצות געשית ונחלי הלבה שזרמו לכיוונו סתמו את המפרץ, ובכך סתמו את הגולל על מרכזיותו כנמל. בהמשך, לאחר ששוקם חווה הכפר שיטפון ושריפה וסופות, אך לא הצליח לשבור את חיי התושבים, ששבו אליו ובנו אותו כל פעם מחדש. נראה את האי הקטן, את בריכות המים הקטנות שנוצרו מהשתלטות מי הים על חלקים מהטירה המקומית, ונשוב בדרך אחרת לפוארטו דה לה קרוז. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

יום 4 פינגווינים וליוויתנים בלורו פארק

את היום נקדיש לביקור בלורו פארק, שמשמעות שמו הוא פארק התוכים. כאן מצפה לנו חוויה מיוחדת במינה. הלורו פארק הוא גן עדן סוב טרופי, מעשה ידי אדם, שבו אוסף תוכים ענק, יונקים ימיים ובעלי חיים מיבשות שונות. במהלך הסיור במקום נצפה במספר מופעים כדוגמת מופע כלבי הים, מופע דולפינים, מופע אורקות (קטלן, יונק ימי עצום מימדים המגיע לאורך של כ- 10 מטרים ולמשקל של כ- 10 טון) ועוד. נחווה מתחם קרחוני מלאכותי המהווה בית לעשרות פינגוויים, בריכות כרישים, נמרים וקופים ועוד ועוד. כל אלו טובלים בצמחייה מרהיבה המשמשת רקע למקום. לסיום היום נבקר בגנים הבוטאניים, שהוקמו במחצית המאה ה- 18 , עם אוסף נהדר של צמחים מיוחדים מהאיים הקנריים ומאזורים טרופיים אחרים בעולם. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

יום 5 העיר לה לגונה והרי אנגה

נתחיל את יומנו בביקור קצר בעיר סן קריסטובל דה לה לגונה. עיר זו הייתה בעבר לגונה שהתייבשה וזהו מקור שמה. העיר שמשה בירתה של טנריף, עד מחצית המאה ה- 19, אז עברה הבירה לסנטה קרוז דה טנריף. נבקר ברחובה הראשי של העיר, שהוכרה כאתר שימור של אונסק”ו, נראה את בתי המידות ונכנס לביקור בקתדרלה. נמשיך בנסיעה לעבר הרי אנגה, הממוקמים בצד הצפון מזרחי של האי. מצד אחד נוכל לראות את יערות ההר שהינם עתיקי יומין. נערוך טיול רגלי שיאפשר לנו לחוש כבתוך יער מכושף. נעצור למספר תצפיות כגון Mirador De Jerdina ו – Pico Del Ingles . נסיעה פתלתלה תוביל אותנו לעיירה טגננה, עיירה קטנטנה ומבודדת בלב נוף מדהים. בחלקו השני של ההר נוכל להנות מנופיו החשופים שיובילו אותנו לעיירה סן אנדרה, הידועה בחופיה הלבנים. נמשיך לעיר הבירה סנטה קרוז דה טנריפה ונערוך בה סיור פנוראמי. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

יום 6 טיסה לאי לנזרוטה - "הפנינה השחורה"- גן הקקטוסים- מערה וולקנית ותצפיות נוף

נצא בטיסה קצרה לאי לנזרוטה, המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים. לא בכדי מכונה האי “הפנינה השחורה”, התפרצות געשית היא זו שיצרה את האי, כמו את שאר האיים הקנריים, אבל היה זה בן המקום, האומן סזאר מנריקה שהוסיף לו נופך מיוחד במינו. עם הנחיתה נבקר בשלושה מהאתרים שיצר אומן זה בחלק הצפוני של האי. נתחיל את הביקור בגן קקטוסים אותו יצר מנריקה בתוך מחצבה. אלפי קקטוסים אנדימיים למקום ומאזורים שונים בעולם נטועים במפלסים מדורגים. בקצה הגן על גבעה מלאכותית קטנה נמצאת טחנת רוח, פרי יצירתו של האומן, המהווה תזכורת לטחנות הרוח ששימשו בעבר לטחינת קמח. נמשיך בנסיעה ליצירה נוספת של סזאר מנריקה- בתוך מערה וולקאנית – חמאוס דל אגווה. מנריקה השתמש בחלל שנוצר בעובי האדמה ליצירת בית קפה, בריכות, אולם קונצרטים ועוד. זוהי אחת הדוגמאות המופלאות של יכולתו של האומן להשתמש בתוואי שיצר הטבע ולזרום איתו. נסיים את היום בביקור באתר נוסף שהוא פרי יצירתו של מנריקה, תצפית הנהר, מירדור דל ריו. בתוך ההר פער האמן שני חלונות ענק המשמשים כעין עיניים מהם ניתן לצפות על הנוף, ובעיקר על האי הקטן גרסיוזה. לינה בלנזרוטה.

יום 7 לנזרוטה - נופים געשיים בפארק הלאומי טימאנפייה

היום ניסע לחלק הדרומי של האי. נוכל לראות בצורה בולטת את ייחודו של האי בו דיונות גדולות ונופים געשיים מיוחדים מסוגם. האי דל במשקעים, אך גדלים בו ענבי יין מהטובים בעולם. נתחיל את היום בביקור בפארק הלאומי טימאנפייה. לפני כ- 200 שנה הייתה במקום התפרצות געשית והלבה זרמה בה במשך 6 שנים רצופות. ההתפרצויות הגעשיות יצרו הרי געש נוספים, שהינם רדומים. נראה את מסעדת השטן, פרי יצירתו של סזאר מנריקה, וניסע בתוככי הפארק הלאומי ביינות לתצורות נוף, נחלי בזלת, הרים ועמקים בגוונים שונים ותצפיות שובות עין. נמשיך לאתר אל גולפו, אתר המציג בפנינו תמונה כמעט בלתי אפשרית של לגונה ירוקה בה התפתחו אצות, ואשר שמש רקע לאחד מסרטיו של האומן הספרדי הידוע אלמודובר. נעצור לסיור רגלי בנקרות המתפרצות במים ונראה גם את בריכות המלח. נמשיך בנסיעה ונראה את הדרך המיוחדת בה נטועים הגפנים בלנזרוטה ואף נטעם מהיין המקומי. לינה בלנזרוטה.

יום 8 לנזרוטה - יעד ביניים - תל אביב

היום נשלים את בקורנו באי לנזרוטה ונצא בטיסה דרך יעד ביניים לתל אביב, אליה נגיע בשעות הערב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד ביניים 5:35 שעות
יעד ביניים טנריף 2:50 שעות
לנזרוטה יעד ביניים 2:30 שעות
יעד ביניים תל אביב 4:50 שעות

האיים הקנריים

מטיילים ממליצים

"תודה על ההדרכה הנפלאה, תודה על ההסברים המעמיקים והמעניינים, תודה על סבלנותכם עד אין קץ, תודה על טיול מהנה ומיוחד! אהבנו במיוחד את לנזרוטה והתפעלנו מנופי הירח שלו. בטנריף התענגנו על הצבעים והבתים"
ד"ר פנינה סלע

"תוכנית הטיול היתה טובה מאוד. באמצעות ההדרכה וההסברים למדתי רבות"
(עמליה הדרי)

"היה טיול 10! הכל בוצע בהתאם לתוכנית ואף יותר מזה"
(קלרה צולנג)

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
QCK01 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
QCK02 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
QCK03 מרץ 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
QCK06 אפריל 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
QCK08 יוני 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות בנתיב: תל אביב - יעד ביניים - טנריף, לנזרוטה - יעד ביניים - תל אביב.
  • טיסת פנים בנתיב טנריף – לנזרוטה.
  • 7 לילות במלונות ברמת 4 כוכבים.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • כלכלה על בסיס ארוחת בוקר בסגנון בופה וארוחות ערב לאורך כל הטיול.
  • סיורים כמפורט במסלול לרבות דמי כניסה לאתרים השונים.
  • אוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • מיסי נמל + מס דלק (עשויים להשתנות עד היציאה).
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול באיים הקנרים מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. אנחנו הולכים בשבילי הליכה בהרים ובסיורים רגליים בעיר. לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, בחלק מהמקומות קיימת בעיית נגישות. לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • הפארק הלאומי טימאנפייה באי לנזרוטה
  • ביקור בלורו פארק - גן עדן סוב-טרופי
  • שמורת הר הגעש אל טיידה
  • העיר הציורית אורוטאבה בעמק אורוטבה
  • ביקור באיקוד דה לוס וינוס - מרכז תעשיית יין
  • גן הקקטוסים באי לנזרוטה
  • סיור פנוראמי בעיירה סנטה קרוז דה טנריפה
  • ביקור ברחובה הראשי של העיר סן קריסטובל דה לה לגונה שהוכרה כאתר שימור של אונסק"ו

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טנריף לנזרוטה
נובמבר 23° 24°
דצמבר 20° 22°
ינואר 20° 21°
פברואר 20° 21°
מרץ 21° 23°
אפריל 22° 24°
מאי 23°° 25°
יוני 25° 26°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ