מרכז מידע למטייל / חבילות סלולר וגלישה בחו”ל

צרו עימנו קשר

Cellular

אם ברצונכם להשתמש במכשיר הסלולר בחו”ל, אנו ממליצים לבדוק עם חברת הסלולר שהמכשיר שבידכם פתוח לתפעול מחוץ לישראל, וכי הוא מותאם לרשתות הסלולריות במדינת היעד. לאחר מכן תוכלו לבחור באחד מן המסלולים שמציעות חברות הסלולר.

חלק מן החברות מציעות לרכוש כרטיסי סים ייעודיים ונטענים מראש, המאפשרים לכם שליטה מלאה על ההוצאות שלכם בחו”ל. כאשר תגיעו לניצול מקסימלי של החבילה שרכשתם תידרשו להוסיף כסף לחבילה כדי להמשיך ולהשתמש בה, וכך תוכלו לעקוב אחר הוצאותיכם. חסרונה של שיטה זו היא שתאלצו לצאת לחו”ל עם מספר אחר מזה שברשותכם כעת.

חלק מן החברות מציעות שירותי שיחה, מסרונים ואינטרנט בחו”ל בשימוש עם כרטיס הסים שבידכם, חשוב לדעת כי יש לבצע את ההרשמה לחבילות אלו עוד בארץ ולא לאחר שתגיעו לחו”ל, על מנת למנוע אי נעימויות אנו ממליצים לוודא שהרשמתכם לחבילה נקלטה בחברה, באמצעות קבלת הודעת טקסט המציינת זו. בנוסף רצוי לבדוק את תעריף השיחות בחו”ל שכוללת החבילה שבחרתם. בחלק מכרטיסי הסים ניתן להפעיל שירות ‘עקוב אחרי’ התקף לשיחות בלבד, במקרה שכזה יש לברר עם חברת הסלולר מה ביכולתכם לעשות. חשוב לדעת כי חבילות הסלולר בחו”ל לרוב לא ניתנות לביטול, ובמקרים רבים תוכלו לקבל הנחה אם תרשמו אליה דרך אתר החברה.

רצוי לתקשר בעזרת מסרונים ופחות בשיחות כדי להוזיל את עלויות הסלולר. ואם אין בכוונתכם לגלוש בסמארטפון שלכם בחו”ל, מומלץ לכבות את אפשרות הגלישה הסלולרית. זכרו כי מחירי הגלישה בחו”ל, ללא רכישת חבילה, יקרים ביותר, כך שדקת שיחה או הורדה של תמונה יחידה יכולה להגיע לכדי 10 שקלים ואף יותר. אם אינכם משתמשים ברשתות Wi-Fi כדי לגלוש, ייתכן והגלישה הסלולרית שלכם תופעל מבלי משים ותגרור עלויות גבוהות. אם קיבלתם התראה על חריגה מהיקף חבילת הגלישה כבו את אפשרות הגלישה הסלולרית וצרו קשר עם הספקית. לבסוף, ודאו שאתם לוקחים עמכם את המטען למכשירכם וכן את מתאם החשמל בתיק העלייה למטוס, בלעדיו לא תוכלו לעשות שימוש במכשיר הסלולרי ותיגרם לכם עוגמת נפש.

לוגו של וואטסאפ