מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


שייט בנהרות הרון והסון – המלצה: “אנו מודים לך על הכישרון לרתק אותנו, על חוש ההומור שהוסיף המון צבע וטעם לאווירה והעלה חיוך על שפתותינו. בקיצור, אשת חייל” מאת ציונה סלע שהשתתפה בטיול לבורגונדי ופרובנס בהדרכת אריאלה פלד

זה לא פשוט לקפוץ מהדנובה מהדרכה על קבוצה של חמישה עשר איש ולנחות עם עול ואחריות על הכתפיים על קבוצה של ארבעים איש ותוך זמן קצר להיטמע ביניהם, להכיר שמות ואפילו תכונות של כמה מהאנשים, זה כבר מעורר בי הערצה וכבוד גדול. אז הרשי נא לי אריאלה להודו לך בשם כל הקבוצה (למרות שלא שאלתי, בטוחני שיסכימו איתי) על הסבלנות, והסובלנות, אורח הרוח, הידע בנושא ההיסטוריה, גאוגרפיה, מכונות וטורבינות, נפלאות הטבע, ומה לא? הסקרנות שלך והרצון ללמוד ודלעת עד אין סוף. 

אנחנו מודים לך על הכישרון לרתק אותנו, להעביר את החומר בשפה צחה וברורה. על תרגום התפריט כדי שכל אחד יבין ולא יהיה לו צורך לשאול, שלא יזמין מנה שלא רצה בה. על שמירת צעדינו מפני מוקש וכישלון לבל חלילה ניפול. על חוש ההומור שהוסיף המון צבע וטעם לאווירה והעלה חיוך על שפתותינו. בקיצור, אשת חייל. על כל אלה נתונה לך תודותינו, היי ברוכה. מאחלים לך בריאות והרבה כוח להמשיך ללוות ולגרום הנאה למטיילים הרבים הבאים וכמו כן להשלים את משאלותייך והתגשמות חלומותייך ויש לך הרבה כאלה.

אני חייבת בהזדמנות חגיגית זו לציין את הקבוצה הגדולה במיוחד, שהיו כאיש אחד, כולם הלכו כעדר אחר הרועה שלנו, כולם דייקו בזמנים, התנהגו באחריות ובסדר מופתי ותמכו אחד בשני, דבר שאין לזלזל בו. נדמה לי שאפילו אריאלה ציינה זאת וזה לא עלה לנו לראש חברים, אם החסרתי דבר מה, אנא במטותא מכם, עזרו אומץ, קומו, והוסיפו. 

תודה,
ציונה סלע.


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ