מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“דודי מרדכי – האיש והמדריך” מאת שרה מרקוביץ, בשם כל הקבוצה שנסעה לטיול לדרום אמריקה, בהדרכת דודי מרדכי

לכבוד מר סימן מנכ”ל חברת “שביל הזהב”

הנדון: דודי מרדכי – האיש והמדריך

שמי שרה מרקוביץ ואני אחת הנוסעות מקבוצה שחזרה בתאריך 25.01.14 מטיול של 3 שבועות !!! בדרום אמריקה. לאחר שקצת נרגעתי מחווית הטיול האדירה והזמן הארוך וחזרתי פחות או יותר לשגרה התיישבתי לכתוב שורות אלו. הצטרפתי לקבוצת הגיל השלישי עם בן זוגי. בינינו, גיל לא קל, בעייתי. אך, קבוצת אנשים מהשורה הראשונה, מלח הארץ. המדריך בטיול זה – דודי מרדכי. אדם חם ומיוחד, סבלני וסובלני.

הקבוצה, לא קלה, אך להפתעתי, כל חברי הקבוצה ללא יוצא מהכלל, גמרו את ההלל על דודי. מדריך מקצועי, דבור רהוט, יידע עצום, תמיד נותן תשובה עניינית לכל שאלה, ותמיד תשובה מכבדת ( גם אם השאלה לא כל כך עניינית), מפגין בטחון עצמי אך בצניעות. יודע להוביל ולרצות קבוצה של אנשים בעלי דרישות. אף פעם לא פגע או העליב(גם לא במתכוון). תמיד מחייך, אך משדר – אני המוביל. סמכו עלי! היה אליו ערוץ פתוח 24 שעות. לעולם לא נעלם. תמיד בסביבה..

גם כשאחרון המטיילים נבלע בחדרו לאחר עוד יום לא קל, דודי נשאר בלובי, אולי משהו לא מרוצה, אולי תתעורר בעיה. דאג להקל בכל דרך אפשרית על האנשים. תמיד במצב רוח טוב, בחוש הומור. לא עצל ומפרגן. גם לי אישית, כשנתקלתי בבעיה ולא הייתי רשומה לאחת הטיסות, דודי דאג להשרות עלי תחושת בטחון שבעצם אין בעיה… אך הייתה – כי קבלתי אשור עלייה לטיסה בדקה ה – 90!

לסיכום מר סימן וחברת נתור, אשריכם שהתברכתם במדריך מעולה ( וזה בלשון המעטה.. ) כמוהו. אנא, שמרו עליו..!! בברכה, שרה מרקוביץ – בשם כל הקבוצה


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ