מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


שייט נהרות על הריין – המלצה: “חווינו כבר מדריכים רבים, אבל אתה גדי משכמך ומעלה, מדריך בכל רמ”ח איבריך”. מאת משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר, שחגגו סילבסטר בנהר הריין עם גדי מיכאלי

7/1/16 גדי יקירנו. “חוגגים סילבסטר בנהר הריין”

לא הכרנו אותך עד אותו לילה של 28.12.15 בו פגשנו בך בנתב”ג בשעה 03.10 בשער 32 (קומה עליונה בתוך הטרמינל החדש ), הכול כמפורט בדף ההנחיות המפורט שלך על עשרת סעיפיו אותו קבלנו עם יתר המסמכים. עם דף הנחיות כזה ברור,שלם ומושלם אי אפשר שלא להגיע לא מוכנים.

כאשר הגענו לנתב”ג, הגענו למקום המפגש אותו קבעת, וכשראיתיך לראשונה אמרתי לרעייתי ולמשפחת קמפף (שהם המחותנים שלנו) ומשפ’ ד”ר אלטרמן ולימור מקווים “שהדביקו” לנו מדריך טוב כיוון שהצלחת הטיול תלויה כולה במדריך. בדיעבד צדקתי כי הטיול הצליח מעל ומעבר.

ומכאן אליך גדי וכישוריך כמדריך. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו להרבות לנסוע לחו”ל, בעידודם של בננו הבכור, שתי בנותינו, כלתנו, שני חתנינו ו-10 נכדינו.

מן הסתם, לכל טיול מאורגן, נקבע מראש מי הוא המדריך ו/או המדריכה המלווה את קבוצת הנוסעים והוא/היא עושים הכול וכמיטב יכולתם, להנעים למטיילים את הטיול ולהצדיק את ההשתתפות בו. חווינו כבר מדריכים רבים, פחות טובים ויותר טובים ומוצלחים, אבל אתה גדי משכמך ומעלה, מדריך בכל רמ”ח איבריך. נהנינו, רעייתי, וכל השמיניה כולל אותי- ואני בטוח שגם כל החברות והחברים הישראלים – מכל רגע בו שהינו במחיצתך ואתה במחיצתנו. אתה ממש “מלא כרימון”, אנציקלופדיה מהלכת על שתיים.

הידע שלך בכל נושא שהעלית – והעלית נושאים כה רבים – פורץ כל גבול וחומה, ממש הנאה מושלמת. ידעת להעביר אלינו את הידע שלך בצורה יסודית, ברורה, נעימה קליטה ומהנה. ידעת גם לטבל את דבריך ברגע הנכון ובזמן המתאים, בחוש הומור יפה נעים ומהנה, מה שהוסיף רבות לטיול. עברנו אתך, בהנאה רבה, את קלן, רודסהיים, מיינץ, שטרסבורג, באזל, שפייר, מנהיים, היידלברג, אוברווסל וקובלנץ.

בסיומו של כל יום מהשייט-טיול, השכלת לסכם ולשחזר כל מה שעבר עלינו באותו יום וכדרכך בקודש עשית זאת על הצד הטוב.

בקבוצה של החברות והחברים כמעט ולא היה קשר קודם, פרט לכמה מהם, ואתה בחכמתך הרבה ובסבלנותך הראויה לשבח, הצלחת להפוך אותנו לקבוצה אחת, ועל כך נתונה לך תודתנו. המשך בדרכך זו והוכח לכל מי שעוד צריך – אם צריך – שמדריך כמוך “יש לחפש בנרות”. להבא נשמח לקחת חלק בטיולים בהם אתה תהיה המדריך.

החדרת בנו את הרצון להצטרף שנית, שלישית ועוד לטיולי האיכות של “בשביל הזהב”, כאשר אתה המדריך, אתה בשבילם נכס ועל נכס כזה יש לשמור היטב.

כולנו יחד אתך תייקנו בספר חיינו 9+8 ימים מקסימים מלאי תוכן, הנאה ומהם גם השכלנו והכל תודות לך גדי ועל כל אלה מגיעות לך שתי מילים שאומרות הכול:

תודה רבה!!

שלך בברכה חמה,

משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ