מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“על כך אנו מודים לך מקרב לב, על כל אלה ועל כך שהצלחת להפוך חבורה של זרים-לידידים” מאת מירה הדס, שהשתתפה בטיול ליפן בהדרכת שרית סגל

07.05.14

שרית יקירתנו, חברים למסע. אז מה היה לנו? המון המון-עולם ומלואו. אבל כדי לקצר: כמה מקדשים של בודהה, וכמה של שינטו, מהם מפוארים יותר ומהם פחות-וגולת הכותרת-המקדש המוזהב בקיוטו. 2 בודהה ענקיות: היושב מברונזה-12 מטר, והעומד מעץ-24 מטר.

גנים מקסימים, פסטיבל שבוע הזהב לרגל הסאקורה, עם מופעים יפים והתהלוכה רבת המשתתפים, הססגונית והעליזה. ערים יפיפיות וטוקיו המדהימה: ארמון הקיסר עם החפיר סביבו, בניין הפרלמנט המרשים, מגדל אייפל, פסל החירות, מוזיאון אדו האסתטי והמרהיב (הסדר והמרחב במוזיאונים כולם-רואי לחיקוי), רחוב הרג’וקו-קרנבי של יפן, רחוב הצעירים עם כל הטיפש-עשרה ההיפים(לפחות משתדלים), רובע גינזה האלגנטו והיוקרתו ועוד.

והדבר החשוב ביותר-ראינו את פריחת הדובדבן (סאקורה) שלשמה באנו, למרות שבארץ ניסו לכפות את ידנו , שהפריחה כבר נגמרה. ועל כל אלה ניצחה שרית. ואנו ראינוך בנוען הליכותייך, בצניעות, ברכות, בידע ובהתלהבות המדבקת מיפן, מהיפנים בכלל. התאהבנו: בניקיון, בנוחיות, בטכנולוגיה, באדיבות ובנימוסים יוצאי הדופן. ועל כך אנו מודים לך מקרב לב, על כל אלה ועל כך שהצלחת להפוך חבורה של זרים-לידידים. אנחנו נפרדים בצער, ומקווים להיפגש בטיולים העתידיים.

מירה הדס רמת-אפעל.


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ