מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“תודה לך על הסבלנות והאמפטיות, המקצועיות והידע הרב שהעברת לנו ועל הכל!” מאת ליאורה ויהושע כספי, שהשתתפו בטיול למוסקבה וסנט. פטרסבורג בהדרכת ענת גרשון

היי ענת. הגיע הזמן להעביר אליך מעט מהחוויות והרשמים שעברנו אשתי ואני בטיול בהדרכתך במוסקבה וסנט פטרסבורג עם שייט ביניהן (31/7/15-10/8/15).

אנחנו ה’בוגרים’ שחונכנו על בירכי תנועות הנוער (השומר הצעיר והצופים) הגענו לרוסיה עם דעה מגובשת על המדינה והנוף האנושי בפרט. על אף שאנחנו מחשיבים עצמנו כאנשים אינטליגנטיים, עצמאיים ובעלי כושר שיפוט לוגי, מצאנו את עצמנו מופתעים עד כמה היינו שבויים תחת שטיפת מוח ארוכת שנים. בתוך ימים בודדים מצאנו מדינה ענקית, עם סממנים של ‘אני ואפסי עוד’ עם תחושת עוצמה שמבוססת על היסטוריה ארוכה שעל אף העליות והירידות אינם חוששים להציג אותה לראווה. בקיצור, להתקנא בהם ולו רק בתחושת החוסן הלאומי שלהם, וכל אותן מהמורות קטנות ( סכסוכים וחיכוכים עם מדינות שכנות, קשיים כלכלים וכיוצא באלה ) בקנה מידה היסטורי קטנות עליהם והם יוכלו להם. בהקשר לקבוצת המטיילים, למזלנו כולם ללא יוצא מהכלל היו נהדרים, ומעבר לשונות ולייחודיות של כל פרט, היה הרבה מהמשותף וראי זה פלא שלא היו בעיות בין המטיילים. ואני מניח שרוב הקבוצה נהנתה מאוד מהטיול וממך ובזכותך בפרט. עליך ענת הרעיפו הרבה מחמאות ומן הסתם כולן היו מחמיאות ונעימות לאוזן, גם אנחנו מצטרפים לקול שדי. עם זאת, ברובדים נוספים, נסתרים, הייתה דינאמיקה ספונטנית, מתוחכמת ומאוד מעניינת שאת היית במרכזה וכפי שאמר דוד במרומז, כמדריכת טיול היית במיטבך! תודה לך על הסבלנות והאמפטיות, המקצועיות והידע הרב שהעברת לנו ועל הכל! ענת, נשמח מאוד להתעדכן בטיולים מאורגנים נוספים בהדרכתך. כספי ליאורה ויהושע.


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ