שייט נהרות בדנובה

חוגגים פסח בשייט אל אוצרות הדלתא של הדנובה

18 ימים • שייט על הדנובה אל גרמניה, אוסטריה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה וסלובקיה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

18 ימים

16 לילות

15 לילות שיט

קוד טיול BDA

הוא הצמיח ערים וייסד תרבויות, זירז מלחמות אבל גם העניק חיים. נהר הדנובה הרב לאומי תפס מקום של כבוד בהיסטוריה של אירופה בעבר וכיום מהווה יעד נחשק לטיולי שיט בלתי נשכחים. הדנובה, שנקרא על שם אל הנהרות הרומי, הוא מהנהרות הארוכים באירופה, שני רק לוולגה. תחילתו באזור היער השחור בגרמניה וסופו ברומניה. בדרכו הוא מותיר את חותמו על פני עשר מדינות וחוצה ארבע ערי בירה עתיקות. הדנובה הוא לא רק מקור פרנסה נשגב – הודות לתיירות הענפה שהתפתחה לאורכו ולעובדה שהוא מהווה נתיב ימי עיקרי להובלת סחורות בין מרכז למזרח אירופה – אלא גם מקור לחיים, כשמימיו משמשים לשתייה עבור מיליוני אנשים שמתגוררים בסמוך אליו. מסע זה של תגליות לוקח אתכם דרך שמונה מדינות בתוך 17 ימים, מהאלפים ועד לאזור הדלתא של הדנובה שבנקודת האפס בים השחור.

בשיאו של הטיול, ספינת הנהר בה נשוט יוצאת אל הים הפתוח אל אותה נקודת האפס לשם מגיעה כל טיפת מים שבדנובה אחרי שעברה 2850 ק"מ מן היער השחור שבגרמניה, אל הים השחור שברומניה. ושם בהתרגשות רבה נעמוד על הסיפון ונצפה בהבדלי הצבע של מי הדנובה המביאים אתם סחף אפרפר חום לעומת מי הים הכהים הבולעים לתוכם את הנהר כשברקע נשמעים צלילי הוולס המפורסם של יוהאן שטראוס "הדנובה הכחולה".

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • שייט בספינת נהר יוקרתית ומפוארת ברמת 5 כוכבים
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי ספינת הנהר 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – מינכן

ננחת בשעות הבוקר במינכן. עם הנחיתה נצא לסיור בעיר מינכן, בירת בוואריה. נראה את ארמון נימפנבורג בסגנון הבארוק, ששימש את שליטי משפחת ויטלסבאך כארמון הקיץ.  נמשיך אל מרכז העיר אל כיכר המלכים בה בנויים כל המבנים המשמשים היום כמוזאונים בסגנון ניאו קלאסי, נעבור ליד עמוד המלאך בדרכינו לרחוב מקסימיליאן שבו מרוכזים כל חנויות היוקרה ונעצור ליד האופרה. משם נמשיך בסיור רגלי אל כיכר מריה, נראה את בניין העיריה ה”חדש” וגם הישן, את שוק האוכל הססגוני, את המדרחוב עם בתי הכלבו הגדולים ועוד. לינה במינכן.

יום 2 מינכן – פסאו – עליה לספינת הנהר

לאחר ארוחת הבוקר במינכן נצא בנסיעה אל פסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות”. במידה ומזג האוויר יאפשר נעלה לנקודת תצפית מהגבעה עליה מתנוססת מצודת “הבית העליון” ומשם נצפה אל העיר העתיקה פסאו ואל הנקודה בה נפגשים שלש הנהרות: “הדנובה” המגיעה מאזור היער השחור, ה”אין” עם מימיו הלבנים מהפשרות השלגים באלפים שבאוסטריה, וה”אילז” שמגיע מהרי בוהמיה שבצ’כיה. בשעות אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. בשעות הערב יכבד אותנו הקפטן בקוקטייל קבלת פנים ולאחריו, בארוחת ערב חגיגית. לינה בספינת הנהר.

יום 3 וינה

לאחר ארוחת הצהריים נעגון בוינה. נצא לסיור בבירת אוסטריה, עיר של מוזיקה ושמחת חיים, עיר הוולסים של שטראוס, עיר שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין בבתי היין המכונים  הויריגר, מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג, יעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המדהים של וינה, הרובע היהודי ובית בכנסת. נטייל במדרחוב ובכיכר סנט סטפן המפורסמת. הספינה תפליג מוינה בשעות הערב המאוחרות ותמשיך בשייט לכיוון אשטרגום במשך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 אשטרגום (Esztergom) – סנט אנדרה – בודפשט

בשעות הבוקר נעגון באשטרגום, לשעבר מעונם של מלכי הונגריה ומקום מושבו של הארכיבישוף. נצא לסיור רגלי קצר ונבקר בקתדרלה המרשימה שלה (אתר התפילה הגדול ביותר בהונגריה). ונצפה אל “ברך הדנובה”המקום בו משנה הנהר את כוון זרימתו ממערב-מזרח לצפון-דרום. ונבקר בעיירת האומנים סנט. אנדרה, על סמטאותיה היפות, והציוריות עם הבוטיקים הצבעוניים. נבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’האומנית היהודיה שהקדישה את כל חייה לעבודה בחימר. נמשיך אל בודפשט שם נפגוש את ספינת הנהר לקראת שעות הצהריים.  בזמן ארוחת הצהריים, נמשיך בשיט אל עבר סרביה. בדרכינו נעבור בנופים חקלאיים מישוריים של הפוסטה, הערבות ההונגריות , ואזורי ההצפה של הדנובה בקרואטיה במקום בו נהר הדראבה נשפך לדנובה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 בלגרד (סרביה) – מצודת קלמגדאן

הבוקר נהנה משייט בדרכנו אל סרביה ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. בצהריים נגיע לבלגרד, בירתה של סרביה הממוקמת בצומת נהרות הדנובה והסאווה (Save) ואשר נחרבה ונבנתה מחדש פעמים רבות לאורך ההיסטוריה שלה בת האלפיים שנה. לאחר ארוחת הצהרים נצא לסיור בבלגרד הכולל ביקור במצודת קלמגדאן (Kalemegdan)  בה נבקר במוזיאון הצבא. לאחר מכן נחלוף על פני המוזיאון הלאומי, בניין הפרלמנט, כיכר טרזייה (Terazije square)  וארמון הנסיכה ליוביצ’ה. סיורנו יסתיים בשיטוט ברובע הולכי הרגל המרכזי של העיר, המציע שפע חנויות וגלריות לאומנות. בשעות הערב תפליג הספינה מנמל בלגרד בדרכה לכיוון שערי הברזל. לינה בספינת הנהר.

יום 6 וידין (VIDIN) - בולגריה

לאחר בוקר של שיט בין רומניה וסרביה נגיע בשעות הצהרים לוידין שבבולגריה, עיר נמל השוכנת על גדות נהר הדנובה, בצפון מערב בולגריה. לאחר ארוחת הצהרים ניסע בדרכי נוף בין כרמים ויערות לבלודרדצ’ק שם נתרשם מהמבצר העצום. בתום ביקורנו נחזור לספינה ונמשיך בהפלגה לכיוון רומניה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 אולטניצה (Oltenita) – בוקרשט (רומניה) – ארוחת ערב במסעדה

בין רכסי ההרים, הקרפטים שברומניה לבין הרי הבלקן שבבולגריה , נגיע בשעות הצהריים לנמל אולטניצה (Oltenita) ממנו ניסע לביקור בבוקרשט, בירת רומניה. במהלך סיורנו נתרשם מהאתרים המרכזיים בעיר, לרבות בניין הפרלמנט, המבנה השני בגודלו בעולם ואנדרטת החירות המרשימה. נהנה מארוחת ערב במסעדה מקומית ובסיומה ניסע חזרה אל הספינה המחכה לנו בנמל פטסטי (Fetesti). לינה בספינת הנהר.

יום 8 הדלתא של הדנובה – שייט בתעלות הדלתא

היום תגיע הספינה לדלתא של הדנובה, המשתרעת על שטח של כ-4,340 קילומטרים רבועים. אזור זה משמש כשמורת טבע מרהיבה שבה נמצא מגוון רחב ביותר של אוכלוסיית חיות בר. בסך הכול שוכנים בדלתא 5,140 זנים של הצומח והחי, לרבות 300 זנים של ציפורים ו-30 זנים של דגים. נמשיך במסענו לאורך ערוץ סנט ג’ורג’ (St.Gheorge’s.Channel)  לקילומטר 0 של הדנובה, כמעט עד לנקודה שבה הנהר מתחבר לים השחור. בסנט ג’ורג’ נעלה על סירות קטנות בהן נשוט בתעלות הטבעיות של הדלתא בין צמחיית מים עשירה שבין ענפיה נוכל לצפות על עופות מים המקננים באזור, כמו השקנאי המצוי.  לינה בספינת הנהר.

יום 9 חרשובה - Hirosva, קונסטנצה - Constanta (רומניה)

נתחיל את דרכינו בחזרה ונשוט בדלתא בין חופים חוליים של סחף המגיע עם זרימת הנהר, בין איי חול המשמשים כמקום מנוחה לעופות המים, הקורמורנים, והברווזים. בשעות הצהריים נגיע לנמל חרשובה ממנו ניסע אחרי ארוחת הצהרים לביקור בקונסטנצה עיר נמל על חוף הים השחור. מכאן יצאו ספינות המעפילים במלחמת העולם השנייה (וביניהן הספינה הידועה ‘סטרומה’) לכיוון ישראל. נטייל בעיר העתיקה ההיסטורית של העיר ונצפה אל המסגד הגדול והמגדלור. במהלך ביקורנו נבקר במוזיאון הארכאולוגי וההיסטורי ובתום סיורנו ניסע בחזרה אל הספינה המחכה לנו בפטסטי. לינה בספינת הנהר.

יום 10 רוסה (בולגריה) - סבישטוב

נעגון ברוסה, העיר החמישית בגודלה בבולגריה בעלת הנמל החופשי הגדול ביותר לאורך הדנובה. נצא לסיור בעיר במהלכו נראה מבנים בעלי חזיתות מרשימות המציגות תערובת של סממנים מתקופת הבארוק, הרנסנס ועוד. נחלוף על פני תחנת הרכבת, אולם הקונצרטים, הכיכר המרכזית והפנתיאון, אנדרטה לזכר הגיבורים הבולגריים ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. בתום סיורנו נפגוש את הספינה בסבישטוב. לינה בספינת הנהר.

יום 11 יום שייט דרך שערי הברזל

היום יעבור עלינו בנחת ובשלווה, עת נשוט בחזרה דרך רצועת הנוף המרהיבה של שערי הברזל. נעבור דרך הקזן הגדול והקטן, שפרושם: הסיר הגדול והסיר הקטן, שני אזורי התרחבות של הנהר שעלה על גדותיו לגובה של מעל 90 מטר כתוצאה מבניית תחנת הכוח האדירה של שערי הברזל. נראה מצודות עתיקות שנבנו על שתי גדות הנהר, את המקום בו היה גשר טריינוס שאיפשר לרומאים לכבוש את דקיה – היא רומניה של היום, ואת הפסל הענק של ראשו של דקאבלוס, המלך הדאקי. בשעות אחר הצהריים תחלוף הספינה על פני נופים כפריים יפיפיים במקום שבו הדנובה זורמת דרך הרי הקרפטים ועד למרגלות הרי הבלקנים. לינה בספינת הנהר.

יום 12 נובי סאד (סרביה) - ווקובר

הבוקר נגיע אל נובי סאד שבסרביה. נצא לסיור רגלי בעיר היפה המזכירה בבניניה המפוארים את תקופת המונרכיה האוסטרו-הונגרית. נחלוף ליד הכנסייה הקתולית סנט מארי, הכנסייה האורתודוקסית סנט ג’ורג’ וביתו של אלברט איינשטיין. נבקר בבית הכנסת הבנוי בסגנון מורי והמשמש כיום כאולם קונצרטים. לאחר ארוחת הצהריים  נצא לסיור בעיירה סרמסקי קארלובצי, המציעה מגוון רחב של מבנים תרבותיים והסטורים. בדרך לשם נחלוף ליד מבצר פיטרוורדין שנבנה על ידי האדריכל הצרפתי וובאן, כאחת מעמדות ההגנה הגדולות ביותר באירופה. נמשיך בנסיעה אל העיר ווקובר שסבלה קשות במלחמת העצמאות של קרואטיה בשנות ה 90 של המאה העשרים שם נפגוש את הספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 13 מוהץ – תצוגת פרשים בפוסטה – קלוצ'ה (הונגריה) – מוזיאון הפפריקה

הספינה תעגון בעיר הגבול מוהץ שם נערך הקרב המפורסם בין ההונגרים לצבא העותומני. קרב שבעקבותיו שלטו העותומנים בהונגריה כמאה וחמישים שנה. לאחר ארוחת הבוקר ולאחר שנסיים את תהליך ביקורת הדרכונים, נצא לסיור הכרות בעיר. לאחר ארוחת צהריים נצא בנסיעה אל ה”פוסטה” ,המישור הגדול של הונגריה, שם נחזה בתצוגת פרשים הונגרית יוצאת מגדר הרגיל שתותיר בנו רושם לזמן רב. נמשיך בנסיעה אשר במהלכה נעבור לצד שדות הפלפל האדום המפורסמים של האזור ונסיים בעיירה הקטנה והמקסימה קלוצ’ה. לפני שנחזור לספינה נבקר במוזיאון הפפריקה היחיד בעולם ובמוזיאון פולקלור שם נראה את סגנון הבתים הכפריים מעוטרים בציורי צמחים שונים, את עבודות הרקמה המרהיבות בצבעים של אדום וירוק המזכיר את צמח הפלפל החריף הגדל באזור. לינה בספינת הנהר.

יום 14 בודפשט – שיט לילי

הבוקר נעגון בבודפשט בירת הונגריה. נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. נבקר בבית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, נראה את אנדרטת עץ הערבה הבוכיה לזכר קרבנות השואה, לאחר ארוחת הצהרים נמשיך בסיורנו בעיר היפה נראה את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט” ואת כיכר הגיבורים. נעלה לתצפית מגבעת המצודה ונשוב לספינה.לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 15 ברטיסלבה

לקראת אחר הצהריים נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. סיור באוטובוס יקח אותנו לאזור היוקרתי של העיר אל עבר גבעת סלאבין שם מונצחים החיילים הרוסים ששיחררו את העיר במלחמת העולם השניה. משם נוכל לצפות אל עבר שולי הרי הקרפטים. נעלה אל הגבעה עליה בנויה מצודת העיר המכונה בפי המקומיים “השולחן ההפוך” המשמש היום כמוזאון הסטורי, משם נוכל לראות את נקודת המפגש של 3 המדינות: אוסטריה, סלובקיה והונגריה. נמשיך לסיור במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את כנסיית ההכתרה, סנט. מרטין, את שער מיכאל, בית העירייה העתיק ואת האנדרטה לזכר יהודי העיר שנרצחו בשואה. נפגוש דמויות שונות מההסטוריה של העיר: את הבית בו שהה בטהובן ואת אלה בהם  ניגנו מוצארט ופרנץ ליסט, ניזכר כמובן ברב משה סופר הידוע בכינויו “החתם סופר” ראש ישיבת פרשבורג ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 16 דורנשטיין – עמק הוואכאו – מלק

הבוקר נעגון ונבקר בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים. נשמע את סיפורו של ריצ’ארד לב הארי שהיה כלוא כאן. נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בנסיעה לאורך עמק הוואכאו עמק של כרמים ומטועי משמש, עיירות עתיקות יפות ומבצרים בראשי ההר. ניסע לכיוון העיירה מלק. בהגעה נצא לביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנים. נראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקיים ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה בשעות הצהריים נפגוש את הספינה בעיירה אמרסדורף ונמשיך בשיט אל היעד הבא: פסאו. לינה בספינת הנהר.

ימים 17+18 פסאו – רגנסבורג – מינכן

בשעות הבוקר נעגון בפסאו בה מסתיים השייט. ניפרד מספינת הנהר ממנה נצא לסיור ברגנסבורג, עיירה ציורית יפיפייה. נראה את קתדרלת סט. פיטרס, הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה כולה. נראה גם את גשר האבן שנותר בעיירה מתקופת ימי הביניים, את בית העירייה ועוד ככל שיותיר הזמן. בתום ביקורנו ברגנסבורג, לקראת שעות אחר הצהריים נצא בנסיעה אל שדה התעופה שליד מינכן ונטוס חזרה לתל אביב, בה ננחת מעט לאחר חצות

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מינכן 4:15 שעות
מינכן תל אביב 3:40 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

ברטיסלבה

הרצאה בנושא: נפלאות נהר הדנובה בהנחיית איריס בר

מטיילים ממליצים

"נהנינו בטיול, אהבנו כל רגע ומקוות לטיולים נוספים בעתיד"
(נחמה ניצן ושוש הררי)

"המדריך הוסיף ערך מוסף בלתי רגיל בימי השייט"
(שרה הירשפלד)

"תודה לחברה ותודה למדריך, הכל היה מעולה!"
(יפה מדנס)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
BDA01 (פסח) 22/04/2024 09/05/2024 €4876 €1950

מלא

08/04/2024 >> גדי מיכאלי מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 492 € לאדם בחדר זוגי, 792 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב - מינכן - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור מינכן מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • במהלך השייט: כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב בזמן השייט: יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • במהלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה נדרש לשלם €105 לאדם).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט בספינת הנהר Amadeus Silver III של חברת Luftner Cruises
  • סיור פנורמי בעיר מינכן, בירת בוואריה
  • טיול במדרחוב של העיר העתיקה בוינה
  • ביקור בקתדרלה באשטרגום
  • ביקור בעיירת האומנים סנט. אנדרה ובמוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ'
  • ביקור במוזיאון הצבא שבמצודת קלמגדאן בבלגרד
  • בניין הפרלמנט, המבנה השני בגודלו בעולם ואנדרטת החירות בבוקרשט
  • הדלתא של הדנובה
  • ביקור בקונסטנצה, עיר נמל על חוף הים השחור, וגם ביקור במוזיאון הארכאולוגי וההיסטורי בעיר
  • אולם הקונצרטים והפנתיאון ברוסה
  • שייט לאורך רצועת הנוף של שערי הברזל
  • המישור הגדול של הונגריה
  • ביקור במוזיאון הפפריקה היחיד בעולם בעיירה קלוצ'ה וגם במוזיאון פולקלור
  • בניין הפרלמנט המרשים ("עוגת הקצפת של בודפשט") בבודפשט
  • העיר העתיקה בברטיסלבה
  • עמק הוואכאו באוסטריה

על הספינה

Amadeus Silver III

ה-Amadeus Silver III (אם-אס אמאדאוס סילבר 3), הינה השלישית מצי הספינות בנות 135 המטרים, ותמשיך את הצלחתה של אחיותיה. הספינה הושקה בשנת 2016. בנוסף לעיצובה המודרני מיושמים בה שני רעיונות מרכזיים חדשים: האזורים הציבוריים הפופולריים על הנוסעים, כדוגמת 'קפה ויינה' הקלאסי או 'מרפסת הנהר' מחופת הזכוכית הפכו להיות חלק אינטגרלי בתכנון...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
אפריל 14° 15°
מאי 20° 21°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים פסח בשייט אל אוצרות הדלתא של הדנובה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

18 ימים • שייט על הדנובה אל גרמניה, אוסטריה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה וסלובקיה
לוגו של וואטסאפ