טיול מאורגן לאיים הקנריים

האיים הקנריים כולל הקרנבל בטנריף

13 ימים • טנריף, לנזרוטה וגראן קנריה, כולל ארבעת אירועי הקרנבל הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

13 ימים

12 לילות

יבשתי

קוד טיול CTLG

כולל ארבעת אירועי הקרנבל בטנריף תהלוכת הקרנבל בסנטה קרוז • טקס קבורת הסרדין • מרוץ גברים על עקבים • תהלוכת הקרנבל בפוארטו דה לה קרוז

טיול מאורגן לקרנבל בטנריף בארכיפלג האיים הקנריים כולל קבוצה המונה 7 איים מיושבים יפהפיים, באוקיינוס האטלנטי, מול חופי מרוקו וכן כמה איונים, בחלקם מיושבים גם הם המהווים קהילה אוטונומית השייכת לספרד. באיים שילוב מדהים של גנים אקזוטיים מרהיבים ובהם עצי דרקון עתיקים, שלל קקטוסים ופרחי ציפור גן העדן, שפע דקלים ומטעי בננות, יערות עד של ער אציל, דפנה ואורנים קנריים וכן שמורות טבע סביב לועות ענק של הרי געש כבויים, סלעים וולקניים היוצרים מגוון עצום של תצורות, כיד הדמיון, "נופי ירח" צחיחים, כפרי דייגים ציוריים בהם בתים בצבעים שונים, שכאילו תלויים על צוקים הגולשים לאוקיינוס, עם חופים בעלי חול שחור. כל אלה מהווים חלק מהחוויה הקנרית. בנוסף לאלה, תושבים מקומיים אדיבים ומסבירי פנים, מסורות של חגיגות צבעוניות בחגים השונים, אקלים סובטרופי נוח, המאפשר ביקורים באיים לאורך כל השנה, אלה הופכים את הטיול לאיים הקנריים לחוויה מסוג מיוחד. לשמם של האיים אין כל קשר לציפור הקנרית והוא נגזר מהשם הלטיני canis = כלב. רמז לכלבים הגדולים באיים, שהגנו על התושבים המקוריים. טיול מאורגן לאיים הקנרים, מתמקד בשני איים מיוחדים: טיול לטנריף, האי הגדול, המגוון עם שפע של נופים שונים ולנזרוטה - "אי המדע הבדיוני", הדרמטי שבאיים, בעל הנוף המיוחד שהפך אותו לפארק אקולוגי ושמורה ביוספרית.

טיול לטנריף אשר מארחת מדי שנה בחודשים פברואר- מרץ את האירוע הססגוני ביותר באירופה - הקרנבל בטנריף הנמשך כשבועיים ברחבי הערים הגדולות באי. אירועי הקרנבל מתרכזים בעיר הבירה סנטה קרוז ובעיר הנופש הטרופית פוארטו דה לה קרוז וכוללים מגוון אירועים שהבולט בהם הינו תהלוכה ססגונית ומרהיבה המלווה בתחפושות, מסיבות רחוב, מוזיקה ועוד.

מומלץ לבדוק את התכנית שלנו בהשוואה לטיולים דומים, בתכנית שלנו יש יתרונות רבים ששווים הכספי הוא רב 

• לינה בבתי מלון בדרגה של ארבעה כוכבים (הבדל משמעותי באיכות הטיול לעומת מלונות 3 כוכבים) • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים) • טיול מאורגן לקרנבל בטנריף הכולל חצי פנסיון בבתי המלון (ארוחות בוקר וערב - לא צריך לחפש מסעדות בסופו של יום טיול) • השתתפות בארבעת אירועי הקרנבל בטנריף (התהלוכה בסנטה קרוז, טקס קבורת הסרדין, מרוץ גברים על עקבים ותהלוכת הקרנבל בפוארטו דה לה קרוז) • ביקור בלורו פארק - גן עדן סוב-טרופי  

לעוד טיולים מאורגנים לקרנבל בטנריף לחצו כאן 

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - מדריד - גראן קנריה

נצא בטיסת בוקר למדריד ומשם בטיסת המשך ללאס פאלמאס דה גראן קנריה, בירת האי גראן קנריה. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור לאס פלמאס.

יום 2 גראן קנריה - צפון האי

צורתו של האי גראן קנריה מזכירה שבלול ובמרכזו פסגת פוזו דה לאס נייבס בגובה 1949 מטרים ממנה נשקף נוף מרהיב של האי כולו. נקדיש את היום לחלק הצפוני של האי הפורה והלח. נטייל בממלכת הבננות, נתרשם מהחופים הסלעיים התלולים ומהיישובים באזור ונעלה לתצפיות נוף מרהיבות. לינה באזור לאס פלמאס.

יום 3 סיור בלאס פלמאס

היום יוקדש לביקורים בלאס פאלמאס דה גראן קאנריה, בירת האי. נראה את הרובע העתיק המהווה את המרכז ההיסטורי של העיר. נטייל בכיכר סנטה אנה ונתרשם מבית העירייה, הקתדרלה והסמטאות הציוריות. נבקר בקאסה קולון המשמש כיום כמוזיאון ונטייל במדרחוב טריאנה, בטיילת לאורך הים ובנמל האור ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה באזור לאס פלמאס.

יום 4 טיסה לטנריף - פירמידות המדרגות בגווימאר - העיירה קאנדלריה - בערב ביקור בתהלוכת הקרנבל בסנטה קרוז

הבוקר נשלים ביקורים באי גראן קנריה ולקראת צהריים ניסע לשדה התעופה ונצא בטיסה קצרה אל האי טנריף. ניסע לגווימאר, לביקור באתר המיוחד של פירמידות המדרגות, שם נלמד על תרבות הגואנצ’ס, התושבים הקדומים של האיים שהושמדו על ידי הספרדים במאה ה-15 ועל הקשר בין היבשות בימים עברו. נמשיך לעיירה קאנדלריה, בה נראה את פסלי מנהיגי הגואנצ’ס ונבקר בבזיליקה המהווה אתר עלייה לרגל לבני טנריף. לקראת אחר הצהריים ניסע לעיר הבירה סנטה קרוז שם נחזה בקרנבל המדהים של העיר. נצפה בתהלוכות ובריקודים ונצטרף לחגיגה הצבעונית. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 5 פינגווינים ולוויתנים בלורו פארק – בערב טקס קבורת הסרדין

את היום נקדיש לביקור בלורו פארק – גן עדן סוב-טרופי מעשה ידי אדם שבו אוסף תוכים ענק, יונקים ימיים ובעלי חיים מיבשות העולם השונות, לצד מתחם קרחוני מלאכותי המהווה בית לעשרות פינגווינים . נחזה במופעים של תוכים, כלבי ים, דולפינים ואפילו לווייתני אורקה. בשעות הערב נצא לאירוע טקס קבורת הסרדין. טקס שעיקרו תהלוכת לוויה היתולית, החולפת ברחובות העיר כשבראשה נישאת בובה ענקית של סרדין. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 6 שמורת הר הגעש אל טיידה EL TEIDE והחוף הצפוני של טנריף

היום נעלה לסיור בשמורת הר הגעש אל טיידה, הגבוה בהרי ספרד (3,718 מטר) המכוסה במרבית חודשי החורף בכיפת שלג. בדרכנו נעצור לתצפיות עוצרות נשימה בנופים וולקניים מדהימים. נלמד על היווצרות המכתש הענק שלמרגלות החרוט הגדול של ההר, נבחין בין סוגי הלבה ונכיר את הצמחייה הייחודית למקום. ניסע ביערות האורן הקנרי ונרד אל החוף הצפוני של טנריף. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 7 עמק אורוטבה ומטעי הבננות - איקוד דה לוס וינוס וטעימות יין - עץ הדרקון וכפר הדייגים גראצ'יקו - בערב מרוץ גברים על עקבים

נעלה אל עמק לה אורוטאבה הפורה, העשיר במטעי בננות ונבקר בעיר הציורית לה אורטאבה, בה נכיר את הארכיטקטורה המיוחדת של האיים הקנריים, בתי הבלקונים ונבקר במוזיאון האתנוגרפי הממוקם באחד הבניינים העתיקים בעיירה. נמשיך ונבקר באיקוד דה לוס וינוס מרכז תעשיית יין ולא נוותר גם על טעימות של יינות וליקרים מתוצרת מקומית.  לא נפסח כמובן על עץ הדרקון העתיק הנטוע במרכז העיירה נמשיך לביקור בכפר הדייגים גראצ’יקו, בעבר עיר נמל חשובה בחוף הצפוני של טנריף שנהרסה בהתפרצות וולקנית אדירה ונשוב אל פוארטו דה לה קרוז, לטיול לאורך הטיילת של העיר. לאחר ארוחת הערב נצא אל מרכז העיר שם נחזה באחד האירועים המצחיקים של הקרנבל מרוץ של גברים נעולים נעלי עקב בגובה 10 ס”מ המתחרים במסלול מכשולים. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

יום 8 תצפיות נוף בהרי אנגה - העיר לה לגונה - בערב תהלוכת הקרנבל בפוארטו דה לה קרוז

נטפס עם האוטובוס לרכס הרי האנגה ונערוך תצפיות נוף מדהימות לעבר סנטה קרוז, האוקיינוס, לה לגונה והחוף הצפוני. בהמשך נבקר גם בעיר הבירה הראשונה של האי, בה שוכנת האוניברסיטה לה לגונה. בהמשך נשוב למלוננו ולאחר ארוחת הערב נצא לחזות במצעד הגדול הססגוני והעליז המתקיים לאורך הרחובות המרכזיים של פוארטו דה לה קרוז. המצעד הוא מהאירועים העממיים החשובים בחגיגות הקרנבל בטנריף והוא מאפשר להתבונן מקרוב לא רק בקבוצות צועדים ותחפושותיהם העשירות, אלא גם בקהל המקומי שבא לצפות, לרקוד וליהנות. לינה בפוארטו דה לה קרוז.

יום 9 פוארטו דלה קרוז - סנטה קרוז - טיסה לאי לנזרוטה

את הבוקר נקדיש להשלמת ביקורים בעיר החוף פוארטו דלה קרוז ובעיר הבירה סנטה קרוז. לקראת שעות הצהריים נצא בטיסה קצרה לאי לנזרוטה, המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים – אי המדע הבדיוני. בהגעה ניסע למלוננו למנוחה והתארגנות. לינה בלנזרוטה.

יום 10 "הפנינה השחורה" - גן הקקטוסים - מערה וולקנית ותצפיות נוף

היום יוקדש לחלקו הצפוני של האי. נבקר בגן הקקטוסים הנטוע על טרסות בתוך מכתש וולקני ונמשיך למערה וולקנית ייחודית – פרי יצירתו של סזאר מנריקה, נקנח בתצפית יפה על האיים השכנים ללנזרוטה הפזורים באוקיינוס האטלנטי. לינה בלנזרוטה.

יום 11 לנזרוטה - נופים געשיים בפארק הלאומי טימאנפאיה

נופיו של האי לנזרוטה שונים לחלוטין מכל שאר האיים. יש בו דיונות גדולות ונופים געשיים ייחודיים, 200 לועות געש וכמעט אין בו משקעים אך גדלים בו ענבי יין הטעימים ביותר בעולם. נערוך סיור באי במהלכו נראה כפרים חקלאיים, עיירות וגולת הכותרת – סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה TIMANFAYA בין לועות ומכתשים געשיים. בהמשך נבקר בחוף המערבי שם נראה מכתשים ונקרות וולקניות לצד אגמים ירוקים וצוקים שחורים. כמו כן נחלוף במחוז החקלאי לה חריה ונראה את שיטות הגידול המיוחדות לאי זה של הגפנים. לינה בלנזרוטה.

יום 12 לנזרוטה - מדריד

היום נשלים ביקורים אחרונים באי ולקראת שעות אחר הצהריים ניסע לשדה התעופה של לנזרוטה וניפרד מן האיים הקנריים ונצא בדרכנו למדריד, בירת ספרד. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור מדריד.

יום 13 סיור במדריד – טיסה לתל אביב

הבוקר נצא לסיור בעיר היפה והמהודרת. נראה את העיר העתיקה, השדרות הרחבות והכיכרות היפות ההומות אדם: ‘פלאסה קולון’, פלאסה סיבלס ופוארטה דל סול, ממנה מסתעפות כל דרכי ספרד, כקרני השמש. פלאסה אוריינטה, שם שוכן ארמון המלך והמלכה ובו למעלה מ – 2000 חדרים מרוהטים בפאר יחד עם טרקלינים מעוטרים ואולמות מרהיבים. בשעות הצהריים ניסע לשדה התעופה שליד מדריד ממנו נצא בטיסה לתל אביב אליה בשעות הערב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מדריד 5:30 שעות
מדריד גראן קאנריה 2:50 שעות
לנזרוטה מדריד 2:50 שעות
מדריד תל אביב 4:50 שעות

האיים הקנריים

לנזרוטה

טנריף

תהלוכת הקרנבל בסנטה קרוז

מטיילים ממליצים

"נהננו מאוד מהארגון ומתכנית הטיול, שהייתה מעניינת ומרתקת. ובאופן מיוחד מהאווירה הנעימה שהייתה במהלך כל הטיול"
מאת עמליה וישראל הדרי

"זכינו לבוא ל-3 איים קנאריים, ליהנות מנופים מהממים, קרנבלים מקסימים, ללמוד על הגואנצ'ים, לראות תופעות טבע מיוחדות ומעל הכל – לחוות את הגאונות של סזאר מנריקה.
כל זאת, בקבוצה של 24 אנשים נחמדים, מעניינים, חובבי קניות, שעומדים תמיד בלוח זמנים ובאווירה מאד נעימה ונינוחה ועם הדרכה מעניינת ומעמיקה תוך דאגה אישית לכולנו"
מאת רונית וקובי שמר

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CTLG01 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות בנתיב: תל אביב - מדריד - גראן קאנריה, לנזרוטה - מדריד - תל אביב.
  • טיסות פנים על פי המסלול.
  • לינה בבתי מלון בדרגה של ארבעה כוכבים.
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון - ארוחת בוקר מלאה וארוחת ערב.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • מסלול הטיול באיים הקנרים מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. אנחנו הולכים בשבילי הליכה בהרים ובסיורים רגליים בעיר. לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, בחלק מהמקומות קיימת בעיית נגישות. לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • השתתפות באירועי הקרנבל כרוכה בעמידה ארוכה על הרגליים ובצעידה בעקבות החוגגים.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • הפארק הלאומי טימאנפאיה באי לנזרוטה
  • ביקור באתר המיוחד של פירמידות המדרגות בגווימאר
  • השתתפות בארבעת אירועי הקרנבל (תהלוכת הקרנבל בסנטה קרוז, טקס קבורת הסרדין, מרוץ גברים על עקבים ותהלוכת הקרנבל בפוארטו דה לה קרוז)
  • ביקור בלורו פארק - גן עדן סוב-טרופי
  • שמורת הר הגעש אל טיידה
  • העיר הציורית אורטאבה בעמק לה אורוטאבה
  • ביקור באיקוד דה לוס וינוס - מרכז תעשיית יין
  • כפר הדייגים גראצ'יקו
  • גן הקקטוסים באי לנזרוטה
  • ביקור בממלכת הבננות באי גראן קנריה
  • סיור במדריד

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טנריף לנזרוטה גראן קנריה
פברואר 18° 18° 21°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

האיים הקנריים כולל הקרנבל בטנריף   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

13 ימים • טנריף, לנזרוטה וגראן קנריה, כולל ארבעת אירועי הקרנבל
לוגו של וואטסאפ