‏שלכת בנהר הסיין בצרפת

8 ימים • מפריז לנורמנדי בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RSN05

בשייט זה נחווה את אחת הערים היפות בעולם, פריז, בצורה ייחודית ומיוחדת ולו רק בגלל המלון המיוחד שבו נשתכן – ספינת נהר. זהו אחד מהאמצעים הנוחים, מפנקים, רגועים ונעימים לטייל, לראות ולהכיר את האזור שבו נבקר - נורמנדי. טיול שייט על הסיין מתחיל ומסתיים בפריז, עיר האורות, הנחשבת לעיר הרומנטית בעולם ולא בכדי. בדרכנו בשייט לחבל נורמנדי נלך בעקבות אמנים שפקדו ואהבו לצייר את האזור. החל מוינסנט ואן גוך והאימפרסיוניזם בעיירה 'אובר', דרך קלוד מונה ב'אטרטה', או בודין הקשור לעיירת הנמל הציורית הונפלר. נלך ונצא למסע נוסף על כנפי ההיסטוריה הרחוקה והקרובה - בין אם בעקבות ז'אן ד'ארק בעיר רואן, או בעקבות מבצע הנחיתה המפורסם של בעלות הברית שהביא לתפנית במלחמת העולם השנייה ולסיומה.

שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד. החדרים בספינת הנהר כוללים מיזוג אויר, שירותים צמודים ומקלחת, צוות העובדים מקצועי ואדיב מאד. במהלך השיט האירוח על בסיס פנסיון מלא ובכל יום נרד לסיורים מאורגנים בנמלי עגינת הספינה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה
  •  בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  •  מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  •  קפה ומאפה למשכימי קום
  •  מזנון חצות - חטיפי לילה
  •  ניצול זמן מלא של הסיורים בכל נמלי העגינה

לעוד טיולי שייט נהרות בצרפת

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - פריז - עליה לספינת הנהר

נמריא לפריז, העיר שנחשבת לרומנטית ביותר בעולם וננחת שם בשעות הצהריים. בהגעה נצא לסיור פנורמי קצר בעיר ונצפה על מגדל אייפל – סמל העיר ושדרות מארס. אחר הצהריים נגיע לנמל, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. לינה בספינת הנהר.

יום 2 קונפלנס - טירת אובר - רואן

נעגון בקונפלנס (Conflans) ונצא לטייל בכפר השלו והקסום אובר סיר וואז (Auvers sur Oise) שהתפרסם בזכות הצייר המפורסם וינסנט ואן גוך ואחיו תיאו שגרו שם לפני מותם כמו גם ציירים רבים אחרים בני המאות ה-18 וה-19. נסייר בעקבות ואן גוך וכן נצא למסע מולטימדיה בטירת אובר, (Château d’Auvers) מסע המעניק הצצה אל חייהם של האמנים הגדולים, שהשאירו את חותמם על פני ההיסטוריה העולמית: דוביני, פיסארו, סזאן, מונה וואן גוך. בשעות אחר הצהריים נמשיך בשייט לכיוון רואן. לינה בספינת הנהר.

יום 3 רואן

בשעות הבוקר המוקדמות נגיע אל רואן (Rouen) בירת חבל נורמנדי העילי. עיר משגשגת מתקופת ימי הביניים, בעלת עבר עשיר וסוער המכונה “עיר מאה הצריחים”. נצא לסיור בעיר ההיסטורית, המאופיינת בכנסיות גותיות, אחוזות מפוארות, בתים משוחזרים הבנויים עץ מלא וגנים ציבוריים מטופחים. נתרשם משעון האורלוגין העתיק, נראה את הקתדרלה המרשימה, שהיוותה מקור השראה לצייר קלוד מונה וכן נראה את הכנסייה המודרנית לזכרה של ז’אן ד’ארק. בשעות אחר הצהריים נפליג לכיוון לה הבר’ה, אליה נגיע בשעות הלילה המאוחרות. לינה בספינת הנהר.

יום 4 לה הבר'ה – אטרטה – הונפלר

הבוקר נצא לטיול קסום במשעולי הצוקים של אטרטה. אלו הם הצוקים המפורסמים ביותר בצרפת, קירות גיר לבנים ענקיים המשתלבים באופן מושלם עם האוקיינוס האטלנטי שאותם הנציח קלוד מונה בציוריו. יש אומרים שזה המקום היפה ביותר בצרפת להוציא את פריז. אחר הצהריים נחצה את גשר נורמנדי המפואר וניסע לעיירת הנמל המקסימה הונפלר (Honfleur) הנמצאת בצד הדרומי של שפך הסיין והיוותה מעוז והשראה לציירי האימפרסיוניזם. עד היום היא משמשת כמוקד משיכה מאוד מבוקש ולא בכדי. נטייל ברחובותיה הצרים של הונפלר ונראה את כנסיית העץ ומגדל הפעמונים הייחודים למקום. נתרשם ממגוון רחב של חפצי אמנות ייחודים המוצגים בגלריות וממעדנים מקומיים כמו סיידר, קלבדוס, קרמל וכו’. לינה בספינת הנהר.

יום 5 לה הבר'ה – חופי נורמנדי – פנורמה 360 – מוזיאון הנחיתה – בית הקברות האמריקני

מנמל לה הבר’ה (Le Havre) נצא עם בוקר, דרך גשר נורמנדי החולף מעל שפך נהר הסיין לביקור בעיירה ארומאנש (Aromanches) –  אזור הפלישה של צבאות בנות הברית ליבשת אירופה בשלהי מלחמת העולם השנייה. נצפה בפנורמה 360 אשר הינו אתר ייחודי בצרפת הגורם לצופה לצלול הישר ללב לבו של הקרב על נורמנדי דרך קטעי ארכיון שטרם התפרסמו המוקרנים על 9 מסכי high definition . בהמשך נבקר במוזיאון הנחיתה המוקדש ל’D-DAY’  ולאחר מכן נמשיך לביקור בחופי הנחיתה המפורסמים של כוחות הברית ונוכל להתרשם מהביצורים הגרמניים שהיו במקום. לסיום נבקר בבית הקברות האמריקני שבחוף אומהה. לקראת שעות הערב נפגוש את הספינה בקודובק אן קו ונמשיך בהפלגה במעלה הזרם בחזרה לכיוון פריז. לינה בספינת הנהר.

יום 6 לס אנדליס – וורנון

הבוקר נעגון בלס אנדליס וניסע לראות את הנוף המרשים הנשקף מאחד מפיתוליו הגדולים ביותר של נהר הסיין. נעלה לתצפית ומשם נמשיך ברגל אל מה שנותר מטירת שאטו גיילארד. טירה זו מימי הביניים נבנתה בפקודתו של מלך אנגליה ריצ’רד לב-הארי, יחד עם דוכס נורמנדי, והייתה בזמנו יצירת מופת צבאית וארכיטקטונית. נמשיך בנסיעה לכיוון וורנון (Vernon)  לביקור מודרך בביתו של קלוד מונה ובגנים המרהיבים של ג’יברני (Giverny) . לקראת הצהריים נפגוש את הספינה הממתינה לנו בנמל בוורנון (Vernon) . בהמשך היום נפליג לכיוון פריז ונהנה מנופו של נהר הסיין. לינה בספינת הנהר.

יום 7 פריז – מונמארטרה – בערב שיט לילי בפריז המוארת

עם בוקר נגיע אל פריז ונצא לפקוד את אתריה המפורסמים של עיר האורות הרומנטית. נראה את כנסיית נוטרדם המרהיבה, את מוזיאון הלובר הייחודי, שער הניצחון, שדרות השאנז אליזה הרחבות, בנין האופרה, המדלן ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לאחר ארוחת הצהריים נצא לסיור קצר ברובע האמנים הנודע מונמארטרה (Montmartre) עליו חולשת הבזיליקה הלבנה “הלב הקדוש” (Sacré-Cœur) ונוכל להתרשם מתצפית של פריז הפרושה למטה. לאחר ארוחת הערב נצא לשייט מהנה על נהר הסיין, מתחת לגשרים המפורסמים תוך צפייה על האתרים והמבנים ההיסטוריים היושבים על שתי גדות הנהר. לינה בספינת הנהר.

יום 8 פריז - תל אביב

לאחר אורחת הבוקר נפרד מהספינה, ונבלה את שעות הבוקר ברובע הלטיני שעל הגדה השמאלית של נהר הסיין. לקראת הצהריים ניסע לשדה התעופה של פריז ממנו נצא בטיסה חזרה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פריז 4:50 שעות
פריז תל אביב 4:15 שעות

Luftner Cruises

פריז

הרצאה בנושא אוצרות נהר הסיין בהנחיית ענת גרשון

מטיילים ממליצים

"יצאתי עם החברה בעבר ועוד אמשיך לצאת כי הארגון למופת"
ישראל בוסי

"טיול נפלא, אווירה נהדרת, כל הכבוד! יחס אישי ואוהב לאורך כל הטיול"
ניבה קורן

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RSN05 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם מרפסת צרפתית

  • ניתן לשדרג לחדר עם בקומה העליונה Mozart Deck עם מרפסת צרפתית בתוספת 285 € לאדם בחדר זוגי, 460 € לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה בקומה העליונה Mozart Deck עם מרפסת צרפתית בתוספת 465 € לאדם בחדר זוגי, 825 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - פריז - תל אביב.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • טיפים לנותני השירותים השונים (לא כולל טיפים בספינה בעלות 60 € לאדם לכל ההפלגה).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון צמוד לכל אורך הטיול.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • ביום 5 ארוחת הצהריים תוגש כארוחה ארוזה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Diamond של חברת Luftner
  • צוקי אטרטה - הצוקים המפורסמים ביותר בצרפת
  • חופי הנחיתה בנורמנדי
  • שיט ליילי בתעלות פריז
  • הקתדרלה המרשימה והכנסייה המודרנית ברואן
  • סיור בפריז הכולל את אתריה המפורסמים של עיר
  • סיור קצר ברובע האמנים הנודע מונמארטרה (Montmartre) בפריז

על הספינה

Amadeus Diamond

ספינת הנהר Amadeus Diamond הושקה בשנת 2009 וחודשה בשנת 2019. הספינה שטה בנהר הסיין ומאפשרת לאורחיה לחוות את הקסם של צפון צרפת בצורה בלתי נשכחת. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממגוון שירותי הספינה: מכון כושר, מתקני עיסוי, מספרה, בר ומסעדה עם נוף פנורמי.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  פריז נורמנדי
אוקטובר 16° 14°
נובמבר 11° 10°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ