טיול מאורגן להודו

טיול מאורגן להודו כולל שייט על נהר הגנגס

15 ימים • כולל 7 לילות שייט בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

13 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CIG

טיול מאורגן להודו...מעטות הארצות בעולם המציעות מגוון כה עשיר ורב של מראות וחוויות כמו תת היבשת ההודית. עוצמת המתח והניגודים עולים על כל ארץ אחרת ויוצרים חוויה מוחלטת שקשה למטייל לעכל ולשכוח. ארמונות פאר מרהיבים ומרשימים באוצרותיהם מחד ובצידם קבצנים ומבקשי נדבה, מקדשים עם ריח בשמים וקטורת ופסלי אלים ואלות רבי זרועות, שווקים צבעוניים עמוסי בדים ומשי, צלילי סיטאר וטאבלה. טיול מאורגן בהודו חווייתי במיוחד עם שלל תמונות, מראות, ריחות, צבעים וטעמים היוצרים "התקפה" על כל החושים.

נהר הגנגס הוא הנהר הקדוש ביותר בהודו. אלפי סיפורים ואגדות שזורים בנתיב זרימתו המתפתל. האלה גנגה המסתתרת בשערותיו של שיווה פורצת דרכן אל הארץ וממלאת אותה בחיים, מערבולות וזרמים אשר התרבות ההודית כולה מושפעת מהם, מאז ועד היום. השייט בחלקים השקטים והנעימים של הגנגס הוא יפה וציורי. הנהר זורם במרחבים הירוקים והפוריים של מדינת בנגל המערבית ולאורכו עיירות ובהן מקדשים צבעוניים, וחיי כפר מסורתיים ומעניינים. השייט בגנגס הוא כמו ״סרטי הודי״ צבעוני, בו אין ולו רגע משעמם אחד.

טיול מאורגן להודו - יתרונות בולטים ובלעדיים  למטיילי "בשביל הזהב":
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים בספינה)
  • טיול מאורגן להודו כולל שייט מפגיש אותנו עם מגוון של תרבויות והשפעות אשר יחד מרכיבות פסיפס עשיר ומעניין ביותר ולכולן חלק באופייה של התרבות ההודית
  • השייט בספינת הנהר מאפשר לראות ולחוות את הודו הפחות מתויירת, ולבקר במקומות ששינו את פני ההיסטוריה שלה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - יעד באירופה - דלהי

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה דרך יעד באירופה אל דלהי, בירת הודו.

יום 2 הגעה לדלהי – סיור ראשוני והתארגנות במלון

ננחת בשעת בוקר מוקדמת בדלהי בירת הודו. עיר המשלבת בין ישן וחדש – דלהי הישנה, הבירה מימי המוגולים במאה ה- 17, וניו-דלהי הבירה מימי הבריטים במאה ה- 20. עם ההגעה נצא לסיור הכרות ראשוני בעיר במהלכו נראה את המבצר האדום שנבנה באבן חול אדומה, נראה גם את המקדש הבאהי הבנוי כפרח לוטוס ועוד ככל שיותיר הזמן. לקראת שעות הצהריים ניסע למלוננו להתארגנות ומנוחה. לינה בדלהי.

יום 3 דלהי

היום נצא לסיור בדלהי ואתריה – נבקר בדלהי העתיקה, בשווקים הצבעוניים של הבדים, התכשיטים והתבלינים המפורסמים, נבקר גם במונומנטים ידועים כקוטוב מינאר – מינארט (צריח) מרשים מתחילת המאה ה-13 המעוטר להפליא בפסוקים מן הקוראן. בהמשך נראה גם את ניו דלהי ובנייני הממשל הקולוניאליים היפים שהשאירו אחריהם הבריטים. לינה בדלהי.

יום 4 דלהי - אגרה - טאג' מאהל

הבוקר נצא בנסיעה אל העיר אגרה. אגרה הייתה בעבר בירתה של האימפריה המוגולית שחלשה בשיאה במאה ה-16 על רוב הודו פקיסטאן וחלקים ממרכז אסיה. נבקר באתר המפורסם הנחשב לאחד מפלאי עולם – הטאג’ מאהל. פאר האומנות ההודית מהמאה ה- 17. זהו מבנה קבר שבנה המלך המוגולי לזכר אשתו מומתאז’ שמתה בעת לידת ילדם ה- 14. המקום בנוי באופן סימטרי על פי מפת גן העדן המוסלמי ובנו אותו 20,000 פועלים במשך 22 שנים. בהמשך נראה גם אתרים נוספים. לינה באגרה.

יום 5 אגרה - פטיפור סיקרי - ג'אייפור

נצא אל העיר ג’אייפור ובדרכנו נבקר בפטיפור סיקרי – עיר מרשימה במדבר המהווה את פאר הארכיטקטורה המוסלמית בהודו, העיר נבנתה באבן חול אדומה וננטשה לאחר מספר שנים. נמשיך אל ג’אייפור אשר זכתה לכינוי “העיר הוורודה”. בהגיענו נבקר בבזאר הגדול של ג’אייפור ונעקוב אחר הפעילות הדתית במקדשים שבעיר בשעות השקיעה. לינה בג’אייפור.

יום 6 ג'אייפור - מצודת אמבר – מופע הרקדנים הרג'סטנים

היום נטייל בג’אייפור. הראג’ה, ששלט על העיר, הורה על תושביה לצבוע את  בתי העיר בצבע ורוד, המסמל הכנסת אורחים וזאת כהכנה לביקורו של הנסיך אלפרד מוויילס (אשר לימים הפך להיות אדוארד השביעי) בשנת 1875. מסורת זאת של צביעת בתי האזור העתיק של העיר שבתוך החומות נמשכת עד היום. מאז היציאה מתחום חומות העיר העתיקה התרחבה העיר וכיום היא עיר גדולה בה חיים כ-3.5 מיליון תושבים. היום יוקדש לארמונות ג’אייפור והעיר העתיקה האקזוטית שלה. נסייר במצודת אמבר, נבקר בארמון המהאראג’ה ובמצפה הכוכבים הייחודי הצמוד אליו ונלמד על מנהגיהם והנאותיהם של המלכים המקומיים. לאחר ארוחת הערב ממתינה לנו חוויה בה נצפה במופע הרקדנים הרג’סטנים. לינה בג’אייפור.

יום 7 ג'אייפור - טיסה לכלכתה – סיור בעיר – ביקור בביתה של "אמא תרזה"

היום נחווה עוד מראות מהעיר ג׳אייפור, ולאחר מכן נצא בטיסה אל העיר כלכתה המהווה את אחד מהמטרופולינים הגדולים והמרכזיים בהודו. כלכתה נחשבת ע״י רבים כאחד ממרכזי התרבות, המוסיקה והאומנות החשובים ביותר בתת היבשת. זוהי בירתה של מדינת בנגל המערבית, ובעבר הייתה מרכז השליטה וההשפעה של הבריטים בהודו. כאן צמחה תרבות חדשה/ישנה,  אשר הושפעה ממערב וממזרח כאחד, ועתידה לשנות את גורל האומה ההודית לבלי היכר. בסיורנו בעיר נחווה את מופעיה השונים, משכונות ושווקים הומים ועד אחוזות הפאר של עשירי העיר. נבקר בביתה של “אמא תרזה” ונשמע את סיפורה המרתק. נספוג גם מההשפעות הבריטיות החזקות שבעיר, ונראה מבנים ומונומנטים אשר נבנו ע״י הבריטים בתקופה הויקטוריאנית. כלכתה היא אחד המקומות המרכזיים של הסגידה לאלה. בסיורנו נוכל לראות את המקדשים המוקדשים לה, אמנים אשר מתמחים בהכנת פסליה ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בכלכתה.

יום 8 כלכתה – בארקפור – עליה לספינת הנהר

הבוקר נשלים ביקורים אחרונים בעיר ולקראת צהריים ניסע לנמל העגינה, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. נתחיל בהפלגה במהלכה נחלוף על פני המושבה הדנית העתיקה סרמפור, ונתחיל ללמוד על התקופה הקולוניאלית בהודו, אשר למדינת בנגל המערבית מקום חשוב ומרכזי בה. אכן, להודו הגיעו עמים אירופאים נוספים מלבד הבריטים, והשפעותיהם ניכרות באופנים שונים ברחבי תת היבשת. נגיע לבארקפור שם הוקם הרובע הצבאי הבריטי הראשון בהודו, שם גם היו כמה התקוממויות חשובות אשר בישרו את ראשיתו של המאבק ההודי כנגד השלטון הבריטי. נסייר בעיר ונראה את אתריה ההיסטוריים החשובים דרכם נחשף לפרק נוסף בספרה העשיר והמגוון של האומה והתרבות ההודית. לינה בספינת הנהר.

יום 9 קאלנה

בשעות הבוקר נעגון בעיר קאלנה. העיר הממוקמת ממש על גדת הנהר, או בשמה המלא – אמביקה קאלנה, קרויה על שם האלה קאלי. העיר מתהדרת ב 108 מקדשים המוקדשים לאל שיווה (אשר למעשה הוא בעלה של קאלי), מקדשים נוספים, ארמון מקומי ועוד. נצא לסיור רכובים על גבי ריקשות, ונוכל לראות את מקדשי הטרקוטה היפים של בנגל, את המקדש הגדול של שיווה שמכיל למעשה 108 מקדשים קטנים, וכמובן את חיי העיר השוקקים אשר תמיד אוצרים בחובם הפתעות ומראות מעניינים. במהלך הלילה נמשיך בהפלגה נעימה במעלה הנהר לכיוון מאטיארי. לינה בספינת הנהר.

יום 10 מאטיארי – ביקור בשדה הקרב של פלאסיי

היום נבקר בכפר מאטיארי, בו רבים מהתושבים עדיין עוסקים בייצור מסורתי של כלי ברונזה. נוכל להתבונן מקרוב באנשי המקום ובדרכם המסורתית לייצור הכלים אשר לא השתנתה בהרבה במשך מאות שנים. משם נמשיך בהפלגה, ובמידה והזמן יאפשר נעצור לביקור בשדה הקרב של פלאסיי, שם התרחש קרב מכונן בשנת 1757 אשר היווה נקודת מפנה דרמטית בהיסטוריה של העם ההודי, ושינה את גורלה של הודו כולה. בקרב זה הובס השליט העצמאי האחרון של בנגל ע״י הבריטים, ומרגע זה ואילך הוחל שלטון בפועל של חברת הודו המזרחית הבריטית על האזור כולו, ובהמשך על הודו כולה. לינה בספינת הנהר.

יום 11 מורשידאבאד – ביקור בגן בסגנון מוגולי – ארמון "אלף הדלתות" – מסגד קטרה הגדול

היום נחוש במעט את חייהם של המלכים והאצילים שחיו ושלטו באזור בימים עברו. בשעות הבוקר נצא להליכה נעימה בגן שעוצב בסגנון מוגולי (האימפריה ששלטה בשטחים עצומים של הודו עד בוא הבריטים), ובו נמצא גם קברו של השליט המוסלמי האחרון של בנגל, וקבריהם של בני משפחתו. אזור זה הוא בהחלט פיסת היסטוריה אשר רוב המטיילים להודו לא מגיעים אליו בטיולים ה״רגילים״ יותר. נמשיך מעט במעלה הזרם ונחזה בארמון המרשים אשר פירוש שמו הוא ״הארמון בעל אלף הדלתות״, ארמון זה תוכנן ע״י אדריכל אנגלי במהלך המאה ה 19, וסגנון בנייתו מראה לנו מימד נוסף בו השפיעה התרבות הבריטית והסגנון האירופאי שרווח באותו הזמן על הודו והאופן בו היא נראית לנו היום. בהמשך היום נבקר במסגד קטרה הגדול, ונראה ארמונות נוספים, בהם ארמון אשר נבנה ע״י סוחרים עשירים וממחיש בסגנון בנייתו את התקופה בה התרבות הבריטית וההודית נמזגו האחת בשנייה ויצרו השפעות דו כיווניות על אופי החיים, האומנות והמנהגים בהודו. לינה בספינת הנהר.

יום 12 באראנגר - אג׳ימגאנג׳

היום נחווה את הודו הכפרית, כפי שהיא באה לידי ביטוי באזור זה (הודו היא שונה בכל מקום ומקום ולכל אזור בה האופי המיוחד שלו). הספינה תיקח אותנו במסלול ציורי דרך שדות חקלאיים ומטעי עצי פרי. בשעות הבוקר נצא להליכה נעימה בשדות הכפר באראנגר, ונבקר בשלושה מקדשי טרקוטה קטנטנים ויפים. בהמשך היום נבקר במקדש ג׳אייני באג׳ימגאנג׳ ונלמד על דת הודית עתיקה ומרתקת זו, אשר פחות מוכרת לעולם המערבי. המשך ההפלגה יהיה במורד הזרם, בחזרה לכיוון כלכתה, אך יש עוד הפתעות בדרך לפני כן. לינה בספינת הנהר.

יום 13 מאיאפור

היום נבקר במאיאפור, אשר נחשבת למקום קדוש ביותר למאמיני ואוהבי האל קרשנה, ומוקד עלייה לרגל לדבקים רבים מהעולם כולו. מאיאפור היא מרכז הפעילות של ״האגודה הבינלאומית לתודעת קרשנה״ המוכרת לנו יותר כתנועה של ״הרה קרשנה״ לה פעילים רבים בכל רחבי העולם. במקום נמצא המקדש המרכזי של הארגון, המפואר והעצום בגודלו, אשר מתחרה בגאון על תואר המקדש הגדול בעולם. בעיר קיימים מקדשים נוספים, וניתן לחוש את אווירת הדבקות גם ברחובות ובשווקים המלאים בתשמישי קדושה ופולחן הינדואים. לינה בספינת הנהר.

יום 14 הוגלי – ביקור במסגד הגדול - צ׳אנדרנאגור

נמשיך בהפלגה במורד הזרם ונעצור לביקור באימאמברה שבהוגלי. זהו מסגד גדול ומרשים ביותר, אשר מהווה גם מרחב לכנסים ואירועים גדולים. במקום מגדל שעון גדול, ופסוקים מן הקוראן מעטרים את קירות המבנה. האימאמברה מעניק לנו הצצה אל ההיסטוריה המוסלמית המפוארת של בנגל. נמשיך בהפלגה, ונעבור בדרכנו את המושבה ההולנדית של צ׳ינסורה. לאחר מכן נגיע לצ׳אנדרנאגור, אשר הייתה למעשה בידי הצרפתית עד אמצע המאה הקודמת. כפי שאתם רואים, הבריטים לא היו האירופאים היחידים אשר הביעו עניין וניסו לתבוע חזקה על תת היבשת ההודית. טיול מיוחד זה מפגיש אותנו עם מגוון של תרבויות והשפעות אשר יחד מרכיבות פסיפס עשיר ומעניין ביותר, ולכולן חלק באופייה של התרבות ההודית. נבקר בכנסיה ובבית אשר שימש את המושל של הודו הצרפתית. במהלך הלילה נמשיך בהפלגה ונגיע אל קרבת העיר כלכתה. לינה בספינת הנהר.

יום 15 כלכתה - דלהי - יעד באירופה - תל אביב

לאחר ארוחת בוקר ניפרד מספינת הנהר וניסע לשדה התעופה של כלכתה ממנו נטוס לדלהי ומשם בטיסת המשך דרך יעד באירופה לתל אביב, אליה נגיע בשעות ערב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד באירופה 1:20 שעות
יעד באירופה דלהי 5:55 שעות
דלהי יעד באירופה 6:35 שעות
יעד באירופה תל אביב 3:05 שעות

טאג' מאהל

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIG01 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CIG02 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - יעד באירופה - דלהי, דלהי - יעד באירופה - תל אביב.
  • טיסת פנים על פי המפורט במסלול.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט בספינת הנהר.
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים בספינה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • נדרשת אשרת כניסה להודו (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). נשמח לטפל עבורכם בהנפקת האשרה לפרטים לחצו כאן 

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת “בשביל הזהב” הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט בספינת הנהר RV KALAW PANDAW
  • ביקור באתר המפורסם הנחשב לאחד מפלאי עולם – הטאג’ מאהל
  • המונומנט הידוע קוטאב מינאר
  • פטיפור סיקרי - עיר מרשימה המהווה את פאר הארכיטקטורה המוסלמית בהודו
  • ג'אייפור העיר הורודה
  • ביקור במצודת אמבר
  • מופע הרקדנים הרג'סטנים
  • ביקור בשדה הקרב של פלאסיי, שם התרחש קרב מכונן אשר היווה נקודת מפנה דרמטית בהיסטוריה של העם ההודי
  • הארמון בעל אלף הדלתות במורשידאבאד
  • ביקור במסגד קטרה הגדול במורשידאבאד
  • ביקור בשלושה מקדשי טרקוטה בכפר באראנגר
  • ביקור באימאמברה שבהוגלי, מסגד גדול ומרשים ביותר
  • ביקור בכנסיה ובבית אשר שימש את המושל של הודו הצרפתית בצ׳אנדרנאגור

על הספינה

RV Kalaw Pandaw

ספינת הנהר RV Kalaw Pandaw של חברת Pandaw הושקה בשנת 2014. גודל הספינה 170 מ"ר והיא עשויה מעץ טיק ופלדה. בספינה תפוסה מקסימלית של כ36 נוסעים. בקומה העליונה קיים חדר אוכל בסגנון ביסטרו עם פינות ישיבה חיצוניות ומיזוג אוויר. הספינה מציעה לאורחיה סדרה של מופעי...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  דלהי אגרה ג’אייפור
אוקטובר 31° 33° 34°
נובמבר 27° 29° 29°
ינואר 18° 22° 22°
פברואר 32° 25° 25°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ