• טיול מאורגן לאוסטריה
נמצאו 0 טיולים

אוסטריה השוכנת במרכזה של אירופה, היא מדינה הידועה בנופיה המרהיבים, התרבות הקלאסית שלה, כפרים ועיירות ציוריות וכמובן מאכלים מעניינים וטעימים כאחד. באוסטריה נוכל למצוא מגוון רחב של אתרים תיירותיים, המתאימים לכל אחד, הרים מושלגים, עמקים ירוקים, עיירות מרפא ונופש, אתרי סקי מפורסמים, ארכיטקטורה קלאסית וכמובן היסטוריה מעניינת ורבת שנים.

בדרומה צוקי הדולומיטים החשופים והמאיימים והרי טירול הירוקים והשלווים, שניהם חלק מהרי האלפים באיטליה ואוסטריה המתנשאים לגבהים של אלפי מטרים מעל פני הים. אלו גם חבלי ארץ שחוו קרבות קשים עקובים מדם בעיקר במלחמת העולם הראשונה, מלחמה שבעקבותיה נאלצו תושביהם לשנות את זהותם ואת השתייכותם המדינית, לשנות את מנהגיהם ואת חייהם. אך בחלוף השנים הפכו למרכזי תיירות מדהימים בחורף ובקיץ.

בצפון מזרח נמצא את חבל זלצבורג, מן היפים שבאוסטריה. יש בו נופים עוצרי נשימה של הרים מושלגים, אזורים שלמים של ירוק עד, מזג אויר נעים עם אויר הרים וכמובן העיר בה נולד והתפתח המלחין וולפגאנג אמדאוס מוצרט, כמו גם העיר בה טיפלה מריה המקסימה בילדי קפטן פון טראפ, מ"צלילי המוסיקה". וכמובן וינה, היא מרכז התרבות, האמנות וארכיטקטורה הניבטים מכל בית, שדרה, רחוב וגן ציבורי פורח בעיר המקסימה הזו.

לא נמצאו תוצאות

לוגו של וואטסאפ