• טיול מאורגן לדובאי
נמצאו 0 טיולים

טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי, חושף אותנו אל העושר המופלג של נסיכויות המפרץ הקטנות אשר התאגדו לכדי מדינת פדרציה אחת בשם איחוד האמירויות, מדינה ערבית מדברית, המשלבת בתוכה גורדי שחקים, מהגבוהים והיוקרתיים בעולם, קניונים ומסעדות מהמפוארים בעולם ובמספר הרב ביותר של שיאי גינס.

דובאי שוברת שיאים

בטיול באמירויות ובטיול בדובאי ואבו-דאבי בפרט הכל גרנדיוזי: בורג' ח'ליפה, המגדל הגבוה ביותר בעולם, קניוני ענק כגון קניון דובאי, מכוניות מפוארות ויוקרתיות, מלונות של 7 כוכבים, כבישי ענק של 6 נתיבים לכל כיוון, האי המלאכותי הגדול בעולם, הרכבת התחתית הארוכה בעולם (ללא נהג), מגרש הטניס הגבוה בעולם ועוד. דובאי, היא אחת מהנסיכויות הכלולות באיחוד האמירויות הערביות, פדרציה הכוללת שבע אמירויות מונרכיות: אבו דאבי, עג'מאן, דובאי, פוג'ירה, ראס אל-ח'ימה, שארג'ה ואום אל- קוויין, דובאי אמנם נחשבת לידועה מבין כולם, בשל החשיפה לה היא זוכה בחו"ל, יחד עם זאת גם לאבו דאבי, עיר הבירה של אמירויות המפרץ, יש מה להציע, שכן היא נחשבת לעשירה ביותר ובעלת השטח הגדול ביותר והיא כוללת בתחומה את מסגד שייח זיאד המפואר, המסגד הגדול ביותר בכל איחוד האמירויות, את מגדלי איתיחאד המפורסמים, את ארמון המלך הנשיאותי, קסר אל-ווטן (‘ארמון העם’), מוזיאון הלובר ועוד.

הכירו את שארג'ה

שארג'ה, היא האמירות השלישית בגודלה בפדרציה זו והיחידה אשר נהנית מחופים הן לאורך מפרץ עומאן והן לאורך המפרץ הפרסי. אמירות זו, שוכנת במרחק של כ- 170 ק"מ מבירת האמירויות, אבו דאבי. לאמירות שארג'ה היסטוריית התיישבות מתועדת של 5,000 שנים לאחור. שארג'ה נודעת בזכות היותה מוקד של תרבות וספרות, הכולל גם יריד ספרים גדול הנערך בה בכל שנה.

טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי בשביל הזהב

הטיול לדובאי מפגיש את המטייל עם תרבות שבטית ישנה מול המרכז הפיננסי מהחשובים בעולם, בין עולם מוסלמי מסורתי לבין תרבות מודרנית מערבית, שילוב של ארכיטקטורה מוסלמית לבניה חדשנית, הנכם מזומנים להתרשם ממסלולי הטיול ולהצטרף לטיול שבו נשמע את המילה הכי, הכי הרבה פעמים. בשביל הזהב מציעים לכם טיולים מיוחדים לאמירויות לגיל השלישי, לשומרי כשרות ומסורת ואף טיול שמשלב ביקור באי ממלכת בחריין

לא נמצאו תוצאות

שאלות ותשובות


  • אילו אתרים מפורסמים קיימים במסגרת טיול מאורגן לדובאי ?

  • העיר דובאי אשר שייכת לאמירות דובאי, עתירה במגוון רחב של מקומות ובניינים מהמפורסמים בעולם וכאלו המחזיקים בשיאי גינס שונים, ביניהם הבורג’ ח’ליפה, הבניין הגבוה בעולם, בורג’ אל ערב, בעברו המלון הגבוה ביותר בעולם וכיום הוא היחיד בדרגת 7 כוכבים.

    בדובאי ניתן גם למצוא את איי הדקלים, פרוייקט מעשה ידי אדם של איי חול, עליהם נבנו שכונות יוקרה ומלונות מפוארים. בעיר גם נמצא את שוק הזהב ובו טבעת הזהב הכבדה והיקרה ביותר בעולם ועוד אטרקציות הנחשבות להכי בעולם.

  • מהו זמן הטיסה מנתב"ג לדובאי?

  • זמן הטיסה לדובאי מנתב”ג אורך כ- 3 שעות

  • האם חברתכם מציעה טיולים מאורגנים לדובאי ואבו דאבי?

  • בהחלט, באתר החברה ניתן למצוא מגוון מסלולי טיול לאמירויות דובאי ואבו דאבי, במגוון תאריכים יציאה, כולל מסלול מיוחד שכולל בנוסף את ממלכת בחריין.

לוגו של וואטסאפ