• טיול מאורגן לתאילנד
נמצאו 0 טיולים

טיול מאורגן לתאילנד, מה אין בה בתאילנד?

זוהי מדינה שניתן למצוא בה הכל: אטרקציות מרתקות, נופים מרהיבים, חופים יפהפיים ופעילויות ים, יערות טרופיים, נהרות שופעי מים שעל חלקם מתקיימים שווקים צפים, שמורות טבע מפתיעות, אגמים וגנים מעשי ידי אדם, איים קסומים, שדות אורז נרחבים, מקדשים מצועצעים, שבטים אותנטיים ותרבות עשירה, אוכל מגוון, חיי לילה סוערים, עיסויים ופינוקים לגוף - וקניות בלי סוף, ביום ובלילה, בין אם במרכזי קניות יוקרתיים ובין אם בשווקים עממיים בכל קרן רחוב.

טיול לתאילנד מאפשר ליהנות מכל אלה - ועוד. תאילנד נחשבת  ובצדק, לאחד ממוקדי המשיכה העיקריים של אסיה. במדינה חיים קרוב ל-68 מיליון תושבים והיא ממוקמת בדרום מזרח אסיה על שטח של כ- 514,000 קמ”ר. כחמישית משטחה מכוסה יערות גשם טרופיים, אורך קו החוף שלה עולה על 3,200 ק"מ והנקודה הגבוהה במדינה, הר דוי אינתנון מגיע לגובה של 2,576 מטרים. בתאילנד ארבעה איזורים גיאוגרפיים שונים: הצפון ההררי, המישור הפורה במרכז, רמות צחיחות למחצה בצפון מזרח המדינה וחצי אי דרומי טרופי, מרובה איים.

מחפשים טיול מאורגן לתאילנד? הנכם מוזמנים להצטרף לטיול המשלב ביקור בבנגקוק הבירה המרתקת עם ארמון המלך ושלל המקדשים הבודהיסטים המרהיבים שבה, עם ביקור בשוק הצף ובגשר על נהר קוואי, שהסרט הנושא את שמו הפך אותו לגשר המפורסם בעולם. נבקר גם בפאטיה, בעבר מוקד המשיכה לחיילי ארצות הברית שהוצבו בוייטנאם והיום עיר נופש תוססת. נמשיך אל ערי הצפון היפות צי'אנג ראי וצ'יאנג מאי ונטייל בהן ובסביבתן על האטרקציות המגוונות המצויות שם, כולל מתחמי השבטים הציוריים של צפון תאילנד ושבט ארוכות הצוואר המפורסם שבהם. לא נפסח גם על טיול באי הנופש המפורסם פוקט, בו נוכל להנות מחופיו היפים ומשייט לכמה מהאיים הייחודיים שבקרבתו.

תאילנד, ארץ החיוכים, היא גם ארצם של האנשים החופשיים,שהרי תאילנד מעולם לא נשלטה על ידי מדינות אחרות ולא הייתה קולוניה מערבית - בניגוד לכל שאר המדינות בדרום מזרח אסיה, תאילנד הינה יעד מושך מהנה לכל אחד: לצעירים, למבוגרים למשפחות עם ילדים, לתרמילאים, למתעניינים בתרבויות ולשוחרי דעת, לאניני טעם ולחובבי מאכלי רחוב, לבליינים, לקניינים... בקיצור: לכולם!

לא נמצאו תוצאות

לוגו של וואטסאפ