• שייט נהרות באירופה
נמצאו 0 טיולים

שייט נהרות באירופה הינה דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים והעיירות הציוריות שבלב אירופה. דרכי השייט היוו את אמצעי התעבורה העיקרי בימים עברו ובעשור האחרון התגלו מחדש כאופציה מסעירה ומהנה להכרות עם נתיביה הקסומים ומיטב אתריה החשובים של אירופה.

ציירו בדמיונכם, שייט רגוע ונינוח בלב אירופה ואתם יושבים על הסיפון עם כוס יין ביד כשהספינה מרחפת בשלווה בין שתי גדות הנהר והנה אתם צופים בשמש השוקעת אשר צובעת הכל בזהב, או אם חפצה נפשכם ואתם משכימי קום, לוגמים כוס קפה מהביל, או שוקו חם, מביטים אל האופק המאדים במזרח ממש לפני שכדור השמש מגיח בזריחה.

ספינות הנהר משייטות בלב אירופה. במהלך השייט נגלים לעינינו נופים עוצרי נשימה, כפרים ציוריים, פרחים ושדות מוריקים, כרמים ויערות נטועים על מורדות ההרים, עיירות נפלאות עם גגות ציפחה מבריקים, צריחי כנסיות בסגנונות שונים, חומות עתיקות עם מגדלי שמירה באבן חול אדומה, מבצרים חרבים מותחים את גבם בגאווה כשאנחנו עוברים, כדי להשוויץ בעבר המפואר שלהם וטירות עתיקות מתנוססות בראש ההר.

במהלך השייט, נהנה מנופים מרהיבים,נשמע הרצאות מרתקות ומעשירות, נצלול לסיפורי היסטוריה מרתקים של נסיכות ואבירים שחיו שם בעבר, נתענג על ארוחות גורמה בספינה, נצא לסיורים מודרכים על ידי מדריך ישראלי עתיר ידע וניסיון בינות לסמטאות צבעוניות בעיירות עתיקות ועוד.. והכל בבית מלון "צף" איכותי ומפנק המציע אירוח בתנאי פנסיון מלא לאורכו של השייט בספינת נהר מפוארת.

שייט הנהרות מומלץ לאורך כל השנה, בתקופת האביב עם פריחתו של הטוליפ המרהיב, כאשר הטבע המתעורר אחרי שנת חורף עם פריחה צבעונית מרהיבה, או בתקופת הקיץ עת השדות והכרמים המוריקים באלפי גוונים, או אולי בתקופת הסתיו והשלכת, כאשר מבעד לחלון הספינה ניבטים נופי שלכת עשירים בצבעים של אדום, צהוב וכתום או בעונת החורף, בה נהנה משווקי חג המולד המסורתיים והחגיגיים ואף נחגוג את השנה האזרחית החדשה בשייט בסילבסטר.

בחברתנו ניתן לבחור מתוך מגוון טיולי שייט נהרות מאורגן באירופה ולצאת לטיול ונופש של פעם בחיים. נהר הדנובה ; נהרות הריין, המיין והמוזל ; שייט בנהרות צרפת: הרון והסון, נהר הסיין נהרות הדורדון והגארון, נהר הדואורו, שייט נהרות הולנד ובלגיה ועוד - שייט נהרות באירופה, בנהרות אלו הוא ללא ספק חוויה מדהימה ובלתי נשכחת המציעה נופים, תרבויות וארצות מרתקות

לא נמצאו תוצאות

לוגו של וואטסאפ