• קרוזים מאורגנים
  • האיים הקנריים בתקופת הקרנבל בטנריף
נמצאו 0 טיולים

כיום כולם יודעים כי קרוזים מאורגנים מאפשרים לבקר במקומות קרובים ורחוקים מסעירים ומרתקים וזאת מבלי לנסוע שעות ארוכות מדי יום, לטוס או להחליף בתי מלון פעם אחר פעם.
על אוניות הקרוז המפוארות לא צריך להכביר במילים: מדובר במלון צף המציע פנסיון מלא ושפע של אטרקציות, בהן אולמות קולנוע, חדרי כושר, בריכות ואולמות הרצאות.

בשנים האחרונות, יותר נופשים בוחרים לבלות בחופשות על אוניות הקרוז. הענף נמצא בצמיחה ובכל שנה מספר היוצאים לשייט הולך וגדל. הישראלים כבר הבינו את היתרון העצום שיש בקרוזים באוניות מפנקות, העוגנות במספר יעדים בטיול שייט אחד ומשמשות כמלון צף בטיולים ייחודיים ברחבי העולם.

קרוז מאורגן מאפשר לבקר במקומות רחוקים ומסעירים, מבלי לנסוע שעות ארוכות מדי יום, לטוס או להחליף בתי מלון פעם אחר פעם. אם כך, מדוע לבחור טיול מאורגן באוניית קרוז? כדי לא לטרוח על הזמנת כל אחד ממרכיבי החופשה בנפרד (טיסות, העברות, שייט וסיורי חוף); בטיול מאורגן סיורי החוף מתבצעים באוטובוס פרטי הייחודי לקבוצה, עם מדריך מיומן דובר עברית וללא תשלום נוסף.


חברת בשביל הזהב מתמחה בטיולי שייט מאורגנים ברחבי העולם למגוון רחב של יעדים. הסיורים מנצלים באופן מלא את זמני העגינה של האונייה; בטיול מאורגן תוכלו ליהנות מיתרונות האנייה וגם להשתתף בפעילויות הייחודיות לקבוצה, בהן מפגשים חברתיים, ערבי גיבוש והרצאות עומק מרתקות.

לא נמצאו תוצאות

לוגו של וואטסאפ