טיול לפורטוגל עם שייט בנהר הדואורו RDULB01 יציאה בתאריך 22.6.2019

יום 1 תל אביב –  יעד ביניים – ליסבון

נטוס הבוקר דרך יעד ביניים לליסבון. עם ההגעה נסע לסיור הכרות ראשוני בעיר הבירה ליסבון, הממוקמת על 7 גבעות. בהמשך ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בליסבון.

 

יום 2 ליסבון – קשקאיש – קאבו דה רוקה – ערב פאדו


הבוקר נמשיך ביקורים בליסבון. נתחיל בנסיעה למרכז העיר, שם נערוך תצפית מפארק אדוארד ה-7, ניסע לאורך שדרות החרות עד כיכר רוסיו, לצידה נראה את האנדרטה לזכר היהודים. נחלוף על פני רובע אלפמה העתיק ונגיע לאזור האקספו שנבנה ב1998. נראה את המבנים שנבנו לצורך תערוכת האקספו ואף יהיה לנו זמן לקניות בקניון ואשקו דה גאמה. בהמשך ניסע לקאבו דה רוקה, הנקודה המערבית ביותר באירופה. אחרי תצפית נמשיך לקשקייש, עיירת הדייגים שהתפתחה, יחד עם שכנתה אשטוריל לאזור נופש קייצי. הערב נצא ל’ערב פאדו’ המלווה בארוחת ערב באחד ממועדוני הפאדו המרובים בעיר. לינה בליסבון.

 

יום 3 אובידוש – נזארה – פורטו – עליה לספינת הנהר

נעזוב את בית המלון ונצא בנסיעה צפונה. נחלוף ונבקר באובידוש (Obidos) הציורית, מוקפת החומה ושער האריחים הכחולים, האז’ולז’וש, שנשתמרו. בהמשך נעבור במצוק ובעיירת הדייגים והנשים המצפות לבואם מהים – נזארה (Nazaré). משם נמשיך בנסיעה אל פורטו שבצפון פורטוגל. בהגעה ניסע לנמל העגינה שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. לינה בספינת הנהר.

 

יום 4 פינייאו

נבלה בוקר שקט בספיגת יופיו של נהר הדואורו בעת שנפליג לפינייאו (Pinhao), שם נסעד ארוחת צהריים ביקב מקומי ונספוג מאווירת המקום. לינה בספינת הנהר.

 

יום 5 ווגה דה טרון – פיגורה דה קסטלו רודריגו

לקראת צהריים נעגון בווגה דה טרון ממנה נצא לסיור בקסטלו רודריגו, כפר יפה בעל צביון מתקופת ימי הביניים שממנו נשקף נוף מקסים. נתרשם מהחומות הקיימות בכפר מהמאה ה-16, נראה את הרחובות הצרים, את בית המושל שנחרב ואת כיכר השוק. נתוודע גם לסיפור יהדות קסטלו רודריגו ונראה את מעט השרידים ששרדו. לינה בספינת הנהר.

 

יום 6 סלמנקה (ספרד) – ברקה ד’אלבה

ניסע מווגה דה טרון לאתר המורשת העולמית של אונסק”ו, סלמנקה. העיר מכונה “העיר הזהובה” לציון צבע בתיה. נטייל בעיר העתיקה ונראה את בנייני האוניברסיטה ואת הקתדרלה המרשימה בסגנונה הגותי והברוקי. נמשיך ל-‘פלאסה מאיור’, הכיכר המרכזית בעלת הצורה המרובעת ובדרך נתרשם מהכיכרות ומ”בית הצדפות”. נאכל ארוחת צהריים במסעדה ולקראת ערב נשוב לספינה בכפר בארקה ד’אלבה (Barca d’Alva). לינה בספינת הנהר.

 

יום 7 רגואה – לאמגו

נבלה בוקר שקט בספיגת יופיו של נהר הדואורו בעת שנפליג לרגואה. בצהרים ניסע ללאמגו (Lamego), אחד ממוקדי העלייה לרגל העיקריים בפורטוגל. נעלה ונראה את כנסיית ‘סנטה מריה דל רמדיוס’ ואת גרמי המדרגות המפורסמים במקום ומשם נרד למרכז העיירה ונראה את הקתדרלה המקומית וכן נשוטט בשדרה הראשית. לינה בספינת הנהר.

 

יום 8 רגואה – קאסא מתיאוס

ניסע לביקור בארמון מתיאוס ובגנים היפהפיים והמאוד מיוחדים מסביב (Casa de Mateus). במקום ייצרו בעבר גם את יין מתיאוס, יין רוזה מאוד מפורסם. לינה בספינת הנהר.

 

יום 9 פורטו

הבוקר נעגון בפורטו הידועה ברחבי העולם בשל היין המשובח המיוצר בה. היום יוקדש לסיור בעיר על רובעיה השונים. נראה את השוק המקורה, את תחנת הרכבת המפורסמת באריחיה, את הקתדרלה שממנה נשקפת תצפית יפה על העיר. אחר הצהריים  ניסע צפון מזרחה לגימארייש, ערש ההיסטוריה של פורטוגל. כאן נולד המלך אפונסו ה-1, שהכריז על עצמאות פורטוגל במאה ה-12 נראה את פסלו, את שרידי המצודה ונשוטט בסימטאות המרתקות של העיר הימי-בינמית, אשר זכתה להכרה של אונסקו כאתר מורשת עולמי. לינה בספינת נהר.

 

יום 10 פורטו – יעד ביניים – תל אביב

ניפרד מספינת הנהר וניסע לשדה התעופה שליד פורטו, ממנו נצא בטיסה לתל אביב דרך יעד ביניים.

 

יום 11 – הגעה תל אביב

בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ