שייט בנהר הריין RMS02 יציאה בתאריך 15.05.2022

יום 1 תל אביב – אמסטרדם – עליה לספינת הנהר  

נצא הבוקר בטיסה ישירה מתל אביב לאמסטרדם. עם הגעתנו לבירה האירופאית נצא אל העיר לסיור קצר. בשעות אחר הצהריים ניסע אל נמל העיר, שם יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כמלון צף במשך הטיול.  לינה בספינת הנהר.

יום 2 אמסטרדם

היום נסייר בבירת הולנד – אמסטרדם, שמהווה כבר שנים מגנט המושך צעירים מרחבי העולם כולו. אמסטרדם, העיר בעלת האווירה הבינלאומית, מכילה הרבה מאוד זרים ולכן גם ערב רב של שפות. העיר משגשגת וקוסמופוליטית ואופייה ההולנדי ניכר בכל פינה – המוני האופניים, הבניינים מהמאות ה-17 וה-18, הגנים הרבים והתעלות שלאורכן עצים, תורמים כולם לאווירה הייחודית במקום. במהלך הסיור נראה את הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר בעיר ונשמע על ההיסטוריה הצבעונית שלה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 קלן

היום נעגון בקלן העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה. נצא לסיור רגלי בעיר במהלכו נראה את האתרים החשובים ביותר בקלן. את הרובע העתיק אשר בליבו שוכנת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה הנחשבת לסמלה של העיר ואשר הוכרזה על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף. נמשיך ונראה את בניין העירייה, הכנסיות, הכיכרות ההיסטוריות שדרות הקניות הרחבות ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 4 קובלנץ

הבוקר נעגון בקובלנץ בת אלפיים השנים הממוקמת באזור מקסים במפגש נהרות הריין והמוזל. נטייל ברחובות העיר שנהרסה לחלוטין במלחמה אך השתקמה, בכיכרות ובטיילת שעל גדות הנהר, בואך אל “הפינה הגרמנית” במפגש הנהרות. שפע האתרים התרבותיים של העיר, הבניינים ההיסטוריים, הסמטאות, השבילים הצרים, והאווירה הנינוחה והשמחה שבכיכרות ולאורך הטיילת על הנהר, הופכים את קובלנץ למקום ידידותי שבו תיירים מרגישים ממש בבית. לינה בספינת הנהר.

יום 5 בופרד – רודסהיים

היום נטייל בבופרד ונצא לסיור רגלי בו נראה את את המרכז ההיסטורי והטיילת המרשימה של עיירת הנופש המאופיינת בגידול וייצור יין ומהווה את מרכז גידול היין הגדול ביותר באזור הריין התיכון. נחזור לספינה ובשעות אחר הצהריים נעגון ברודסהיים, עיירת יין עתיקה הידועה בסמטת העפרוני, ברחובות קטנים ומפותלים -אשר בצידם פונדקי יין, בכרמים המרהיבים הנטועים סביבה, במנזר על שם הילדגרד מבינגן – הנזירה אשר ידועה  כמלחינה היחידה מהמאה ה 12 ובפסלה הענק של “גרמניה” המתנוסס בראש ההר. נבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. לינה בספינת הנהר.

יום 6 שפייר  

נעגון בעיירה שפייר (שפיירא) ונצא לסיור רגלי אשר יוביל אותנו אל העיר העתיקה, אל שרידי המקווה ובית הכנסת שמהווים עדות לקהילה היהודית המפוארת שהיתה במקום בימי הביניים. נראה את הקתדרלה המפוארת – אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק”ו ומשמשת כמקום קבורתם של קיסרי גרמניה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 שטרסבורג

נצא לטיול בשטרסבורג בירת חבל אלזס שבצרפת. נטייל ברובע העתיק, נראה את הקתדראלה הגותית המפורסמת בשעון האסטרונומי שבה. נסייר בחלקיה השונים של העיר שעברה במשך שנים רבות לסרוגין בין גרמניה וצרפת. נראה את המבנים השונים המשמשים את מוסדות האיחוד האירופי ואת בנייניה המיוחדים מחושקי העץ מימי הביניים. לינה בספינת הנהר.

יום 8 באזל – ציריך – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את ספינת הנהר בבאזל וניסע לשדה התעופה הסמוך לציריך, משם נטוס בחזרה ארצה.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ