שייט לאיים הקנריים ופורטוגל KCS03 יציאה בתאריך 2.5.22

יום 1  תל אביב – לונדון – סיור בעיר

נצא בטיסה אל לונדון. עם ההגעה ניסע למרכזה של לונדון ונערוך בה סיור פנוראמי. נראה את בתי הפרלמנט, כנסיית ווסמינסטר, מגדל השעון של הביג בן ונצפה על הגלגל הענק – London Eye.  נמשיך לכיוון כיכר טרפלגר וארמון בקינגהם ונמשיך למלוננו להתארגנות ולמנוחה. לינה בלונדון.

 

יום 2 לונדון – סיור בעיר וינצ’סטר – סאות’המפטון – עלייה לאוניה

ניסע אל עבר נמלה של העיר סאות’המפטון – Southampton. בדרכנו נבקר בוינצ’סטר – Winchester, ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה. וינצ’סטר, שנוסדה עוד בתקופה הרומית, שוכנת במחוז המפשייר וזורם בה נהר האיצ’ן – Itchen, ידועה בזכות הקתדראלה שלה, הנחשבת לאחת היפות בבריטניה והטומנת בין קירותיה סיפורים מרתקים. נמשיך לסאות’המפטון, שם נעלה על אניית הפאר בה נבלה במהלך טיולנו בשבועיים הקרובים. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

 

ימים 3+4+5 שייט לכיוון מדירה – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו שלושה ימים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

 

יום 6 פונצ’אל – מדירה (פורטוגל) (Funchal – Madeira) 

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל בצפון האוקיינוס האטלנטי במרחק 500 ק”מ ממערב לחופי אפריקה. אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים אדירים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים קסומים וחולות, שטחים חקלאיים מטופחים כמו במעבדה ופירות טרופיים. כפרי דייגים וצמחיה ירוקה ועשירה המשלבת בין פרחי סחלב ושיחי בוגנוויליה. על האי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם. נטייל בפונצ’אל הבירה, השוכנת בקצה מפרץ יפהפה. העיר בנויה מדרגות מדרגות מעל למפרץ, עם בתים צבועים בלבן וגגות רעפים אדומים וסביבם גנים מטופחים, שופעי פרחים מרהיבים. נראה את שוק הדגים והירקות, רחוב אלפנדגה הציורי ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

 

יום 7 האי לה פלמה “לה איסלה בוניטה” – נופים געשיים – מכתש וולקני וטרסות  

לקראת שעות הצהריים נעגון באי היפה לה פלמה. האי מאופיין בנופים מרהיבים, יערות סביב הרי געש, חופים בזלתיים וכפרי דייגים קטנים. נבקר בשמורת הר הגעש הכבוי קלדרה דה טבוריינטה השוכן במרכז האי אשר היקפו כ – 20 ק”מ ועומק לועו כ – 1,500 מטר. נצפה על כל המכלול הגעשי מנקודת המצפור לה קומפרסיטה. נבקר בנקודה הדרומית של האי FUENCALIENTE  באזור הר הגעש סן אנטוניו ונצפה אל אחד המכתשים הוולקניים המרשימים. נמשיך לאורך החוף הדרום מערבי ונתרשם מטרסות הבננות ומשיטת ההשקייה באזור, ונבקר בעיירה הציורית טזקורטה בחוף המערבי. לינה באוניה.

 

יום 8 עגינה בלאס פאלמס (גראן קאנאריה) – סיור באי 

הבוקר נעגון בלאס פאלמאס דה גראן קאנאריה, בירת האי גראן קאנאריה ואחד מהנמלים החשובים בה. כאן כנראה עגן כריסטופר קולומבוס במסעותיו לאמריקה. נבקר ברובע העתיק המהווה את המרכז ההיסטורי של העיר. נטייל בכיכר סנטה אנה ונתרשם מבית העירייה, הקתדרלה והסמטאות הציוריות. נבקר בקאסה קולון המשמש כיום כמוזיאון ונטייל במדרחוב טריאנה, בטיילת לאורך הים ובנמל האור. לינה באוניה.

יום 9 עגינה בלנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

נופיו של האי לנזרוטה שונים לחלוטין מכל שאר האיים. זהו האי המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים – אי המדע הבדיוני. יש בו דיונות גדולות ונופים געשיים ייחודיים, 200 לועות געש וכמעט אין בו משקעים אך גדלים בו ענבי יין הטעימים ביותר בעולם. נצא לסיור בגולת הכותרת של האי – סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה בין לועות ומכתשים געשיים. בהמשך נבקר בחוף המערבי שם נראה מכתשים ונקרות וולקניות לצד אגמים ירוקים וצוקים שחורים. לינה באוניה.

יום 10 שיט – מפגש קבוצתי והרצאה 

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול.לינה באוניה.

יום 11 ליסבון – (פורטוגל) 

נעגון בליסבון בירת פורטוגל שהייתה מעצמה ימית וממנה יצאו מגלי עולם וספנים נועזים לגלות את העולם חדש. ליסבון עיר שוקקת חיים ממוקמת בסמוך לשפך הנהר טז’ו לאוקיאנוס. המרכז ההיסטורי של העיר בנוי על שבע גבעות תלולות ומסיבה זו חלק מרחובות העיר מאפשרים תנועת הולכי רגל בלבד. במערב העיר נמצא פארק מונסאנטו, הפארק העירוני הגדול בעולם. בעיר שני גשרים המחברים בין חלקיה, מעל נהר הטז’ו: גשר 25 דה אבריל, שנבנה בשנת 1966, וגשר ואסקו דה גאמה. אורכו של האחרון 17.2 קילומטרים, הוא הארוך בגשרי אירופה והתשיעי באורכו בעולם. נבקר ברובעים העתיקים והמודרנים, נראה את מגדל בלם המרשים ואת מנזר ז’ירונימו בו קבור וסקו דה גאמה. נבקר באנדרטה לכבודם של מגלי עולם ונתרשם מהכיכרות והארמונות היפים ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה באוניה.

 

ימים 12+13 שייט לכיוון לונדון – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול.לינה באוניה.

 

יום 14 סאות’המפטון – באת’ ­­– טיסה לתל אביב

ניפרד מהאוניה ונשים פעמינו לבאת’, העיר המפורסמת במרחצאות הרומיים. על פי האגדה, היה זה המלך בלאדאד האגדי (מאה ה-8) שחלה בצרעת וגילה את נפלאות המעיינות החמים במקום. העיר מהווה דוגמה מופלאה לארכיטקטורה הג’ורג’יאנית , והיא משמשת משכן לכנסייה, שהינה מהמבנים הגותיים הגדולים באנגליה. נראה את הכיכר העגולה, הסירקוס, המוקפת בבתי אבן גיר, את הרויאל קרסט, חצי הסהר הכולל בתי פאר מפוארים הצופים על פארק ויקטוריה. נטייל על גשר פולטני הייחודי, הבנוי על נהר האבון, שלאורכו , משני צדיו, מצויות חנויות. נהלך בעיר העתיקה של באת’, ועוד יוותר לנו זמן לקניות לפני הנסיעה לכיוון שדה התעופה ממנו נצא בטיסת לילה לתל אביב, אליה נגיע למחרת.

יום 15 הגעה לתל אביב

בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ