חוגגים עצמאות בשייט בנהרות המוזל, הסאר והריין

8 ימים • מהכרמים של עמק המוזל ועד לוקסמבורג הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RMSI

נהר המוזל מתחיל מהרי ווז' המפרידים בין חבל אלזס ללורן בגובה של 715 מטר מעל פני הים , זורם לאורך 544 ק"מ דרך צרפת ולוקסנבורג אל מערב גרמניה, ונשפך אל הריין בעיר קובלנץ. העמק בו מתפתל המוזל נחשב לאחד העמקים עם הנופים היפים ביותר. כרמים נטועים לכל אורך מורדות רכס הרי אייפל מצפון לנהר ורכס הרי הונשרוק מדרום.
אחד היובלים הגדולים של המוזל זהו נהר סאר, המתחיל ליד מונט דונון שהוא השיא של הרי ווז' הצפוניים מגובה של 800 מטר מעל פני הים כששני פלגים מתמזגים לאחד: הסאר הלבן והסאר האדום. וזורמים יחד לאורך של 246 ק"מ. הוא נשפך לנהר מוזל ליד העיר קונץ בין טרייר ללוקסנבורג.
לכל אורכם של המוזל והסאר, נפגוש כפרים ציוריים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים, טירות ויערות. שייט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים האלה - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד. החדרים בספינת הנהר כוללים מיזוג אוויר, שירותים צמודים ומקלחת, צוות העובדים מקצועי ואדיב מאד. במהלך השייט האירוח על בסיס פנסיון מלא ובכל יום נרד לסיורים מאורגנים בנמלי עגינת הספינה.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • שייט בעמק המוזל היפהפה וביקור בפנינת עמק המוזל העיירה קוכם
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – קלן – עליה לספינת הנהר

הבוקר נצא בטיסה ישירה לפרנקפורט, משם נמשיך בנסיעה לקלן. נראה את הקתדראלה הגדולה בגרמניה, סמלה של העיר, את הגשרים המרשימים שעל הריין שנהרסו בהפצצות במלחמה ונבנו מחדש, נטייל במרכז העיר, בשדרות הקניות הרחבות ועוד. לקראת שעות הצהריים ניסע לנמל שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. לינה בספינת הנהר.

יום 2 בוקר של שייט בנופי נהר המוזל – בצהרים ביקור בקוכם

הבוקר נשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, שאורכו 544 ק”מ, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. מקורו בצרפת, עובר דרך לוקסמבורג, ומתחבר לנהר הריין בקרבת העיר קובלנץ, בגרמניה. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מרהיבים, טירות וכפרים. בשעות הצהריים נעגון בקוכם, פנינה אדריכלית הנחשבת ליפה מבין העיירות שעל נהר המוזל. נערוך סיור רגלי בעיירה הקסומה, נטייל בסמטאותיה הצרים, בין בתים מחושקי עץ, נראה את השער שהשתמר מאז ימי הביניים, השוק המקומי ואת טירת רייכסבורג המרשימה המתנוססת מעל בתי העיירה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 ברנקאסל – המשך שייט בנופי המרהיבים של המוזל

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור רגלי בעיירה היפיפיה ברנקאסל היושבת בעמק המוזל והידועה בזכות הכרמים היפים שסביבה וכמרכז גידול ענבי יין. נשוטט בסמטאות הציוריות, בין בתים מחושקי עץ ביניהם “בית השפיץ” עם הגג המחודד. נראה את בית העיריה המעוטר בסמלים וציורים שונים שנשתמר מתקופת הרנסנס במאה ה  17ובחזיתו נפגוש את מזרקת מיכאל הקדוש. נראה את השער היחיד שעדיין עומד על תילו: שער גראך, נמשיך אל הכיכרות היפות, כיכר מזרקת הדוב וכיכר קרלובי וארי הנקראת על שם העיר התאומה וכמובן, כיכר יין הדוקטור המפורסם מהאגדה על היין המקומי שריפא את הבישוף ממחלה קשה. בתום הסיור נשוב לספינה להמשך השיט בנופים מרהיבים של עמק המוזל בין כרמים נטועים במורדות ההרים , ועיירות יפיפיות.נמשיך ונשוט באחד היובלים הגדולים של המוזל אל נהר סאר המתחיל בהרי ווז’ שבצרפת. לינה בספינת הנהר.

יום 4 סארבורג – שייט בנופי נהר הסאר

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול רגלי בעיירה סארבורג היושבת על שתי גדות נהר סאר לא רחוק ממקום ההתמזגות שלו עם המוזל. נטייל בעיר בת אלף השנים עם בתי העץ שלה ומבני הבארוק. מסביב לכיכר השוק היפה, ניצבים בתי קפה ומסעדות ציוריות וסמטאות יפות יוצאות ממנה. האטרקציה המרכזית היא המפל הנופל מגובה של כ 20 מטר ממש במרכז העיר העתיקה. עוד בימי הביניים הוסט פלג מים מקומי בשם לואקבאך לתוך העיר כדי לנצל את מימיו. העיר העתיקה שופעת בתים צבעוניים ודוברות היושבים לאורך המים על כבי עמודי אלון – מראה שנתן לעיר את כינויה: “ונציה הקטנה”. בעיר פועל עוד משנת 1770 בית יציקה לפעמוני ברונזה היחיד בכל גרמניה. רבים מהפעמונים בקתדרלות השונות בגרמניה, נוצקו בעיר סארבורג. לאחר הסיור נשוב לספינה לארוחת הצהרים ונמשיך בשיט נופי מרהיב על הסאר. לינה בספינת הנהר.

יום 5 סארלואי – גרבנמאכר - לוקסמבורג

אנחנו עדין על נהר סאר קרובים מאד לגבול שבין גרמניה ולוקסמבורג. לאחר ארוחת הבוקר נרד לסיור רגלי בעיר סארלואי הנקראת על שמו של מלך צרפת לואי ה 14, המכונה מלך השמש. הוא היה זה שציווה לבנות במקום מצודה מבוצרת. בזמן המהפיכה הצרפתית שונה שמה של העיר והיא נקראה: “סארליברה, כלומר סאר החופשית. אך משחזרה לידי פרוסיה אחרי חתימת הסכם 1815 חזרה לשמה המקורי. העיר נהרסה כמעט לחלוטין במלחמת העולם השניה, ולכן רוב בניניה הם מודרניים, בנויים בסגנון של שנות ה 50 של המאה העשרים. נראה את המבנים החשובים בעיר: את בניין העירייה עם  מערכת הפעמונים על המגדל המנגן 4 פעמים ביום, את מערכת הסכרים העוצרים את מי הנהר מלהציף בזמן שטפונות את העיר, השער הגרמני המהווה מעבר ממרכז העיר לכוון גשר מחסום המים ומשם יוצאים הרחובות עם בתי קפה ומסעדות וחנויות שונות. בתום הסיור נחזור לספינה ונתחיל לשוט והפעם בדרכנו בחזרה לנקודת המפגש עם המוזל. בשעות הערב נגיע לעיר גרבנמאכר, מלכת היין השוכנת בנהר המוזל וכרמים רבים סביב לה. לינה בספינת הנהר.

יום 6 לוקסמבורג - טרייר

לוקסמבורג היא בירת האומה האירופית הקטנה באותו שם. שוכנת בחלק הצפון מערבי של לב אירופה, מדרום מזרח לבלגיה. אורך המדינה 82 ק”מ בלבד ורוחבה 58 ק”מ. בראש צוק המתנשא מעל העמקים פטרוס ואלזט, יושבת בירת הדוכסות, כולה אומרת הוד, כמין פסל אבן בן אלף שנה. לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר הבירה לוקסמבורג. נבקר בשוק הדגים הציורי, נראה את הקתדרלה הגותית המרשימה, את בית העיריה בסגנון הרנסנס וכיכר וילהלם שבה נמצא פסלו של ויליאם השני. נמשיך וניסע בדרך היין המשתרעת דרומה לאורך נהר המוזל עד שנגיע לגרבנמאכר. שם ממתינה לנו הספינה. בתום הסיור נחזור לספינה ונמשיך בשיט בין הנופים הנפלאים הממתינים לנו. אחר הצהריים נצא לסיור בעיר העתיקה ביותר באזור, היא טרייר שהיתה בירת האימפריה המערבית הרומית. נראה את “השער השחור”, פורטה נגרה, המונומנט השמור ביותר בעולם מהתקופה הרומית המשמש כסמלה של העיר. נשוטט במדרחוב שבעיר העתיקה עם בתים יפיפים, מזרקות, סמטת היהודים, כנסיית סנט פיטר הגדולה וככל שיותיר לנו הזמן. בתום הסיור נחזור לספינה שתמשיך בדרכה את נקודת המפגש בין המוזל והריין בעיר קובלנץ. לינה בספינת הנהר.

יום 7 קובלנץ – שייט בנופי עמק הריין

נצא לסיור רגלי בקובלנץ (Coblenz) השוכנת בנקודת המפגש של נהרות הריין והמוזל – הפינה הגרמנית. במהלכו נראה את גולות הכותרת של עיר זו בת 2,000 השנים, המוקפת בנוף הנהרות הציורי ומאחוריה ארבעה רכסי הרים נמוכים. שפע האתרים התרבותיים שלה והבניינים ההיסטוריים, הסמטאות והשבילים הצרים, והאווירה הנינוחה והשמחה שבכיכרות ולאורך הטיילת על הנהר, הופכים את קובלנץ למקום ידידותי שבו תיירים מרגישים ממש בבית. נשוב לספינה ונצא לשיט מקסים בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נחלוף על פני כפרים מקסימים, טירות רבות וכרמים. לינה בספינת הנהר.

יום 8 קלן - פרנקפורט - תל אביב

הבוקר נעגון בקלן. לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה לשדה תעופה בפרנקפורט, נעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב, בה ננחת בשעות אחר הצהריים.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פרנקפורט 4:40 שעות
פרנקפורט תל אביב 4:05 שעות

הרצאה בנושא: נהר הריין, הלב הפועם של אירופה בהנחיית ד"ר גבי זהר

קוכם

מטיילים ממליצים

"הטיול הצליח מעל ומעבר"
משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר

"אנו רואים לנכון להביע את ההנאה הרבה מהחוויה שחווינו, טיפול משרדכם לפני, במהלך, ולאחר הטיול היה מעולה, והמדריך היה יוצא מן הכלל"
דבורה ודוד ברקן

"נמשיך לטייל אתכם עוד שנים רבות, כי אתם חברה אחראית ולא מאכזבת!"
סימה וראובן שואב

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RMSI01 10/05/2024 17/05/2024 €2958 €910

מלא

02/05/2024 >> איתי הורביץ מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית (Strauss Deck) עם חלון צרפתי (דלת הזזה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה (Mozart Deck) עם חלון צרפתי (דלת הזזה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - פרנקפורט – תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס), כולל כניסות לאתרים השונים
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה/תה עם עוגה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מזנון חצות - חטיפי לילה
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים
  • מיסי נמל.
  • טיפים לנותני השירותים (לא כולל טיפים בספינה בשווי 60 € לאדם לכלל ההפלגה)
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט בספינת הנהר Amadeus Brilliant של חברת Luftner Cruises
  • סיור בעיר ברנקסטל, אחת מפנינות המוזל
  • סיור בעיר הרומית העתיקה טרייר
  • ביקור בעיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • סיור בקוכם, פנינה אדריכלית הנחשבת ליפה מבין העיירות שעל נהר המוזל
  • ביקור בעיר בת אלף השנים סארבורג
  • שייט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו
  • סיור בעיר סארלואי הנקראת על שמו של מלך צרפת לואי ה-14
  • סיור בעיר הבירה לוקסמבורג

על הספינה

Amadeus Brilliant

ספינת הנהר Amadeus Brilliant הצטרפה לצי הספינות של AMADEAUS באפריל 2011 וחודשה בשנת 2020. ספינה זו מספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. במהלך השייט תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית זו, בין אם ברצונכם להשתזף על פני סיפון השמש...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קלן קובלנץ
מאי 18° 20°

 

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים עצמאות בשייט בנהרות המוזל, הסאר והריין   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

8 ימים • מהכרמים של עמק המוזל ועד לוקסמבורג
לוגו של וואטסאפ