שנסונים, זמר עברי ושלכת בשייט על נהר הסיין RSNC יציאה בתאריך 02.11.22

יום 1 תל אביב – פריז – עליה לספינת הנהר

נמריא לפריז, העיר שנחשבת לרומנטית ביותר בעולם וננחת שם בשעות הבוקר. בהגעה נצא לסיור פנורמי קצר בעיר ונצפה על מגדל אייפל – סמל העיר ושדות מארס. את שעות הצהריים נבלה ברובע הלטיני שעל הגדה השמאלית של נהר הסיין. לקראת אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. לינה בספינת הנהר.

יום 2 קונפלנס – טירת אובר – רואן

נעגון בקונפלנס (Conflans) ונצא לטייל בכפר השלו והקסום אובר סיר וואז (Auvers sur Oise) שהתפרסם בזכות הצייר המפורסם וינסנט ואן גוך ואחיו תיאו שגרו שם לפני מותם כמו גם ציירים רבים אחרים בני המאות ה-18 וה-19. נסייר בעקבות ואן גוך וכן נצא למסע מולטימדיה בטירת אובר, (Château d’Auvers) מסע המעניק הצצה אל חייהם של האמנים הגדולים, שהשאירו את חותמם על פני ההיסטוריה העולמית: דוביני, פיסארו, סזאן, מונה וואן גוך. בשעות אחר הצהריים נמשיך בשייט לכיוון רואן. לינה בספינת הנהר.

יום 3 רואן

בשעות הבוקר המוקדמות נגיע אל רואן (Rouen) בירת חבל נורמנדי העילי. עיר משגשגת מתקופת ימי הביניים, בעלת עבר עשיר וסוער המכונה “עיר מאה הצריחים”. נצא לסיור בעיר ההיסטורית, המאופיינת בכנסיות גותיות, אחוזות מפוארות, בתים משוחזרים הבנויים עץ מלא וגנים ציבוריים מטופחים. נתרשם משעון האורלוגין העתיק, נראה את הקתדרלה המרשימה, שהיוותה מקור השראה לצייר קלוד מונה וכן נראה את הכנסייה המודרנית לזכרה של ז’אן ד’ארק. בשעות אחר הצהריים נפליג לכיוון לה הבר’ה, אליה נגיע בשעות הלילה המאוחרות. לינה בספינת הנהר.

יום 4 לה הבר’ה – אטרטה – הונפלר

הבוקר נצא לטיול קסום במשעולי הצוקים של אטרטה. אלו הם הצוקים המפורסמים ביותר בצרפת, קירות גיר לבנים ענקיים המשתלבים באופן מושלם עם האוקיינוס האטלנטי שאותם הנציח קלוד מונה בציוריו. יש אומרים שזה המקום היפה ביותר בצרפת להוציא את פריז. אחר הצהריים נחצה את גשר נורמנדי המפואר וניסע לעיירת הנמל המקסימה הונפלר (Honfleur) הנמצאת בצד הדרומי של שפך הסיין והיוותה מעוז והשראה לציירי האימפרסיוניזם ועד היום מוקד משיכה מאוד מבוקש ולא בכדי. נטייל ברחובותיה הצרים של הונפלר ונראה את כנסיית העץ ומגדל הפעמונים המיוחדים למקום. נתרשם ממגוון רחב של חפצי אמנות ייחודים בגלריות וממעדנים מקומיים כמו סיידר, קלבדוס, קרמל וכו’. לינה בספינת הנהר.

יום 5 לה הבר’ה – חופי נורמנדי – מוזיאון הנחיתה

מנמל לה הבר’ה (Le Havre) נצא עם בוקר, דרך גשר נורמנדי החולף מעל שפך נהר הסן לביקור בעיירה ארומאנש (Aromanches) – אזור הפלישה של צבאות בנות הברית ליבשת אירופה בשלהי מלחמת העולם השנייה. נבקר במוזיאון הנחיתה המוקדש ל’D-DAY’ ולאחר מכן נמשיך לביקור בחופי הנחיתה המפורסמים של כוחות הברית ונוכל להתרשם מהביצורים הגרמניים שהיו במקום. לסיום נבקר בבית הקברות האמריקני שבחוף אומהה. לקראת שעות הערב נפגוש את הספינה בקודובק אן קו ונמשיך בהפלגה במעלה הזרם בחזרה לכיוון פריז. לינה בספינת הנהר.

יום 6 לס אנדליס – טירת ביזי

עם בוקר נעגון בלס אנדליס וניסע לביקור בטירת ביזי (chateau de Bizy) אשר נוסדה ע״י משפחת ז׳וברט, בעלי האדמות באזור, מאז המאה ה14 ומכונה ׳וורסאי הקטנה׳ שכן נבנתה במאה ה 18 בהשראת ארמון וורסאי. הטירה עברה ידיים רבות, כולל לואי ה XV ומאדאם פומפדור וידועה בשכיות החמדה שבה, כולל שטיחי גובלן שניתנו לנפוליאון הראשון. לקראת הצהריים נחזור לספינה בוורנון (Vernon) ובהמשך היום נפליג לכיוון פריז ונהנה מנופיו של נהר הסיין. לינה בספינת הנהר.

יום 7 פריז – מונמארטרה – שיט בתעלות העיר

עם בוקר נגיע אל פריז ונצא לפקוד את אתריה המפורסמים של עיר האורות הרומנטית. נראה את כנסיית נוטרדם המרהיבה, את מוזיאון הלובר הייחודי, שער הניצחון, שדרות השאנז אליזה הרחבות, בנין האופרה, המדלן ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לאחר ארוחת הצהריים נצא לסיור קצר ברובע האמנים הנודע מונמארטרה (Montmartre) עליו חולשת הבזיליקה הלבנה “הלב הקדוש” (Sacré-Cœur) ונוכל להתרשם מתצפית של פריז הפרושה למטה. לאחר ארוחת הערב נצא לשייט מהנה על נהר הסיין, מתחת לגשרים המפורסמים תוך צפייה על האתרים והמבנים ההיסטוריים היושבים על שתי גדות הנהר. לינה בספינת הנהר.

יום 8+9 פריז – רובע מארה – תל אביב

בשעות הבוקר נפרד מהספינה וניסע לביקור ברובע ה’מארה’ (Le Marais) האריסטוקרטי והציורי שלבש בשנים האחרונות פנים חדשות והפך לטרנדי ואופנתי ביותר. נמשיך ונטייל בפריז, ככל שיותיר לנו הזמן ונבקר ברובע הלטיני ובמזרקת סנט מישל ובדרכנו לשדה התעופה נפקוד גם את רובע “לה דפאנס” – המנהטן של פריז. לקראת שעות הערב ניסע לשדה התעופה של פריז ממנו נצא בטיסה חזרה לתל אביב, אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות שלמחרת.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ