תקנון קורס מדריכי טיולים בחו”ל

תנאים כלליים

החברה שומרת לעצמה את הזכות לא לקבל מתלמד/ת לקורס על סמך שיקולים פנימיים בלבד ואינה מחויבת לנמק את בקשתה. ערעור על ההחלטה יכול להתקבל שבוע מיום קבלת הערעור למנכ”ל החברה בלבד.

החברה שומרת לעצמה את הזכות להחליט באופן בלעדי, לפי שיקול דעתה, אם לפתוח ו/או לקיים, ו/או לדחות את הקורס. החלטה כזאת יכולה להתקבל עקב מיעוט נרשמים ו/או סיבה אחרת. הנרשמים יהיו זכאים לקבל החזר מלא של הסכום ששילמו בגין ההרשמה לקורס. לא יהיו למי מהצדדים זכויות ו/או חובות ו/או תביעות נוספות בקשר להחלטה זו ו/או ביצועה הנובעים מההרשמה הרלוונטית וביטולה.

החברה שומרת לעצמה את הזכות להחליט באופן בלעדי, לפי שיקול דעתה, אם לפתוח ו/או לקיים את הקורס באחד מהמוקדים. במקרה של מיעוט נרשמים, הנרשמים יהיו זכאים לקבל החזר מלא של הסכום ששילמו בגין ההרשמה לקורס ו/או לעבור ללמוד באחד מן המוקדים האחרים. לא יהיו למי מהצדדים זכויות ו/או חובות ו/או תביעות נוספות בקשר להחלטה זו ו/או ביצועה הנובעים מההרשמה הרלוונטית וביטולה.

החברה רשאית להפסיק את לימודיהם של תלמידים בקורס אם לפי שיקול דעתה של החברה הם מהווים גורם מפריע בקורס. במקרה זה יקבלו התלמידים שלימודיהם הופסקו, החזר יחסי של החלק בו לא השתתפו בקורס.

ייתכנו שינויים בלתי צפויים במועדי המפגשים מסיבות שונות לרבות עקב נסיעה של מדריכים פעילים לח”ול המיועדים להרצות בקורס, במקרה כזה, תינתן הרצאה חלופית. כמו כן, לחברה הזכות לערוך שינויים בתוכן הקורס, שינויים בלתי צפויים לא יהוו עילה להחזר כספי או לטענה כלשהי כלפי החברה.

חיסיון מידע

כל המידע והחומרים הנלמדים בקורס, אם בכיתה או באמצעות זום או חומרים שיחולקו לתלמידים, מהווים קניין רוחני של החברה ומיועדים לשימוש אישי של התלמידים בלבד.

דגשים והערות

בקשה לביטול הרשמה יש להעביר אלינו בכתב בלבד באמצעות מייל או פקס.

טיול סטאז’

תרגול הסטאז’, אשר יתקיים בתום הקורס התיאורטי, יכלול, בין השאר: התנסות מעשית תוך הפלגה באניית קרוז מפוארת וסיור היכרות בספינת נהר וכמובן, טיול יבשתי. 

תעודת סיום הקורס

למסיימים את הקורס תינתן תעודת הסמכה כמלווה או מדריך טיולים לחו”ל.

תנאים לקבלת הסמכה כמלווה טיולים לחו”ל:

  • 80% נוכחות בהרצאות
  • עמידה בהצלחה ב- 80% מהמטלות במהלך הקורס

תנאים לקבלת הסמכה כמדריך טיולים לחו”ל:

  • 80% נוכחות בהרצאות
  • עמידה בהצלחה ב- 80% מהמטלות במהלך הקורס
  • הגשת תיק מדריך בסיומו
  • השתתפות בנסיעת הסטאז’ לחו”ל 
  • קבלת המלצה ממנהלי הקורס וממדריכי נסיעת הסטאז’.

*יודגש כי החברה אינה מתחייבת לשלב את בוגרי הקורס בעבודה עם סיום הקורס

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ