מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


שייט נהרות על הריין – המלצה:”אריאלה, תודה על שבוע מקסים שלא יישכח” מאת לביאה מירון השתתפה בטיול שיט בנהר הריין בהדרכת אריאלה פלד

“אריאלה, תודה על שבוע מקסים שלא יישכח”

חבל, חבל הטיול היפה הסתיים כל כך מהר. הכל היה בטיול הזה, תכנון מצויין, ביצוע מדוייק על הספינה ומחוצה לה. הדרכה ברורה וממוקדת שכללה גם טיפול. קבוצת אנשים שונים וזרים, נעימים וידידותיים ולבסוף, מזג אויר נפלא.

לנו, טיול בסגנון הזה, היה חדש. אף פעם לא טיילנו בספינת נהרות וזה התברר כרעיון נפלא. השיט נעים, מעניין ומרגיע. אין דבר מלהיב יותר מלשבת על הסיפון ולהסתכל על הנוף החולף ואם לא על הסיפון, אפשר אפילו מהחדר, ממש מהמיטה, לראות את ההתקדמות במים והגדה שממול נשארת מאחור.

הנופים המשתנים היו יפים ומיוחדים, פעם חורשות ויערות ופעם עיירות מקסימות ואזורי תעשייה. ובעיקר, כרמים, כרמים,כרמים וכרמים הנטועים על מורדות ההרים, לאורך הריין ועמק המוזל. ולקינוח, קיבלנו ליום האחרון לשיט דרך היין.

כל הכייף הזה בליווי, הנחייה והדרכה של אריאלה, כשהיא מתרוצצת בין שתי קומות הספינה ומעדכנת בשיא הסבלנות את כולנו, בכל שינוי קל. מקשיבה לכולם ועונה על כל שאלה ובקשה עם המון תשומת לה והכל כמובן בנחת ובשקט. בדרך ובין הזמנים מסבירה קצת על הנוף, קצת היסטוריה, לפעמים על פרחים ועצים ולפעמים על בניינים חשובים ומפורסמים בערים ולפעמים גם על החנויות השונות. הכל כלול

לסיום, אנחנו מודים לך מאוד על שבוע מקסים ומהנה שלא במהרה יישכח. אנו מאחלים לך שתמשיכי להדריך טיולים כאלה ואחרים במסירות ובשמחה ותמיד תגדי דברים חדשים ומעניינים.

תודה ולהתראות בטיולים הבאים לביאה מירון


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ