מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


שייט נהרות על הריין – המלצה: “את הצלחת הטיול אני מייחס בעיקר למדריכת הטיול, אריאלה פלד. מדריכת טיולים בהחלט לא רגילה” מאת יעקב בר, שהשתתף בשייט על נהר הדנובה

לכבוד בשביל הזהב

שלום רב,
הבוקר חזרתי מטיול שארגנתם בספינת הנהר Melodie, לאורך נהר הריין מאמסטרדם לבזל, 23.5-4.6.2016 , ואני מוצא לנחוץ לכתוב לכם מספר מילים על הטיול:
היה זה טיול נהדר! אשתי ואני נהנינו מאד מהטיול. אמנם מזג האוויר היה קצת סגרירי (מעונן וזרזוף גשם מפעם לפעם), אבל זה לא הפריע כלל. הכל היה ממש מצוין. הספינה והצוות הנחמד (והקפיטן רחב הכרס…), החדרים הנחמדים והנקיים, ערבי הריקודים (שהתארגנו די ספונטנית על ידי חברי הקבוצה שלנו וקבוצה של תורכים נחמדים שאף היא הייתה על הספינה) האוכל, “גורמה”, היה מצוין (אבל יותר מדי…), אך את הצלחת הטיול אני מייחס בעיקר למדריכת הטיול, אריאלה פלד. מדריכת טיולים בהחלט לא רגילה. היא בעלת ידע רחב/מקצועי בהיסטוריה של האזורים שבהם ביקרנו, בגיאוגרפיה שלהם, בצמחיה, בחקלאות ובמנהגי המקום. משהו בלתי רגיל אשר גרם לנו (ולכל המשתתפים בקבוצת הטיול) הנאה רבה מהטיול. גם דאגתה למשתתפים (שלא היו כל כך צעירים…) הייתה בלתי רגילה. ביוזמתה, גם טיילנו מעבר לתכנית הפורמלית. בקיצור, תודה ל”בשביל הזהב” ולאריאלה פלד על טיול מהנה!

בברכה, יעקב בר.


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ