מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“ברצוננו לשתף אותך ולהודות לכל הנוגעים לטיול” מאת עדנה גמזו ונטע גיא, שהשתתפו בטיול לקוסטה ריקה והקריביים בהדרכת שחר זיו

עבור סימן – מנהל “בשביל הזהב”,

סימן שלום,

ברצוננו לשתף אותך ולהודות לכל הנוגעים לטיול לקוסטה ריקה והקריביים ממנו חזרנו לאחרונה. כידוע לך, נסענו במסגרת “בשביל הזהב” לאינספור טיולים, כך שככל שחולף הזמן גובר הרצון לטיולים יותר מיוחדים, יותר קסומים, יותר מפנקים.

הטיול האחרון לקוסטה ריקה הכולל שיט בקריביים ענה בענק על כל אלו: המסלול בנופים קסומים שכלל שיט נהרות תוך צפייה בבעלי חיים מרתקים – החל בקופים, עבור לבעלי כנף צבעוניים וכלה בנחשים ובתנינים, יערות הגשם המרהיבים הכוללים אף הם בעלי חיים וצמחיה טרופית עוצרת נשימה.

שלא לדבר על שקיעות השמש היפיפיות לאורך החופים הזהובים. האוכלוסייה המקומית היא אוכלוסייה לבבית המקבלת את התייר בשמחה – כפי שראינו בחוות הקפה ובחוות הוניל שבהן בקרנו וכך גם נותני השירות בבתי המלון הנעימים, נהגי האוטובוסים האדיבים שנהגו את האוטובוסים הממוזגים בצורה מקצועית ואמינה והמדריכים המקומיים המצויינים.

את חלקו השני של הטיול חווינו באניית הפאר הנהדרת והמפנקת בה בילינו 6 ימים ולילות נפלאים – לרבות סיורי החוף באיים השונים -הכל במינון הנכון!! ומעל כל אלה, המדריך המדהים וה”כל יודע” שחר זיו, שהעשיר את כל החוויה ופשוט היה נפלא!

בהוקרה,
עדנה גמזו ובתה נטע


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ