הדרך הרומנטית ושייט בנהר הדנובה RPD02 יציאה בתאריך 28.7.2019

יום 1 תל אביב – מינכן – נירנברג

הבוקר נמריא בטיסה ישירה למינכן, ממנה נצא בנסיעה לנירנברג, אחת מהערים התוססות בימי הביניים. נבקר בעיר העתיקה המוקפת בחומות, נראה את הטירה הגדולה ומבנים עתיקים נוספים.  לינה באזור נירנברג.

 

יום 2 רוטנבורג – דינקלסביל

עם בוקר נצא אל הדרך הרומנטית ואל העיר הנהדרת, היהלום שבכתר, רוטנבורג, אשר בנויה בעיקול של נהר הטאובר – אחד מהיובלים של המיין. נסייר בסמטאות העתיקות, כיכר השוק, נשמע סיפורים מרתקים ונצעד אחורה בזמן לימי הביניים. נראה את הבתים העתיקים והמצוירים שנשתמרו בה וכמובן את החומה והמגדלים המקיפים אותה.  נמשיך בדרך הרומנטית לעבר דינקלסביל שנשתמרה על חומותיה ומגדליה, נשוטט להנאתנו בסמטאות הציוריות ונספוג את האווירה המיוחדת.  לינה באזור נירנברג.

 

יום 3 נירנברג – פסאו (Passau) – עליה לספינת הנהר

ניפרד מבית המלון ונשלים ביקורים בנירנברג. אחר הצהריים ניסע אל נמל העגינה בפסאו שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לינה בספינת הנהר.

 

יום 4 רגנסבורג

הבוקר נעגון ברגנסבורג עיירה ציורית יפיפייה. נראה את קתדרלת סט. פיטרס, הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה כולה, מנזר סנט. אמרמס, גשר האבן שנותר בעיירה מתקופת ימי הביניים, בית העירייה ועוד ככל שיותיר לנו הזמן.  לינה בספינת הנהר.

 

יום 5 פסאו – לינץ

נעגון בעיר פסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות” בה מתחברים נהר הדנובה, האין והאילץ. נערוך סיור רגלי קצר בו נראה את הקתדרלה הגדולה המפורסמת בזכות העוגב הגדול ביותר בארופה בעל 17.000 חלילים, את ארמון הרנסנס של הבישוף, את קתדרלת סטפן, את פינת 3 הנהרות ואת בית העיריה שעל שפת הנהר עם ציורי הקיר המדהימים. בתום הסיור נמשיך בהפלגה לכוון לינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה. נרד לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששמשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים ואת דוכני השוק מחליפות בקיץ שמשיות של בתי הקפה המגישים את ה”לינצרטורט”, עוגת האגוזים המפורסמת. נראה את עמוד הדבר המרשים במרכז הכיכר. לאורך גדת הנהר נראה את המוזיאון העירוני, ואת אולם הקונצרטים ע”ש המלחין האוסטרי אנטון ברוקנר. לינה בספינת הנהר.

 

יום 6 מלק – עמק הוואכאו – וינה

הבוקר נעגון בעיירה מלק השמורה היטב זה 1000 שנה. נראה את המנזר הבנדיקטי המפואר, נצא לסיור בעמק הוואכאו, שבו גדלים הכרמים מהם מופקים היינות הלבנים המשובחים של אוסטריה. ניסע דרך כפרים עתיקים ומקסימים הטובלים בכרמים ומטעי מישמש ומעליהם מבצרים מרשימים מימי הביניים. נמשיך בהפלגה ולקראת שעות הערב נגיע לווינה.  לינה בספינת הנהר.

 

יום 7 וינה

נצא לסיור בווינה, בירת אוסטריה, עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג וכן יעבור ליד כנסיית קארל וליד בית האופרה המדהים של וינה. נטייל במדרחוב ובכיכר סנט סטפן המפורסמת של העיר. הספינה תפליג מווינה בשעות הערב המאוחרות, ותמשיך בשייט מזרחה לכיוון ברטיסלבה במשך הלילה.  לינה בספינת הנהר.

 

יום 8 ברטיסלבה

נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, שער מיכאל, בית העירייה העתיק ועוד.  לינה בספינת הנהר.

 

יום 9 סנט אנדרה – בודפשט – בערב שיט ליילי בבודפשט המוארת

הבוקר נעגון באשטרגום ב”ברך הדנובה” נבקר בעיר ונמשיך לסיור בעיירת האומנים סנט. אנדרה, בה נבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’. נמשיך לבודפשט בירת הונגריה ונצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. בסיורנו נראה את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. לאחר ארוחת הערב תיהנו משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

 

יום 10 בודפשט – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה אל שדה התעופה של בודפשט ונטוס בחזרה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ