הולנד ובלגיה בספינת נהר • 1.4.16

יום 1 – תל אביב – אמסטרדם – עליה לספינת הנהר
נצא בבוקר בטיסת אל-על ישירה לאמסטרדם. עם ההגעה נערוך סיור פנורמי בעיר. בשעות הצהריים ניסע לנמל העיר שם יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. הספינה תעגון בלילה באמסטרדם. לינה בספינת הנהר.

יום 2 – אמסטרדם – וולנדם
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר אמסטרדם היפה. בסיורנו נעבור ליד הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר של העיר ונלמד על ההיסטוריה המעניינת שלה. הספינה תעזוב את אמסטרדם בשעות הצהריים, תחצה את ימת אייסלמיר ותגיע לכפר הדייגים וולנדם הציורי. ניתן לעיתים לראות מקומיים לבושים בבגדים מסורתיים. לינה בספינת הנהר.

יום 3 – ארנהם
בשעות הצהריים תגיע הספינה לארנהם (Arnhem). ניסע ברחבי העיר ונבקר במספר אתרים אופיניים, נמשיך למוזיאון הפתוח, הממוקם בנוף יפהפה בפאתי העיר. במוזיאון למעלה מ-80 בתים, חוות וטחנות היסטוריות מכל רחבי הולנד. לינה בספינת הנהר.

יום 4 – מידלבורך
בצהריים הספינה תעגון במידלבורך, בירת הפרובינציה ההולנדית זילנד (Zeeland). עיר עתיקה שנפגעה קשה במהלך מלחמת העולם השנייה ושוקמה מאז. במרכזה ניצב מגדל פעמונים בגובה 55 מטרים אשר השתייך לבניין העירייה מימי הביניים. נצא לסיור רגלי במהלכו נהנה מאווירת ימי הביניים של העיר, נתרשם מבית השקילה, נראה את הכנסייה העצומה, אשר נוסדה בשנת 1120 והייתה לה השפעה רבה על העיר ועל האזור כולו, את בניין העירייה המרשים ואת החזיתות הנפלאות של בתי המסחר הישנים. לינה בספינת הנהר.

יום 5 – גנט – ברוז’
בשעות הבוקר המוקדמות נעגון בעיר גנט היפה – בירתה ההיסטורית של פלנדריה היושבת במפגש הנהרות סכלדה ולייה ואשר בימי הביניים הפכה לאחת הערים הגדולות והחשובות באירופה. ניסע אל אחת הערים היפות בבלגיה – ברוז’ המכונה ונציה של הצפון: נטייל ברחובות ציוריים, על גשרונים מעל תעלות ובכיכר השוק המוקפת בבתי גילדות מעוטרים בגמלונים. נמשיך לכיכר בורג בה נראה את בזיליקת הדם הקדוש, אשר לפי האמונה נשמרו בה טיפות מדמו של ישו ונראה את בית העירייה העתיק ביותר בבלגיה על חזיתו המפוסלת. (ביום זה נאכל ארוחת צהריים ארוזה). לינה בספינת הנהר.

יום 6 – אנטוורפן
בשעות הבוקר המוקדמות הספינה תעגון באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה ואחד הנמלים הגדולים ביותר באירופה. משמשת מרכז עולמי ליהלומים שגורמים לה להיות מקום מצוין לקניית אבני חן. המסחר ביהלומים, המתנהל בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים, העניק לאזור הסחר את הכינוי “ירושלים של הצפון”. נבקר בקתדראלה של העיר בה מוצגים שני טריפטיכונים גדולים של רובנס ונסייר במדרחוב המפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 7 – קינדרדאייק – תערוכת הפרחים בקוקנהוף – אמסטרדם
הספינה מגיעה בבוקר אל קינדרדאייק. בסיור הרגלי שלנו נראה את הריכוז הגדול ביותר בהולנד של טחנות רוח פעילות. נמשיך בשיט אל אוטרכט ממנה נצא בנסיעה לקוקנהוף. תערוכת הפרחים בקוקנהוף מורכבת ממיליוני פרחים בצבעים מרהיבים המוצגים בצורה אמנותית מושלמת בפארק היפה ביותר. הפארקים היפים של קוקנהוף משרים רוגע. בנוסף, יש בקוקנהוף פארק פסלים הגדול ביותר בהולנד והוא אחד המקומות המצולמים בעולם. לקראת שעות הערב נפגוש את הספינה באמסטרדם, בה היא תעגון במשך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 8 – אמסטרדם – תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר וניסע לשדה התעופה של אמסטרדם בדרכנו לתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ