מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“במאור פנים, בחיוך ובמילה טובה לכל אחת ואחד בקבוצה, התחשבת בכל בקשה ונתת מענה לכל פניה” מאת קבוצת מטיילי בשביל הזהב שהשתתפו בטיול קרוז לאיים הבריטיים בהדרכת דורית גורפינקל

מסע טוב אינו מסתיים לעולם,  הקילומטרים כן, אך בסוף המסע אני מרגיש מאושר, כאילו הדרך עברה בתוכי ולא אני בתוכה” (אברהם חלפי)

דורית היקרה,
לפני אחד עשר יום נפגשנו לראשונה בשדה התעופה, כשהתחלנו במסע לאיים הבריטים בשייט באוניה Caribbean Princess הגדולה והיפה ניתן היה להבחין אל נקלה שהתברכנו במדריכה מקצועית ואנושית לעילא ולעילא. נחתנו בלונדון ומשם נסענו לווינצ’סטר העתיקה ומיד הבחנו ביכולתך להסביר באופן ברור וקולח את יחסי השליטים והכמורה ולשלב תרבות, אמנות, ספרות, ושירה. וכך עברנו דרך גרנזי, קורק, דבלין, ליברפול, בלפסט, לוך למונד, לוך קתרין,, ההיילנדס, לוך נס ואדינבורג היפהפיה. כשאנו מאזינים להסברייך הרהוטים על ההיסטוריה, השליטים, השליטות, ההסכמים, הנוף והמנהגים תוך תיבול הדברים בפולקלור, בשירים ובסיפורים עממיים. כולנו יודעים היטב מה קרה ב-1707 וב-1801, למה אין באירלנד נחשים ולמה לפי הסברה המקומית יש לנבל האירי 32 מיתרים. במאור פנים, בחיוך ובמילה טובה לכל אחת ואחד בקבוצה, התחשבת בכל בקשה ונתת מענה לכל פניה – אם זה ביקור במגרש כדורגל, קניית סוודר, לגו או חולצה. ביכולתך להבחין מתי לספר, לפרט ולסחוף ומתי לאפשר לנו רק לגמוע את כל גווני הירוק של הנוף, בשילוב שירה בציבור משירי ארצנו לפי נושאים ובשיתוף הזמרים בבחירת השירים. בעצות קטנות לפני כל ביקור בכל מקום ואתר ובהתחשבות בכל אלה שנזקקו לעצירה. תודה על חשיפתנו לתרבות הפאבים באירלנד וההתנסויות בהרגשת החוויה, על ההרצאה לפני יומיים ועל זו שלפני דקותיים הסתיימה. על כל אלה נאמר לך תודה מקרב לב, ונוסיף ונאחל לך בריאות טובה ואיתנה, נחת רבה מהילדים והנכדים, המשך מסעות מוצלחים – אישיים, זוגיים, וקבוצתיים. 

בהערכה רבה ובהוקרה, 
קבוצת מטיילי בשביל הזהב. 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ