מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“אין ספק כי חברת בשביל הזהב התברכה באישיות מיוחדת התורמת רבות למוניטין החברה” מאת מטיילי בשביל הזהב בטיול "קרוז לאיים הקנריים" בהדרכת דקלה נתן

ברצוננו לעלות על נס  את גב’ דיקלה  נתן מדריכת הטיול בתאריך 28 ליוני 2019

ביום 14 ליולי 2019 שבנו מקרוז שאורכו כ- 17 ימים, מהאיים הקנריים שאורגן מטעם חברת “בשביל הזהב” הכולל הדרכה.

זו הפעם הראשונה מזה שנים שיצאנו לקרוז בליווי מדריכה תוך רגשות מעורבים וחשש מקרוז קבוצתי העלול לפגום בתהליך החופשה השנתית שלנו.

טרם היציאה לקרוז התקיים מפגש בנוכחות דיקלה ושאר המשתתפים, כבר עתה  ייאמר לזכותה של דיקלה ,כי במהלך המפגש העבירה את כל הנדרש באופן הראוי להערכה, מה  שהוריד במידת מה את מפלס החששות מהמשך הקרוז המשותף.

במהלך הקרוז גילתה דיקלה ידע גאוגרפי מלווה בהסברים מעניינים עם שטף דיבור נהיר, ברור ואינטליגנטי תוך גילוי סבלנות וסובלנות הן כלפי חברי הקבוצה והן כלפי כלל המדריכים המקומיים, ולא חסכה  מזמנה  הפנוי  על מנת לפתור בעיות אלו ואחרות שצצו במהלך ימי הקרוז, עם דגש מיוחד ובנחישות על בטיחות אנשי הקבוצה.  

דיקלה, בחן ובנועם הליכותיה הצליחה לסחוף ולאתגר קבוצה של אנשים שחצו את גיל ה- 55, להספיק ולראות כמה שיותר אתרים, שחלקם היו אתרים מאתגרים לכל הדעות.    

ייאמר לזכותה של דיקלה כי באישיותה הנעימה הצליחה לחבר אנשים זרים זה לזה, ולאחד אותם למשפחה אחת, באווירה נינוחה דאגה אחד לשלום השני ובתום הקרוז אף שומרים הם על  קשר חברתי.

הקרוז הנ”ל, נטע בנו את התודעה כי עדיף לצאת לקרוז מאורגן בליווי  מדריכה זכר ונקבה כאחד תוך תקווה כי יהא זה בדומה לאישיותה של דיקלה.

אין ספק כי חברת “בשביל הזהב” התברכה באישיות מיוחדת, בדומה לדיקלה התורמת רבות למוניטין לחברת הנסיעות “בשביל הזהב”.     

בברכה ובתודה

אריק ושרית גמליאל /זיו טל
אהרון ופרח בן דוד
הרצל ויפה חבה
יהושע והילדה אדלוביץ 
פרוספר ושרה אסולין
משה ורונית כהן


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ