מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“ענת, את ענית על כל ציפיותינו ואני יכולה לומר בביטחון מלא שתרמת תרומה משמעותית להנאה שלנו” מאת מטיילי בשביל הזהב שהשתתפו בטיול שייט בנהרות הריין והמיין בהדרכת ענת גרשון

מילות תודה לענת גרשון, מדריכתנו בשייט הנהרות ריין ומיין (24.5-1.6.2018)

ענת היקרה,

קבוצת החברים שלנו, שיסודותיה נוצקו לפני כ60 שנה והנוהגת להיפגש, לחגוג, לשמוח ולטייל החליטה באופן יוצא דופן לקיים השנה טיול שייט מודרך באירופה. מדדים רבים נבחנו כדי לקבוע את החברה שאיתה נצא לטיול כגון: אופיו של תוואי הטיול, נוחות חדרי הלינה, גיוון האוכל, סוגי הבילוי וכמובן ובעיקר איכות ההדרכה והארגון תוך כדי הטיול. את ענת, ענית על כל ציפיותינו ואני יכולה לומר בביטחון מלא שתרמת תרומה משמעותית להנאה שקיבלנו ואיתה אנו חוזרים עם טעם של עוד. מעבר למעלותיך המקצועיות כמו: ידע עשיר ורב תחומי בו את משתמשת בהסברייך המפורטים בתחומי ההיסטוריה, הגאוגרפיה והביולוגיה, יחד עם שליטה במספר שפות, ניחנת גם בזיכרון מרשים שכמעיין המתגבר נותן חיזוק לתכנים, ציטטות ותיאורים. נהנינו מאוד מהסברייך כמו גם מכושר הארגון והשליטה המדויקת שלך בלוח הזמנים המאוד חשוב בסוג כזה של הטיול. 

אנו רוצים להודות לך על גילוי נועם הליכות, אכפתיות ורגישות למתקשים שבחבורה. ידעת גם להעלות את מצב הרוח ואת החיוך על שפתיי הרוקדים ברחבה ויחד עם רצינות נדרשת הופיעו גם משפטי הומור מחויך וממזרי המעורר את כל יודעי הדבר. כל אלה סממנים לאהבת העיסוק על כל המכלול הכרוך בו. את זיהית מהר מאוד את המכנה המשותף החשוב מאוד שלנו, אותו כינית “החומה”, עודדת אותו ותרמת להעצמתו בעצם העובדה שאנו חוזרים הביתה עם מטען חוויות וזיכרונות יפים ועל כך תבורכי. 

תודה על הכל מקרב לב וישר כוח!!
מטיילי בשביל הזהב


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ