מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“שחר הוא מדריך עתיר ידע, נוסף על היותו מקצוען וידען משכמו ומעלה, הוא נותן יחס אישי לכל מטייל” מאת טובה וישראל מילר שהשתתפו בטיול המאורגן לאינדונזיה וסינגפור בהדרכת שחר זיו

טיול לסינגפור ולאינדונזיה 25.01.2018

שילוב מנצח של שייט ויבשה. חוויה שיש לשחזרה! הטיול היבשתי, בשילוב שייט שערכנו בחודש ינואר 2018 לסינגפור ואינדונזיה וההדרכה של המדריך שחר זיו, ממקמים את הטיול הזה ברמה הגבוהה ביותר שחווינו, לעומת טיולים אחרים שערכנו ברחבי העולם. נוכחנו ללמוד במהלך הטיול שהאתרים אשר בהם ביקרנו, נבחרו בקפידה רבה, היו חווייתיים, מגוונים, מרשימים ומעניינים מאוד. ההדרכה הייתה לעילא ולעילא. שחר זיו הוא מדריך עתיר ידע, נוסף על היותו מקצוען וידען משכמו ומעלה, הוא נותן יחס אישי לכל מטייל ומטייל.

כל המלונות שנבחרו ללון בהם, לכל אורך הטיולים היבשתיים, היו איכותיים ומפנקים ביותר. האופרציה לכל אורך הדרך (אוטובוסים + הדרכה מקומית) הייתה ברמה גבוהה. יש לציין באופן מיוחד את אספקת בקבוקי המים המינרליים היום יומית אשר קיבלנו, באופן חופשי, וללא הגבלה. כמו כן, ראוי לציין בחיוב רב, את הטיפול המקצועי, המסור והלבבי לו זכינו מרגע ההרשמה לטיול, מכל צוות המשרד בת”א.

לסיכום: זכינו לטיול שהיה חוויה מרשימה ומעשירה, איכותית ומקצועית כאחד.

טובה וישראל מילר


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ