מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“המפגש האנושי עם המצרים החל מהמדריך המקומי המצוין דרך נותני השרותים והאדם בשווקים וברחוב היה מאוד חם, נעים וחברי” מאת איטה ודני סופר שהשתתפו בטיול "מצרים הקלאסית בשילוב שייט על הנילוס" בהדרכת בילי לוין

לכבוד
מר סימן עובדיה
מנכ”ל חברת “בשביל הזהב”

ביום שישי שעבר חזרנו מטיול מרתק, מופלא ומהנה במיוחד במצרים. השילוב בין ביקור במצרים “העכשווית” לבין “מסע במנהרת הזמן” למצרים העתיקה על כל נפלאותיה היה מושלם! העובדה שמצרים היא אחת מהמדינות הבודדות בעולם בהן אתה יכול לראות ו”לגעת” באתרים בני כ4,500 שנה ויותר מאפשרת לנו הישראלים ע”י טיסות קצרות של כשעה ושייט מפנק על הנילוס בספינת נהר מפוארת להגיע ולבקר באתרים שחלקם הגדול נשמר כמעט בשלמות במשך כאלפי שנים.

אי אפשר במילים ואפילו לא בתמונות לתאר את עוצמת הריגוש והחוויה במפגש עם הפירמידות, המקדשים, הפסלים, ציורי הקיר ההלוגרפים (“כתב החרטומים”) ועוד ועוד ועוד. גם המפגש האנושי עם המצרים החל מהמדריך המקומי המצוין (אברהים) דרך נותני השרותים והאדם בשווקים וברחוב היה באופן קצת לא צפוי מאוד מאוד חם, נעים ובהחלט בטוח וחברי.

אם נוסיף לכל הנ”ל שהטיול/מסע אורגן ובוצע למופת לפי מיטב המסורת המוכרת לנו של אנשי “בשביל הזהב” וכמובן העובדה שזכינו במדריכה מושלמת, בילי לוין, אשר מכירה את מצרים על כל מורכבותה יותר טוב מהפרעונים ומנהיגה את חברי הקבוצה כמו אמא אוהבת, דואגת ומפנקת. 

תודה רבה על מסע נהדר ומפנק שללא ספק ענה כל הציפיות! מיותר לציין שמאוד נשמח להמליץ לכל חברינו ומכרינו לנסוע אתכם בכלל ולמצרים במיוחד.

בתודה,
איטה ודני סופר

 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ