קרוז מרומא לחיפה KRH03 יציאה בתאריכים 26.03.20 – 19.03.20

יום 1 תל אביב – רומא

הבוקר נמריא לרומא, בירתה של איטליה. רומא היא כור היתוך היסטורי האוצר בתוכו עבר מפואר שרק ערים מעטות בעולם יכולות להשתוות לו. עם ההגעה נצא  לסיור בין אתריה השונים – נראה מבחוץ את הקולוסיאום, שער טיטוס, הפנתאון – מקדש ששרד בשלמותו כאלפיים שנה, ועוד ככל שיותיר הזמן. לקראת אחר הצהריים ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה ברומא.

יום 2 רומא – אגם ברקיאנו – עלייה לאוניה

לאחר ארוחת הבוקר ניסע מחוץ להמולת העיר אל עבר אגם ברקיאנו. נהנה מהנוף בנסיעתנו לאורך האגם ונבקר באחת העיירות הפזורות לאורכו.  לקראת הצהריים ניסע לנמל העגינה שם נעלה על אניית הפאר בה נבלה במהלך השבוע הקרוב. בערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 3 הריביירה האיטלקית – פורטופינו – גנואה (Genoa)

הבוקר נעגון בעיר גנואה, בירתה של ליגוריה. נצא לסיור בו נכיר מקרוב את היופי המיוחד של הריביירה האיטלקית. ניסע אל Santa Margherita Ligure, משם נשוט כ-10 דקות אל כפר הדייגים – פורטופינו, זהו אחד המקומות המקסימים בעולם שכל אחד מתאהב בהם. בעיירה נוכל לבלות בכיכר הקטנה ולצפות ביאכטות היוקרתיות המפליגות לתוך הנמל, או לנדוד על פני בוטיקים של מעצבים ועוד. לינה באוניה.

יום 4 שיט לכיוון יוון – מפגש קבוצתי והרצאה  

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול .לינה באוניה.

יום 5 קטקולון – (יוון) – ביקור באולימפיה

היום נעגון בקאטקולון – עיר חוף קסומה הממוקמת בחלקה המערבי של יוון. קטקולון ידועה כ”שער לאולימפיה”, משום שהיא שוכנת ממש מזרחית לעיר העתיקה אולימפיה, מולדת המשחקים האולימפיים. בסיורנו ניסע לאולימפיה ונערוך סיור באתר הארכיאולוגי העתיק, נראה את מקדש זאוס ופסל זאוס שניצב בו, אשר נחשב לאחד משבעת פלאי העולם העתיק. לינה באוניה.

יום 6 הרקליון – (יוון)

הבוקר נעגון בהרקליון , בירת האי היווני כרתים והעיר החמישית בגודלה ביוון.  נצא לסיור בעיר העתיקה הנושקת לים. נראה את החומות הסוגרות על העיר העתיקה מכל צדדיה ונסייר לאורכם.  נמשיך לכיכר הגדולה ביותר בעיר Plateia Eleftherias ונחווה את האווירה התוססת. נבקר במוזיאון הארכאולגי של הרקליון, זהו אחד המוזיאונים הארכיאולוגים החשובים באירופה. המוזיאון מציג אוסף מרשים של ממצאים מהתקופה המינואית כמו כן מוצגי אומנות ותרבות שהתגלו ברחבי האי.  לינה באוניה.

יום 7 שיט לכיוון ישראל – מפגש קבוצתי והרצאה  

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול .לינה באוניה.

יום 8 חיפה – סיום ההפלגה

הבוקר נעגון בחיפה. מלאי חוויות ניפרד מהאוניה לאחר ארוחת הבוקר.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ