שייט בנהרות המיין והדנובה ABG02 יציאה בתאריכים 10.9.2020 – 3.9.2020

יום 1 תל אביב – וינה – עליה לספינת הנהר

הבוקר נטוס לוינה בירת אוסטריה. עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. עם ההגעה נצא לטיול במדרחוב ובכיכר סנט סטפן המפורסמת של העיר. אחר הצהריים ניסע לנמל השייט שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים.  לינה בספינת הנהר.

 

יום 2 לינץ 

נעגון בעיר לינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה. נרד לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששמשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים ואת דוכני השוק מחליפות בקיץ שמשיות של בתי הקפה המגישים את ה”לינצרטורט” , עוגת האגוזים המפורסמת . נראה את עמוד הדבר המרשים במרכז הכיכר . לאורך גדת הנהר נראה את המוזיאון העירוני, ואת אולם הקונצרטים ע”ש המלחין האוסטרי אנטון ברוקנר .לינה בספינת הנהר.

 

יום 3 סטראובינג – רגנסבורג

לקראת צהריים נעגון בסטראובינג וממנה ניסע לרגנסבורג, עיירה יפהפייה וציורית. נראה את קתדרלת סנט. פיטרס, שהיא אחת מהכנסיות הגותיות המרשימות ביותר בכל אזור בוואריה. כמו כן, נראה גם את מנזר סנט. אמרמס, את גשר האבן שנותר בעיירה עוד מימי הביניים, את בית העירייה ועוד. לינה בספינת הנהר.

 

יום 4 נירנברג

היום נעגון בנירנברג, אחת מהערים התוססות בימי הביניים. נבקר בעיר העתיקה המוקפת בחומות, נראה את הטירה הגדולה ומבנים עתיקים נוספים. לינה בספינת הנהר.

 

יום 5 במברג

היום נעגון בבמברג(Bamberg) , אחת מערי ימי הביניים השמורות ביותר בגרמניה.  היא מוכרת כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו בזכות 2,300 בניינים היסטוריים, בהם הארמונות האפיסקופלים הישנים והחדשים, הקתדרלה הגותית ובניין העירייה העתיק, מבנה מרשים העשוי עץ והממוקם על אי בנהר רגניץ(Regnitz) . נסייר בכיכר השוק ונלך לגשר העליון, שבית העירייה הישן בנוי עליו. נראה את הארמון החדש, נבקר בקתדרלה ועוד . בשעות הערב נעזוב את במברג והספינה תפליג דרומה לאורך תעלת מיין-דנובה אל נירנברג .(Nuremberg). לינה בספינת הנהר.

 

יום 6 וירצבורג

נעגון הבוקר בווירצבורג, עיר עתיקה הממוקמת על נהר המיין, ממנה מתחילה “הדרך הרומנטית”  הידועה בשל ארכיטקטורת הבארוק. נסייר ברזידנס ,(Residenz) ארמון בארוק מרשים שנבנה עבור הבישוף הנסיך בין השנים  1744-1720 על ידי הארכיטקט המקומי בלטהסר נוימן. ארמון זה ידוע הודות לגרם מדרגות גדול העשוי משיש והפרסקות שאותן צייר ג’ובאני בטיסטה טיפולו, האמן הוונציאני.  נראה בנוסף את בית העירייה, את הגשר הישן, את הקתדרלה ואף נסייר בכיכר מארקט.  לינה בספינת הנהר.

 

יום 7 מילטנברג

בשעות הבוקר נגיע לעיירה קטנה בשם מילטנברג (Miltenberg)  השוכנת על פיתול נהר ובה נצא לסיור רגלי.  נטייל ברחובות העיירה הצרים המרוצפים במרצפות אבן ובהם בתים שחלקם עשויים עץ. בקצהו הדרומי של הגשר נוכל לראות את “גסטהאוס צום רייזן”  שהוא אחד מהמלונות העתיקים בגרמניה, וכן את הכנסייה ההיסטורית סנט. ג’והן נפומוק. לינה בספינת הנהר.

 

יום 8 מיינץ- פרנקפורט – תל אביב

בשעות הבוקר נגיע למיינץ עיר הבירה של חבל הריין שבגרמניה. לאחר ארוחת בוקר ניפרד מהספינה ונצא לסיור בעיר בה נראה את האתר הבולט ביותר במרכז מיינץ והוא הקתדרלה מאבן הגיר האדומה המוקפת בבתים מהמאה ה-18. בהמשך נבקר בכיכר השוק היפה ובכנסייה המפוארת. נמשיך לפרנקפורט לסיור פנורמי קצר בעיר ומשם נמשיך לשדה התעופה ונעלה על טיסתנו לתל אביב  אליה נגיע מעט לפני חצות.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ