שייט בנהרות הריין, המיין והדנובה RMD02 יציאה בתאריך 19/07/18

יום 1 תל אביב – וינה – עליה לספינת הנהר

נטוס אל וינה, בירת אוסטריה. עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג וכן יעבור ליד כנסיית קארל וליד בית האופרה המדהים של וינה. נטייל במדרחוב ובכיכר סנט סטפן המפורסמת של העיר.  בשעות אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.

 

יום 2 ברטיסלבה
לקראת בוקר נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, ונראה את התיאטרון הלאומי, את  הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, בית העיריה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר

 

יום 3 דורנשטיין – עמק הוואכאו – מלק

בשעות הבוקר נבקר בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים ונשמע את סיפורו של ריצארד לב הארי שהיה כלוא כאן, נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בהפלגה לאורך עמק הוואכאו לכיוון העיירה מלק. בהגעה נצא לביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנה. נראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקיים ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה. לינה בספינת הנהר.

 

 יום 4 פסאו
בבוקר נעגון בעיר פסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות” בה מתחברים נהר הדנובה, האין והאילץ. נערוך סיור רגלי קצר בו נראה את הקתדרלה הגדולה המפורסמת בזכות העוגב הגדול ביותר בארופה בעל 17.000 חלילים, את ארמון הרנסנס של הבישוף, את קתדרלת סטפן, את פינת 3 הנהרות ואת בית העיריה שעל שפת הנהר עם ציורי הקיר המדהימים. בתום הסיור נמשיך בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

 

 יום 5 רגנסבורג
בשעות הצהרים נעגון ברגנסבורג עיירה ציורית יפיפייה. נראה את קתדרלת סט. פיטרס, הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה כולה, מנזר סנט. אמרמס, גשר האבן שנותר בעיירה מתקופת ימי הביניים, בית העירייה ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

 

יום 6 נירנברג 
הבוקר נגיע לנירנברג, אחת מהערים התוססות בימי הביניים. נבקר בעיר העתיקה המוקפת בחומות, נראה את הטירה הגדולה ומבנים עתיקים נוספים. לקראת אחר הצהריים ניסע אל נמל העגינה שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לינה בספינת הנהר.

 

יום 7 במברג
בשעות הבוקר הספינה תעגון בבמברג (Bamberg) – אחת מהערים הגרמניות השמורות ביותר מימי הביניים. המספר העצום של בנייניה ההיסטוריים (2,300 בניינים) גרם לכך שתיכלל באתרי המורשת העולמית של אונסק”ו. האתרים כוללים את הקתדראלה הגותית, את הארמונות האפיסקופליים הישנים והחדשים ואת בניין העירייה העתיק, מבנה שובה לב הממוקם על אי בנהר רגניץ (Regnitz). נטייל בכיכר השוק וממנה נלך אל הגשר העליון עליו נמצא בית העירייה הישן. נבקר בקתדרלה, נראה את הארמון החדש ועוד. הספינה תעזוב את במברג בשעות הצהרים ותתקדם   אל עבר וירצבורג. לינה בספינת הנהר.

 

יום 8 וירצבורג
בשעות הבוקר נעגון בווירצבורג, עיירה עתיקה הבנויה על נהר המיין בה מתחילה “הדרך הרומנטית”. נבקר בארמון הרזידנס (Residenz) – מהארמונות הבארוקיים הגדולים ביותר בגרמניה המשמש דוגמא מובהקת לבארוק הגרמני בשיא פריחתו, נבנה על-ידי הארכיטקט המקומי בלטהסר נוימן בין השנים 1720 ל-1744. מפורסם בשל גרם מדרגות השיש הגדול שלו ופרסקאות שצייר האמן הוונציאני ג’ובאני בטיסטה טיפולו. נראה את הגשר הישן, בית העירייה, הקתדראלה ונבקר בכיכר מארקט. לינה בספינת הנהר.

 

יום 9 מילטנברג
בשעות  הבוקר נגיע למילטנברג (Miltenberg), עיירה קטנה הממוקמת על פיתולו של נהר. סיור רגלי מודרך בעיר ייקח אותנו לאורך רחובותיה הצרים המרוצפים באבנים ובתיה שחלקם עשויים מעץ. נראה במילטנברג את הכנסייה ההיסטורית סנט ג’והן נפומוק בקצה הדרומי של הגשר ואת “גסטהאוס צום רייזן”, אחד מהמלונות העתיקים ביותר בגרמניה. לינה בספינת הנהר.

 

יום 10   מיינץ- פרנקפורט – תל אביב
בשעות הבוקר נגיע למיינץ עיר הבירה של חבל הריין שבגרמניה. לאחר ארוחת בוקר ניפרד מהספינה ונצא לסיור בעיר בה נראה את האתר הבולט ביותר במרכז מיינץ והוא הקתדרלה מאבן הגיר האדומה המוקפת בבתים מהמאה ה-18. בהמשך נבקר בכיכר השוק היפה ובכנסייה המפוארת. נמשיך לפרנקפורט לסיור פנורמי קצר בעיר ומשם נמשיך לשדה התעופה ונעלה לטיסה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ