שייט אל בירות הדנובה דרך הדלתא ושערי הברזל

11 ימים • אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

11 ימים

9 לילות

9 לילות שיט

קוד טיול DDBN

השייט בספינת הנהר החדשה והמפוארת Amadeus Riva אשר תושק באביב 2023

הוא הצמיח ערים וייסד תרבויות, זירז מלחמות אבל גם העניק חיים. נהר הדנובה הרב לאומי תפס מקום של כבוד בהיסטוריה של אירופה בעבר וכיום מהווה יעד נחשק לטיולי שיט בלתי נשכחים. הדנובה, שנקרא על שם אל הנהרות הרומי, הוא מהנהרות הארוכים באירופה, שני רק לוולגה. תחילתו באזור היער השחור בגרמניה וסופו ברומניה. בדרכו הוא מותיר את חותמו על פני עשר מדינות וחוצה ארבע ערי בירה עתיקות. הדנובה הוא לא רק מקור פרנסה נשגב – הודות לתיירות הענפה שהתפתחה לאורכו ולעובדה שהוא מהווה נתיב ימי עיקרי להובלת סחורות בין מרכז למזרח אירופה – אלא גם מקור לחיים, כשמימיו משמשים לשתייה עבור מיליוני אנשים שמתגוררים בסמוך אליו. 

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מזנון חצות - חטיפי לילה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
לכל טיולי שייט על הדנובה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - בוקרשט - פטסטי (Fetesti) - עליה לספינת הנהר

הבוקר נטוס אל בוקרשט, בירת רומניה. נערוך סיור פנורמי במהלכו נתרשם מהאתרים המרכזיים בעיר, לרבות בניין הפרלמנט, המבנה השני בגודלו בעולם ואנדרטת החירות המרשימה. בהמשך היום ניסע לכיוון פטסטי שם לקראת שעות אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.

יום 2 הדלתא של הדנובה (רומניה)

היום תגיע הספינה לדלתא של הדנובה, המשתרעת על שטח של כ – 4,340 קילומטרים רבועים. אזור זה ידוע בזכות המגוון הרב של אוכלוסיית חיות הבר שבו, הכולל 20 זוגות של נשרים לבני זנב ו – 3,000 נחשי צפע. בסך הכול שוכנים בדלתא 5,140 זנים של הצומח והחי, לרבות 300 זנים של ציפורים ו – 30 זנים של דגים. נמשיך במסענו לאורך ערוץ סנט ג’ורג’ (St.Gheorge’s Channel) לקילומטר 0 של הדנובה, כמעט עד לנקודה שבה הנהר מתחבר לים השחור. לינה בספינת הנהר.

יום 3 חרשובה (Hirosva) – קונסטנצה (Constanta)

בשעות הבוקר נגיע לנמל חרשובה (Hirosva), ממנו ניסע לביקור בקונסטנצה עיר נמל על חוף הים השחור. מכאן יצאו ספינות המעפילים במלחמת העולם השנייה וביניהן הספינה הידועה ‘סטרומה’ לכיוון ישראל וחלקן טבעו בים השחור. נטייל בעיר העתיקה ההיסטורית של העיר ונצפה אל המסגד הגדול והמגדלור. במהלך ביקורנו נבקר במוזיאון הארכאולוגי וההיסטורי בעיר. בתום סיורנו ניסע חזרה אל הספינה ונמשיך בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 סביסטוב - פלבן (בולגריה)

נעגון הבוקר בסבישטוב וממנה נצא לביקור בבירת המחוז, העיר פלבן. פלבן עיר מסחר חשובה לשעבר שמילאה תפקיד מכריע במלחמת רוסיה נגד האימפריה העותומאנית במאה ה 19. תבוסת העותומאניים כאן מסמלת את תחילת קץ הכיבוש העותומאני בבולגריה. נתרשם ממבני הציבור המנציחים את האירוע הגדול: הפנורמה שבה ציור ענק המנציח את הקרב והמאוזוליאום לזכר הקורבנות הרוסיים. נתרשם מכנסיית ניקולאי הקדוש ונטייל בכיכר המרכזית וברחוב הקניות הראשי. ספינתנו ממתינה לנו בעיירה ניקופול ממנה נמשיך בשייט מערבה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 יום שייט דרך שערי הברזל

היום יעבור עלינו בנחת ובשלווה, עת נשוט בחזרה דרך רצועת הנוף המרהיבה של שערי הברזל. בשעות אחר הצהריים תחלוף הספינה על פני נופים כפריים יפיפיים במקום שבו הדנובה זורמת דרך הרי הקרפטים ועד למרגלות הרי הבלקנים . לינה בספינת הנהר.

יום 6 בלגרד (סרביה)

בבוקר נגיע לבלגרד, בירתה של סרביה. עיר זו ממוקמת בצומת נהרות הדנובה והסאווה (Save) והיא נחרבה ונבנתה מחדש פעמים רבות לאורך ההיסטוריה שלה בת האלפיים שנה. נצא לסיור בעיר הכולל ביקור במצודת קלמגדאן (Kalemegdan) בה נבקר במוזיאון הצבא. לאחר מכן נחלוף על פני המוזיאון הלאומי, בניין הפרלמנט, כיכר טרזייה (Terazije square) וארמון הנסיכה ליוביצ’ה. סיורנו יסתיים בשיטוט ברובע הולכי הרגל המרכזי של העיר, המציע שפע חנויות וגלריות לאומנות. לינה בספינת הנהר.

יום 7 מוהץ - פוסטה - קלוצ’ה (הונגריה)

הספינה תעגון בעיר מוהץ ולאחר ארוחת צהריים נצא בנסיעה אל פוסטה דרך חלק מהמישור הגדול של הונגריה, שם נחזה בתצוגת פרשים הונגרית יוצאת מגדר הרגיל שתותיר בנו רושם לזמן רב. נמשיך בנסיעה אשר במהלכה נעבור לצד שדות הפלפל האדום המפורסמים של האזור ונסיים בעיירה הקטנה והמקסימה קלוצ’ה. לפני שנחזור לספינה נבקר במוזיאון הפפריקה היחיד בעולם ובמוזיאון פולקלור המציע למכירה, בין היתר, סריגים מסורתיים. לינה בספינת הנהר.

יום 8 בודפשט (הונגריה) - בערב שיט ליילי בבודפשט המוארת

הבוקר נעגון בבודפשט בירת הונגריה. נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. נראה את בית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, את אנדרטת עץ הערבה הבוכיה לזכר קרבנות השואה, את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 9 ברטיסלבה (סלובקיה)

לקראת שעות אחר הצהריים נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, ונראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, בית העיריה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

ימים 10+11 וינה (אוסטריה) – טיסת ערב לתל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ממנה נצא לסיור בווינה, בירת אוסטריה, עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג וכן יעבור ליד כנסיית קארל וליד בית האופרה המדהים של וינה, נטייל לאורכו של המדרחוב המדהים ובכיכר סנט סטפן. לקראת שעות הערב ניסע אל שדה התעופה של וינה ממנו נטוס בחזרה לתל אביב, אליה נגיע מעט לאחר חצות.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בוקרשט 2:45 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

וינה - אוסטריה

בודפשט

מטיילים ממליצים

"נהנינו בטיול, אהבנו כל רגע ומקוות לטיולים נוספים בעתיד"
(נחמה ניצן ושוש הררי)

"המדריך הוסיף ערך מוסף בלתי רגיל בימי השייט"
(שרה הירשפלד)

"תודה לחברה ותודה למדריך, הכל היה מעולה!"
(יפה מדנס)

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
DDBN יוני 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 280 € לאדם בחדר זוגי, 540 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב – בוקרשט , וינה – תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם €70 לאדם לכלל ההפלגה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר החדשה Amadeus Riva של חברת Luftner Cruises
  • סיור באתרים המרכזיים של וינה
  • העיר העתיקה ומצודת ברטיסלבה
  • טיול בשני חלקי העיר של בודפשט - בודה ופשט
  • שיט ליילי בבודפשט
  • ביקור במצודת קלמגדאן בסרביה
  • יום שייט דרך שערי הברזל
  • ביקור בקונסטנצה עיר נמל על חוף הים השחור
  • ביקור בבמוזיאון הפפריקה היחיד בעולם בקלוצ’ה (הונגריה)

על הספינה

Amadeus Riva

ספינת הנהר Amadeus Riva של חברת Luftner Cruises הושקה במהלך אביב 2023. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, "מרכז בריאות" המציע עיסויים ועיצוב שיער, בית קפה וחדר כושר.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ברטיסלבה וינה בלגרד
יוני 24° 23° 24°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט אל בירות הדנובה דרך הדלתא ושערי הברזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

11 ימים • אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה
לוגו של וואטסאפ