מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“ברצוננו להביע את שביעות רצוננו המלאה מהטיול המוצלח מכל הבחינות” מאת נעמי ויאיר לרון שהשתתפו בטיול "שייט בנהר הריין" בהדרכת גדי מיכאלי

לכבוד חברת “בשביל הזהב” 

בתאריך 3.9.19 יצאנו לשייט של שבוע ימים על נהר הריין בהדרכתו של גדי מיכאלי. ברצוננו להביע את שביעות רצוננו המלאה מהטיול המוצלח מכל הבחינות: הספינה החדשה והחדרים המרווחים והנוחים, השרות הטוב והיעיל של כל הצוות, האוכל הטעים והמאורגן להפליא, היחס החם של כל אחד מהעובדים, הטיולים המעניינים, ההדרכה הטובה של המדריך וכל שאר הדברים במינון הנכון, בזמן המתאים ובאיכות המרבית. אך החשוב מכל בעיננו היה המדריך. המדריך הוא בעצם האדם שעושה את הטיול וגדי שלנו היה זה שבזכותו ניתן לומר שהטיול היה נהדר!! גדי בנועם הליכותיו, בהתנהלותו הנינוחה, בהתחשבותו בכל אחד והתייחסותו לכל פרט הצליח לתת לכולנו הרגשה נהדרת. גדי הנו בעל ידע רב אותו הקנה לנו בהדרכתו בשטח ובהרצאותיו בספינה. גדי ניחן בחוש הומור נפלא ועדין, שאותו הרגשנו ושמענו בכל עת ובכך הצליח לרכז את כל הקבוצה ולארגן בהצלחה רבה כל אירוע בצורה הטובה ביותר. לאורך כל הטיול לא היו טענות לאף אחד, לא היו כעסים וכולם הקשיבו ופעלו לפי הוראותיו. מדי פעם נשמע בקהל צחוק או נראה חיוך למשמע בדיחה או משפט הומוריסטי והכל התנהל בשקט וברוגע. זה היה פשוט נפלא! עם מדריך מעולה כמוהו אנו מוכנים לנסוע לכל מקום. גאים בו ומלאי הערכה. 

לא נשכח לציין את התפעלותנו מקבלת הפנים המיוחדת לה זכינו עם שובנו ארצה בחלוקת הפרחים וההסעה הביתה. על כל הנ”ל תודה לחברה על הטיול המוצלח ובמיוחד על המדריך הנפלא. יישר כוח! 

בברכה חמה,
נעמי ויאיר לרון 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ