מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“הטיול היה חוויה מדהימה ומרתקת. זכינו לחוות אירועים של “פעם בחיים” שננצור אותם בזיכרוננו לשנים רבות!” מאת אורלי ויחיאל ארזה שהשתתפו בטיול ללפנד והזוהר הצפוני בהדרכת שרית סגל

בין התאריכים 21.2-6.3 השתתפנו בהפלגה ללפלנד הנורבגית במסגרת טיולי “בשביל הזהב”, יש לציין כי זו הפעם הראשונה שאנחנו משתתפים בהפלגה ובקבוצה מאורגנת. הטיול היה חוויה מדהימה ומרתקת זכינו לחוות אירועים של “פעם בחיים” שננצור אותם בזכרוננו להרבה שנים!

הצלחת הטיול מקצה לקצה בזכות המדריכה המעולה שרית סגל שאין מילים להודות לה, שרית המקסימה הפכה את הטיול לחוויה אדירה. המקצועיות שהפגינה לאורך כל הטיול מהדקה הראשונה במפגש הראשוני של הקבוצה בתל אביב ובהגעתנו לשדה התעופה בנתב”ג ועד לפרידה (הלא סופית) ביציאה משדה התעופה בארץ, ראויה להערכה מכל הלב.

כמו כן, הידע העמוק והבלתי נדלה אודות נורבגיה ככלל והיעדים הייחודים בהם ביקרנו לאורך המסלול בפרט העשיר והעמיק את עוצמת החוויה בפרק זמן קצר מאוד שרית הפכה מקבץ אנשים שלא הכירו אחד את השני לקבוצה מאוחדת ומלוכדת עובדה שתרמה רבות לתחושת ההנאה מהטיול. בזכותה מבחינתנו הטיול התנהל בצורה חלקה ביותר למרות שללא כל ספק, היו אילוצים כגון מזג אוויר שחייבו שינויים ותיאומים בזמן אמת , שלנו היו שקופים לחלוטין.

שרית, תודה ענקית על החוויה!!!! את מקסימה תמיד עם חיוך, נועם ורוגע היה לנו כייף גדול להיות חלק מטיול זה ולמעלה מכך זכות גדולה להכיר אותך.
אין לי ספק שדרכנו תפגשנה בעתיד בטיולים נוספים.

שוב תודה מכל הלב!
אורלי ויחיאל ארזה
גדרה


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ