מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“ענת היקרה, עליך נכון לומר “מלאה כרימון” בידע, תקשורת בין אישית ובכוח ניווט” מאת מרים אהרונסון, שהשתתפה בטיול לרוסיה בהדרכת ענת גרשון

מה אומר ומה אדבר, נאספנו לקבוצה של  “שביל הזהב”  מכל הארץ, מכל גווני האוכלוסייה, אנשים בוגרים שדעותיהם מושרשות בתוכם, בהתנהגות, בדעות כלליות ואישיות. פתאום יש מי שמעכשיו עליהם להישמע לאדם אחד, אדם “שולח פקסים לקיום מרתון, (לא, אנחנו ממשיכים במרתון משלנו), מזג אוויר, קבלת מדריכים מקומיים מקסימים…” הכול מתקיים לתועלתנו המלאה! לבסוף למדנו לחבוש את הכובע הצהוב (שנראה ממרחקים), לא לשכוח את ערכת השמע, להסתכל ימינה ושמאלה, לראות את חברינו, לרוץ לאוטובוס ולאוניה, שמא נפספסם, לחנך את תאבוננו לאכול בשעות פחות או יותר מדויקות, רק על הכמויות לא הצלחנו לחנך אותנו… על כל אלו העמידה החברה את ענת גרשון, אל תשכחו שזו  קבוצת שובבים שבהחלט יכולים  להיות בלתי ממושמעים.

ענת היקרה, הרשמת אותנו בידע הנרחב בהיסטוריה מהמאות הראשונות לספירה ועד ימינו כיום, בחרת במקצוע קשה, אך עמדת בזאת בגבורה, שנראית גם לעין בלתי מנוסה, כי כולנו יודעים כמה דרוש ידע והשכלה רחבה ומכל זאת הרבה, הרבה! ראינו את דאגתך לחברי קבוצה זו, שהכול יזרום למישרין ! מאין את שואבת את הכוחות הנפשיים והפיזיים לחזור שוב ושוב עד שכולנו הפנמנו? הדגש שאת נותנת לכל פרט ופרט, ועליך נכון לומר “מלאה כרימון” בידע תקשורת בין אישית ,בכוח ניווט, להעמיד את כולם במקומם, גם אלו שלפעמים קשה.

בשם כל הקבוצה ובשמי, אני רוצה להודות לך על כל אלו. נהננו, החכמנו והתעשרנו בידע, החום של לבבך ואישיותך עטפו אותנו. ישר כוח! מאחלים לך הרבה בריאות, הרבה שנים של עבודתך זו או אחרת לפי רצונך ורגשותיך,
נחת והנאה מבני משפחתך…מקווה להיפגש בך הטיולים הבאים, האם את מוכנה לקבל אותי? (אני בכל אופן אשקול זאת באם אני מסוגלת לעשות זאת  (היה לי קצת קשה ומבקשת את סליחת חברי הקבוצה באם הכבדתי…)

בטוחה אני שרבים רוצים לנסוע בהדרכתך שוב ושוב תודה לך. 
מרים אהרנסון 

 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ