מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“היתה זו חוויה בלתי נשכחת של שייט בנופים קסומים, תכנון מסלול מעולה והערך המוסף לכל זאת היתה המדריכה” מאת ריבה ואורי גוטמן שהשתתפו בטיול שיט אל הפיורדים והכף הצפוני בהדרכת שרית סגל

שלום רב,

לפני ימים ספורים חזרנו משייט אל הפיורדים והכף הצפוני בהדרכתה של שרית סגל. לעונג ולכבוד הוא לנו לציין לשבח את הדרכתה המלומדת והמקצועית של שרית. שרית, בעלת ידע נרחב וכושר התבטאות שוטף ורהוט באופן יוצא מהכלל. בעלת כושר ארגון ומנהיגות, יחד עם היותה אישה נעימת הליכות וטובת לב, עם אוזן קשבת לקהל המטיילים. תמיד היתה זמינה ומסבירת פנים. התנהלה בפשטות, בצניעות ובגובה העיניים (אגב, רק עכשיו נודע לנו שהיא בעלת תואר ד”ר בפסיכולוגיה ואף פעם לא השתמשה בתואר זה). לציין, ששרית העבירה מספר הרצאות מלומדות, ממש ברמה אקדמית, בנושאים הקשורים לטיול בנורבגיה: גיאוגרפיה ואקלים, תרבות, חינוך, כלכלה ועוד. כמו כן, הנעימה את זמננו בסיפורים מתוך חוויותיה האישיות בנורבגיה ולסיום הרכיבה מצגת נפלאה עם תמונות לסיכום השייט והמסע המופלא שלנו.

חשוב לציין שהטיסה שלנו עם “אייר ברלין” התבטלה ברגע האחרון. קבוצה של חברה אחרת נשלחה הביתה ואנחנו נשארנו בהמתנה עד שימצא פיתרון. כל אותה עת שרית היתה גורם מרגיע, השרתה ביטחון וציינה שמאחוריה עומדת חברה רצינית. ואכן צדקה. תודה לך מנכ”ל “בשביל הזהב” שמצאת פיתרון אידאלי לאיחור הרב בטיסה ואנחנו הספקנו לעלות להפלגה בזמן. היתה זו חוויה בלתי נשכחת של שייט בנופים קסומים של נורבגיה, תכנון מסלול מעולה, והערך המוסף לכל זאת היתה המדריכה שרית סגל –  אחת הטובות ביותר שהכרנו!              

תודה לחברת “בשביל הזהב” בזכותה הכרנו מדריכה מעולה כמו שרית סגל.

בברכה,
ריבה ואורי גוטמן


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ