טיול מאורגן לדרום אמריקה בתקופת הקרנבל

19 ימים • כולל מפלי האיגואסו, בארילוצ’ה, קלפטה ושמורת טורס דל פאיינה (צ'ילה) הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

19 ימים

17 לילות

יבשתי

קוד טיול SAL

דרום אמריקה היבשת רחבת הידיים ש"נתגלתה" בידי העולם המערבי לפני כ-500 שנה הפכה מאז לעולם ומלואו ומאז חושפת בפנינו עוד ועוד גילויים והפתעות. את היבשת יישבו הספרדים והפורטוגלים אשר הגיעו אליה בספינות ותחילה יישבו את חופיה. הטיול שלפניכם משלב את המיטב שבדרום היבשת! נכיר את נפלאות העיר ריו דה ז'ניירו על שלל הגוונים, המוסיקה והצבעוניות התוססת שבה. נבקר בעיר הסוערת בואנוס איירס, מרכז הטנגו והכדורגל שמשתווה ואף עולה על ערים אירופאיות רבות. נבקר בבירת השוקולד, בארילוצ'ה, הסובבת אגמים יפיפיים ויערות עבותים, נעפיל ונחצה את רכס האנדים האינסופי, נטייל במגדלי הטורס דל פאיינה, משמורות הטבע היפות בעולם ונשוט באגמים קפואים בינות קרחונים מתנפצים מרהיבים וגולת הכותרת - מפלי האיגואסו. הצטרפו אלינו לחוויה שלא תשכח.

מומלץ לבדוק את התכנית שלנו בהשוואה לטיולים דומים, בתכנית שלנו יש יתרונות רבים ששווים הכספי הוא רב
  • תוכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • הטיול כולל השתתפות במצעד המרהיב של הקבוצות המנצחות בקרנבל הגדול בריו (כולל הסעות, יציע 9 עם מקומות שמורים - שדרוג משמעותי לעומת טיולים אחרים בהם עומדים, תוכלו ליהנות מהמצעד בנוחות מרבית)
  • מלון בריו דה ז'נירו הממוקם בחוף המפורסם 'קופה קבנה' בקו ראשון לים
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי הסבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  • הופעת טנגו וארוחת ערב בבואנוס איירס
  • ביקור בקרחון המתנפץ פריטו מורנו ובפארק שמורת הקרחונים באל קלפטה
  • מופע פולקלור מרהיב עם ארוחת ערב במסעדת רפאין במפלי האיגואסו 
  • משקה בקבלת הפנים בכל בתי המלון
  • סיור חוויתי אל מאחורי הקלעים של ההכנות לקרנבל באטרקציה המיוחדת "עיר הסמבה"
לכל טיולי השייט בדרום אמריקה והטיולים היבשתיים לחצו כאן

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 תל אביב - מדריד – סיור ערב

מנמל התעופה בן גוריון נמריא למדריד בירת ספרד. עם ההגעה נצא לסיור פנורמי ראשוני בעיר היפה והמהודרת. נעצור בפלאסה אספניה (Placa de Espaňa) העומדת בסימן הסופר המפורסם מיגואל דה סרוונטס, יחד עם דון קיחוטה וסנשו פנסה גיבורי ספרו ‘דון קישוט’. בשעות אחר הצהריים המוקדמות – העברה לבית המלון למנוחה והתארגנות. בשעות הערב נצא לסיור לילה באתרי הבילויים של מדריד, דרך כיכרותיה המרשימות והשדרות רחבות הידיים – ישן וחדש בכפיפה אחת. לינה במדריד.

יום 2 מדריד - ריו דה ז'נירו (ברזיל)

לאחר ארוחת הבוקר נצא בטיסת צהריים ונגיע בשעות הערב לריו דה ז’נירו. עם ההגעה ניסע למלוננו למנוחה והתארגנות. לאחר ארוחת הערב נצא לאירוע המרכזי הנועל את חגיגות הקרנבל באיצטדיון הסמבודרומו שם נצפה במצעד המרהיב ביותר של הקבוצות המנצחות בקרנבל (יציע 9 עם מקומות שמורים), חגיגה מרהיבה של מוסיקת כלי הקשה, תלבושות וריקודים עד אובדן חושים. במצעד משתתפים בתי הספר לסמבה על התלבושות הססגוניות והמוסיקה הברזילאית הקיצבית לקול תרועות החוגגים ביציעים הענקיים. לינה בריו דה ז’נירו. לינה בריו דה ז’נירו.

יום 3 ריו דה ז'נירו - הר הקורקובדו - טיול ג'יפים ביער טיז'וקה - סיור פאבלות

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר במהלכו ניסע בג’יפים לטיול ביער טיז’וקה הנמצא בלב המטרופולין של ריו דה ז’ניירו, נטייל בין מפלים וג’ונגל טרופי ונערוך תצפיות מרהיבות על העיר. נעפיל אל הר הקורקובדו לתצפית מרשימה, כאן ניצב פסלו הענק של ישו הפורש ידיו לצדדים ומשקיף על נופיה המרהיבים של העיר. בהמשך ניסע לסיור בפאבלות של ריו, שכונות שהוקמו בבניה לא חוקית ואשר ממחישות את העוני שבברזיל. לסיום, נעבור לאורך החופים של קופקבנה. לינה בריו דה ז’נירו.

יום 4 ריו דה ז'נירו - "הר הסוכר" - ביקור בעיר הסמבה

נצא לסיור בריו העתיקה, בה נראה את הארמון הקולוניאלי, כיכרות העיר הגדולות והקתדרלה המרשימה. בהמשך נבקר באחד מסמליה של העיר הגדולה, “הר הסוכר”, אליו נעלה ברכבל לתצפית עוצרת נשימה על חופי העיר. בהמשך נצא לביקור חוויתי ומהנה בעיר הסמבה שם נלמד על ההכנות לקראת הקרנבל, נצטלם בבגדי הקרנבל ונרקוד סמבה. בסיום נתכבד בכוס קפיריניה, הקוקטייל הברזילאי המפורסם. בהמשך ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בריו דה ז’נירו.

יום 5 ריו דה ז'נירו - טיסה אל מפלי האיגואסו - בערב מופע פולקלור במסעדת רפאין

ניסע אל שדה התעופה לטיסה אל מפלי האיגואסו המפורסמים שבגבול  ארגנטינה – ברזיל – פרגוואי שהוכרו לאחרונה כאתר מורשת עולמית. המפלים נחשבים לגדולים בשטחם בעולם וליפים ביותר. נבקר באזור המפלים הברזילאים ונתרשם מעוצמת המים והנופים עוצרי הנשימה. נגיע לפארק הציפורים המכיל כ-150 זני ציפורים, עופות נדירים ביניהם תוכים בשלל צבעים וטוקנים. בערב נבלה במסעדת רפאין בה נאכל את ארוחת הערב שתלווה במופע פולקלור מרהיב עם ריקודי סמבה, טנגו ועוד. לינה באזור.

יום 6 מפלי המים בצד הארגנטינאי

הבוקר נחצה את הגבול  לצד הארגנטינאי של המפלים בו נצפה על כל סדרת המפלים. רוחב חזית המים מגיע ל – 4 קילומטרים וגובהו של המפל הגדול הוא 82 מטרים. לינה באזור.

יום 7 מפלי האיגואסו - סיור בבואנוס איירס – הופעת טנגו

נטוס אל בואנוס איירס, בירת ארגנטינה, “עיר האורות” – פריז של דרום אמריקה. לאחר הנחיתה נצא לסיור בעיר בעלת חזות אירופאית הדורה עם פארקים ושדרות רחבות. בסיורינו נראה את האובליסק בשד’ ה-9 ביולי שהוצב בכיכר הרפובליקה בשנת 1936 לציון 400 שנים לייסודה של העיר, נעבור ליד תיאטרון קולון, מבנה מרשים המשמש כבית האופרה של בואנוס איירס ונחשב לאחד מחמשת בתי האופרה המרשימים בעולם, נראה את ה”קאסה רוסאדה” – הבית הוורוד המשמש כמשכן נשיאי ארגנטינה ובסמוך לו פלאזה מאיו – הכיכר המרכזית שברובע מונסראט, נוסיף ונטייל בשכונת המהגרים האיטלקיים הצפופה והצבעונית – לה בוקה, בה נראה את הבתים הצבעוניים, גלריות האמנים והאצטדיון של קבוצת הכדורגל המקומית בוקה ג’וניורס – קבוצתו של הכדורגלן הידוע מאראדונה. נטייל רגלית ברחוב קאמיניטו שם לפי המסורת נולד הטנגו ומדי יום רקדני רחוב מופיעים בו בריקודי טנגו מהנים, נמשיך לביקור בבית הקברות המפואר והישן ביותר של בואנוס איירס – לה רקולטה (la Recoleta) בו נמצאים קברים של נשיאי ארגנטינה, חתני פרס נובל וקברה של אווה פרון הידועה בכינוי אוויטה. בסיום הביקור נעבור דרך כיכר שגרירות ישראל ועוד ככל שיותיר הזמן. בתום סיורנו ניסע למלון להתארגנות ומנוחה. בערב נצא להופעת טנגו וארוחת ערב בעיר ונהנה מהמוזיקה והריקודים. לינה בבואנוס איירס.

יום 8 בואנוס איירס - טיסה אל בארילוצ'ה - הפארק הלאומי נאוול ואפי - "סירקוויטו צ'יקו"

נטוס אל בארילוצ’ה שהיא ללא ספק, אחת הערים היפות בארגנטינה. עיירת הקיט הציורית שוכנת בלב איזור האגמים שבתחומי הפארק הלאומי נאוול ואפי (Nahuel Huapi), אוצר אותנטי של יערות, הרי געש, נחלים ואגמים מרהיבים. ניסע לאורך האגם הפסטורלי ונעלה ברכבל לתצפיות על האיזור מהר קמפניירו. נסיים בביקור בעיירה וטעימות במפעל השוקולד המפורסם. לינה בבארילוצ’ה.

יום 9 קטעי דרך שבעת האגמים – תצפיות נוף - וילה לה אנגוסטורה – שייט ליער אריאנס

סן קרלוס דה ברילוצ’ה יושבת בין הרים גבוהים ויערות עבותים. היום נכיר פן נוסף בנוף, את חלק מאגמי האנדים שבצדו הארגנטינאי של הרכס העצום. הטיול היום לוקח אותנו לפינות נפלאות בחלקה הצפוני של פטגוניה. נסע בדרך נופית יפה, הנחשבת כחלק מדרך שבעת האגמים המפורסמת, ונעצור למספר תצפיות נוף מרהיבות. נבקר בעיירת הנופש המקסימה וילה לה אנגוסטורה (Villa la Angostura), המשמשת יעד תיירותי לארגנטינאים רבים. בעיר מסעדות בשרים ומלונות נופש איכותיים הבנויים מעץ. נצא לשייט נינוח באגם התכול, ונבקר בשמורת אריאנס. נעגון במזח קטן ונטייל בשבילי יער אנדי טיפוסי, בו מגוון עצים גדול ובראשם האריאן והנוטופאגוס. אלו מינים ייחודיים לאקלים ההררי, שם שרדו עקב ההכרזה על האזור כשמורת טבע אותנטית. נשוב אל ברילוצ’ה דרך חוות בקר עשירות התורמות לתעשיית השוקולד של העיר. לינה בברילוצ’ה.

יום 10 ברילוצ'ה - חציית רכס האנדים - פוארטו וארס (צ'ילה)

ניפרד מברילוצ’ה ונצא לנמל הקטן פוארטו מנואלו של חוף אגם נאוול ואפי. נשוט במי הטורקיז של האגם ונעגון במזח הררי קטנטן, בפוארטו בלסט. מעלינו מתנוססות פסגות האנדים וקו פרשת המים הוא גם קו הגבול בין ארגנטינה לצ’ילה הסמוכה. פנינו מערבה, אל צ’ילה אליה נגיע בשייט ובאוטובוסים. לאחר חציית הגבול, נשוט באגם כל הקדושים שלרגלי פסגת הר הגעש הציורי האוסרונו. נקנח את היום בטיול קצר במפלי פטרוהה שם מתחתרים מי קרחון האוסרונו בקילוחי לבה שזרמו מלוע הר. בתום היום הארוך והיפה, נגיע לבית המלון. לינה בפוארטו וארס.

יום 11 פוארטו וראס - פורטו מונט – פונטה ארנאס (צ'ילה)

הבוקר נטייל בפוארטו וראס השוכנת לשפת אגם ציורי, שמתיישביה הראשונים הגיעו מגרמניה דבר הניכר היטב באדריכלות המקומית. נמשיך אל עיר הנמל פוארטו מונט שלחוף האוקיאנוס השקט. העיר מתפרנסת מגידול סלמון ובה נמל אותנטי שבתיו בנויים מעץ ברובם. בתום הסיור, נטוס אל פונטה ארנאס שבדרום היבשת. לינה בפונטה ארנאס.

יום 12 פונטה ארנאס - פוארטו נטאלס (צ'ילה)

פונטה ארנאס הפכה בסוף המאה 19 ליעד הגירה פופולרי לאנשי עסקים מרחבי אירופה. נכיר את האדריכלות היפה של מרכזה ואת בית הקברות המהודר, כולל סיפורה של היהודייה שרה בראון. נבקר במצודת בולנס ששימשה עוגן להתיישבות צ’ילאנית באזור באמצע המאה ה 19. נקדיש גם זמן לביקור במוזיאון הספינות הפתוח של פונטה ארנאס, שם מוצגים דגמי ספינות “מיתולוגיות” כמו הביגל של צ’ארלס דארווין ואחת מספינות ההצלה של הקברניט ההירואי ארנסט שקלטון. בהמשך נצפין בדרכי ערבה ומישורי ענק אל פוארטו נטאלס המשמשת בסיס יציאה לביקורים בשמורת טורס דל פאיינה. לינה בפוארטו נטאלס.

יום 13 טורס דל פאיינה (צ'ילה)

לפנינו יום מלא בשמורה מהיפות בעולם. נצא בנסיעה שבמהלכה נתחיל להבחין בפסגות המשוננות של מגדלי הפאיינה, כשנהרות שוצפים ואגמי טורקיז. מספר המטיילים במקום מוגבל ומאפשר לשמר את נופי הבראשיתי ואת עולם החי והצומח שבו. שלושה הרים מצוקיים מתנוססים ממעל ואלו מהווים יעד להרפתקנים ומטפסי הרים. אנחנו נסתפק בטיול נפלא אל הקרחון האפור, אל אגמים ציוריים למרגלות מגדלי הפאיינה ונצפה בעדרי גואנקו. אם קצת מזל, נראה גם את קונדור האנדים האגדי. לינה בטורס דל פאיינה.

יום 14 טורס דל פאיינה - אל קלפטה (ארגנטינה)

נחצה חלק משמורת טורס דל פאיינה, ניפרד ממשטרת הגבולות הצ’ילאנית ונעבור לידיה של הארגנטינאית. בדרכינו, נפגוש חוות בקר וצאן ענקיות שניתנו בעבר לחוואים אירופאים שהסכימו להתיישב בחבל ארץ נידח זה. אחה”צ נגיע לאל קלפטה שבפטגוניה, בירת הקרחונים של דרום אמריקה, היושבת על אגם ארגנטינו. אם הזמן יאפשר נבקר במוזיאון הקרח הייחודי המספר את סיפורם של קרחוני העולם ובעיקר אלו של חצי הכדור הדרומי. לסיום, נתכבד בבר הקרח של המוזיאון, במשקה קר כקרח. לינה באל קלפטה.

יום 15 פארק שמורת הקרחונים – קרחון אופסלה - קרחון ספגציני

היום ניסע לנמל פוארטו בנדרס, משם נשוט באגם ארגנטינו בין קרחונים ונצפה אל קרחון אופסלה, הגדול ביותר באמריקה הדרומית. נמשיך בהפלגה ונתקרב ככל שנוכל אל קרחון ספגציני, שקיר הקרח שלו נחשב לגבוה ביותר בעולם. נשוט בן איים צפים של קרח כחול יפיפה ונקווה לחוות את רעם ניפוץ הקרחונים.נשוב לאל קלפטה שופעת החנויות והמסעדות אשר אווירה קוסמופוליטית וצעירה שורה בה. לינה באל קלפטה.

יום 16 קרחון פריטו מורנו – טיסה לבואנוס איירס

היום נחווה את אחד משיאיו של הטיול והוא הביקור בקרחון המתנפץ “פריטו מורנו”, המרוחק 78 קילומטרים מהעיירה אל קלפטה, זהו אחד מ-48 הקרחונים הניזונים משדה הקרח של דרום פטגוניה בהרי האנדים, שטחו של הקרחון 250 קמ”ר, אורכו כ-30 ק”מ ועומקו מגיע עד לכ-700 מטר. הקרחון מתקדם לכיוון אגם ארגנטינה (Lago Argentino) במהירות של שני מטר ליום (כ-700 מטר בשנה). בחזיתו אל האגם רוחבו מגיע ל-5 ק”מ, גובהו הממוצע 60 מטר מעל פני הים, ועומק הקרח הכולל הוא 170 מטר. נעמוד על מרפסת התצפית ונאזין לגושי הקרח הנופלים בשאון אל פני האגם. בשעות אחה”צ נטוס לבואנוס איירס בה נלון. לינה בבואנוס איירס.

יום 17 בואנוס איירס - מישורי הפמפאס וחוות הגאוצ'וס - טיסה למדריד

היום נמשיך בסיורנו בבואנוס איירס, נטייל באזור הנמל המתחדש ברובע פוארטו מדרו, בו נמצאים גורדי השחקים של העיר, נעבור דרך שכונת פאלרמו בה נמצאים בתי מלון מפוארים, חנויות מעצבים ,בתים קולוניאלים. בהמשך נצא אל מחוץ לעיר למישורי הפמפאס בהם פזורות חוות הבוקרים הארגנטינאים. נבקר באחת החוות, נתרשם מחיי הבוקרים ונראה את עדרי הבקר. נשתתף בחגיגת בשרים ויינות לפי מיטב מסורת הגאוצ’וס, נהנה מארוחת ברביקיו המלווה במופע פולקלור. לינה בבואנוס איירס.

יום 18 בואנוס איירס

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את הבית המלון ונסע לסיור בעיר בו נראה את איזור הנמל, כנסיית סן מרטין, הכיכרות היפות, שוק הפשפשים בסן תלמו, נעבור דרך כיכר שגרירות ישראל ועוד ככל שיותיר הזמן. לקראת שעות הערב ניסע לשדה התעופה ונטוס למדריד, אליה נגיע בשעות הצהריים למחרת.

יום 19 טיסת המשך לתל אביב

תם לו טיול מיוחד. נצא בטיסת המשך לתל אביב אליה נגיע במהלך היום.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מדריד 5:30 שעות
מדריד ריו דה ז'נירו 10:45 שעות
בואנוס איירס מדריד 11:50 שעות
מדריד תל אביב 5:45 שעות

בארילוצ'ה

פטגוניה

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
SAL01 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - מדריד - ריו דה ז'נירו, בואנוס איירס - מדריד - תל אביב.
  • טיסות פנימיות על פי המסלול.
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • משקה בקבלת הפנים בכל בתי המלון.
  • הסעה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 70 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-70 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • סיור מקיף בריו דה ז'נירו כולל ביקור באחד מסמליה של העיר הגדולה "הר הסוכר"
  • טיול ג'יפים ביער טיז’וקה הנמצא בלב המטרופולין של ריו דה ז’ניירו
  • ביקור חוויתי ומהנה בעיר הסמבה שם נלמד על ההכנות לקראת הקרנבל
  • הפארק הלאומי נאוול ואפי (Nahuel Huapi) בבארילוצ'ה
  • שייט באגם ארגנטינו ותצפית אל קרחון אופסלה
  • הופעת טנגו וארוחת ערב בבואנוס איירס
  • שייט באגם כל הקדושים שלרגלי פסגת הר הגעש הציורי האוסרונו
  • ביקור במוזיאון הספינות הפתוח של פונטה ארנאס
  • ביקור בקרחון פריטו מורנו באל קלפטה
  • ביקור בעיירת הנופש וילה לה אנגוסטורה אשר משמשת יעד תיירותי לארגנטינאים רבים
  • חציית רכס האנדים
  • ביקור בשמורת טורס דל פאיינה הנחשבת לאחת משמורות הטבע היפות בעולם
  • ביקור במפלי האיגואסו המפורסמים

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  בואנוס איירס קלפטה
פברואר 25° 15°  
מרץ 26° 13°  

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מאורגן לדרום אמריקה בתקופת הקרנבל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

19 ימים • כולל מפלי האיגואסו, בארילוצ’ה, קלפטה ושמורת טורס דל פאיינה (צ'ילה)
לוגו של וואטסאפ