חבל זלצבורג, הרי הדולומיטים ובלד

11 ימים • לינה בשלושה בתי מלון וטיולים באזור הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

11 ימים

9 לילות

יבשתי

קוד טיול SVS

חבל זלצבורג, הוא מן היפים שבאוסטריה. יש בו נופים עוצרי נשימה של הרים מושלגים, אזורים שלמים של ירוק עד, מזג אויר נעים עם אויר הרים ואזור אגמים מקסים הנקרא SALZKAMERGUT. מיקומו של החבל בתוככי הטבע הפראי משמש לנו נקודה מצוינת לטיולים באזור.

רכס הרי הדולומיטים, השייך לשרשרת הרי האלפים, מבטיח נופים מגוונים ומרהיבים ביופיים. סלעים תלולים ומשוננים בצורות של מגדלים או מגדלי פעמונים ומתחתם מדרונות מתונים המכוסים בשטחי מרעה אלפיניים, עצי מחט וגידולי שדה.

סלובניה, ארץ קטנטנה ויפהפייה בלב יבשת אירופה הירוקה. ארץ של הרים, מדרונות, עמקים פוריים, אגמים ומערות קרסט. כל אלו יחד חברו להם בשטח קטן וכנראה שזה מה שהפך את סלובניה לאחת הארצות המתויירות באירופה. כל אחד ימצא בסלובניה את שחשקה נפשו. אגמי בלד ובוהין, מערות נטיפים, נוף אלפיני עוצר נשימה ונהרות עם מים צלולים. קירבתה לאוסטריה מאפשרת לנו לטייל גם באזור האגמים שבחבל קרינתיה. נשהה בעיירת הקיט בלד המאופיינת בנוף אלפיני עוצר נשימה. העיירה ממוקמת בלב הרים לחוף אגם ומשרה על המבקרים בה שלווה רוגעת. מיקומה המיוחד מאפשר לנו לטייל באתרי נוף וטבע מהיפים באירופה. כמו כן בבלד קיים קזינו בו תוכלו לבלות ולנסות את מזלכם.

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - ונציה - הרי הדולומיטים

נצא בטיסה ישירה אל ונציה. בהגעה ניסע אל מלוננו שבהרי הדולומיטים המשוננים הנקראים על שמו של הגיאולוג הצרפתי – גראטה דה דולומיו, שחקר את האזור לפני יותר ממאתיים שנה. לינה בהרי הדולומיטים.

יום 2 קורטינה ד'אמפצו - עליה ברכבל לתצפית - אגם מיזורינה

ניסע אל בירת הדולומיטים המזרחיים קורטינה ד’אמפצו, נעלה ברכבל לתצפית מרהיבה אל הרי הדולומיטים. נטייל בעיירת הנופש היפה ובהמשך ניסע לטיול בדרכים היפות של הדולומיטים במעברי ההרים מהם נשקפים הנופים המרהיבים של המקום ונבקר באגם מיזורינה (MISURINA) אחד מן האגמים היפים שבדולומיטים הנמצא בגובה של מעל 1,700 מטר ומסביבו הרים נישאים ויערות, נטייל מסביב לאגם ונהנה מן הנוף המרגיע.  לינה בהרי הדולומיטים.

יום 3 שלוש הפסגות - אגם ברייס - סן קנדידו

ניסע אל עמק התופת – בו נערכו קרבות קשים בין האוסטרים לגרמנים במלחמת העולם הראשונה, נעצור לתצפית אל שלושת הפסגות ובסיום נבקר באגם ברייס ובעיירה העתיקה סן קנדידו הממוקמת על צומת דרכים חשובה מימי הביניים ומשמשת בחורף כאתר סקי. לינה בהרי הדולומיטים.

יום 4 הרי הדולומיטים - מעבר הגרוסגלוקנר - באד הופגסטיין

נצא לסיור באחת הדרכים היפות באירופה – דרך הגרוסגלוקנר. כביש נופים העובר דרך נקודות תצפית לרגלי הגרוסגלוקנר, שהינה הפסגה הגבוהה ביותר באוסטריה. נעבור דרך קרחונים, מפלי מים ופסגות מושלגות. נמשיך למלוננו שבבאד הופגסטיין, עיירת מרפא מפורסמת שבאוסטריה הממוקמת במרכזו היפה של העמק גסטיין המוכר בעולם בשל יופיו ומי מעיינותיו הבריאים.  לינה בבאד הופגסטיין.

יום 5 אזור האגמים - הלשטאט - אגם גוסאו

ניסע לעיירה הלשטאט HALLSTATT השוכנת על גדות האגם הנסתר בין ההרים אשר בקרקעיתו, על פי השמועות, שוכנים אוצרות עלומים. נבקר בעיר העתיקה  ונמשיך לאחד האגמים היפים ביותר – אגם גוסאו  GOSAU הפראי שמעליו מתנשא רכס הדכשטיין. לינה בבאד הופגסטיין.

יום 6 מפלי קרימל - צל אם זה - באד גסטיין

ניסע למפלי קרימל, המפלים הגבוהים ביותר באוסטריה שבתחומי שמורת הטבע רמת טאורן – אזור מקסים של אגמים, פסגות מושלגות, יערות ונחלים. נבקר במפלי קרימל הניזונים מהפשרת הקרחונים ונופלים מגובה של 380 מטרים. בהמשך ניסע אל צל אם זה השוכנת על שפת אגם נפלא. לסיום, ניסע לביקור בעיירת המרפא באד גסטיין בה נובעים 18 מעיינות עם מים בחום של 48 מעלות צלסיוס. לינה בבאד הופגסטיין.

יום 7 באד הופגסטיין - טיול באזור אגמי חבל קרינתיה - קלגנפורט - אגם בלד

נצא בדרכנו אל אגם בלד שבסלובניה ובדרך נבקר בחבל קרינתיה, הפרובינציה הדרומית ביותר באוסטריה ובעלת אחת מהתפאורות המושכות ביותר במדינה. האזור כולו מוקף הרים ומלא בכ-200 אגמים. נכיר את  אגם ורתר, גדול האגמים האלפיניים שבחבל שזכה לכינוי “ריביירת קרינתיה” ונסיים בביקור בבירת החבל – העיר היפה קלגנפורט. לינה באזור אגם בלד.

יום 8 אגם בלד - קניון וינטגר - אגם בוהין - הר ווגל

יום נינוח ומהנה מצפה לנו בעיירת הקיט המאופיינת בנוף אלפיני עוצר נשימה ובאזורים הסמוכים לה. מאז שרופא שוויצרי הקים כאן בסוף המאה ה – 19 מרכז טיפולי,  באמצעות המעיינות התרמו – מינרליים הנובעים כאן, הפך המקום לאתר נופש יפהפה, פנינה הממוקמת בלב הרים לחוף אגם המשרה על המבקרים בה שלווה רוגעת. נטייל רגלית לאורך טיילת האגם, נהנה מבתי הקפה והנוף המרגיע ואיך אפשר בלי המעדן המיוחד – ה”קרם שניט” של בלד, בהמשך ניסע לטיול בקניון וינטגר בו נהלך בין מפלים ובריכות טבעיות ועל גשרונים שעל הנהר, משם ניסע לאגם בוהין שנמצא בעמק מרהיב למרגלות הר ווגל. נעלה ברכבל אל ההר ונצפה על הנוף המרהיב של רכס האלפים היוליים. לינה באזור אגם בלד.

יום 9 לובליאנה - מצודת בלד

ניסע אל לובליאנה השוכנת על שתי גדות הנהר. בסיורנו בעיר נראה את התערובת היפה של בנייה איטלקית ואוסטרית המהווה עדות לקשריה ההיסטוריים של העיר עם המעצמות התרבותיות האלה. נראה את הגשר המשולש – אחד מסימני ההיכר של העיר, בית העירייה הבנוי בסגנון הבארוק ועוד בהמשך היום נעלה למצודת בלד שעל ראש הצוק ונערוך ממנה תצפית לנוף מרהיב אל האגם וסביבותיו. לינה באזור אגם בלד.

יום 10 בלד - פוסטוינה - ונציה - תל אביב

ניסע לביקור במערת הנטיפים והזקיפים מהגדולות והמפוארות באירופה – פוסטוינה, בה גרמה פעילות קרסטית עשירה להתפתחות זקיפים, נטיפים, מקווה מים ותצורות סלע ייחודיות. האורך הכולל של מחילותיה הוא כ – 23 ק”מ. ניסע בקרוניות בין אולמות המערה המרהיבה ובין צורות דמיוניות של נטיפים וזקיפים. בהמשך ניסע לשדה התעופה של ונציה שם נעלה על טיסתנו חזרה לתל אביב.

יום 11 הגעה לתל אביב

בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ונציה 3:55 שעות
ונציה תל אביב 3:40 שעות

הרי הדולומיטים

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
SVS ספטמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - ונציה - תל אביב.
  • לינה בבתי מלון מדרגת 4* על בסיס חצי פנסיון.
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות והסיורים.
  • מסי נמל + מס דלק. (עשויים להשתנות).
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • טיפים לנותני השירותים.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון צמוד לכל אורך הטיול.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • הטיול כולל 9 לילות בבתי המלון, הנחיתה בתל אביב ביום ה-11 לפנות בוקר.

  • מסלול הטיול שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 20-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • עליה ברכבל לתצפית בדולומיטים
  • תצפיות נוף במעבר הגרוסגלוקנר
  • עיירת הנופש באד הופגסטיין
  • מפלי קרימל
  • אגם מיזורינה
  • הלשטאט ואזור האגמים באוסטריה
  • אגם ברייס
  • אגם בלד
  • קניון וינטגר
  • עליה ברכבל לתצפית באגם בוהין
  • מצודת בלד
  • מערת הנטיפים פוסטוינה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קורטינה ד’אמפצו זלצבורג
ספטמבר 15° 20°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חבל זלצבורג, הרי הדולומיטים ובלד   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

11 ימים • לינה בשלושה בתי מלון וטיולים באזור
לוגו של וואטסאפ