חוגגים פסח בשייט לאיים הקנריים ומדירה עם טיול לפורטוגל

14 ימים • כולל לונדון, ספרד ופורטוגל הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

14 ימים

13 לילות

11 לילות שיט

קוד טיול KCCM

ארכיפלג האיים הקנריים כולל קבוצה המונה 7 איים מיושבים יפהפיים, באוקיינוס האטלנטי, מול חופי מרוקו וכן כמה איונים, בחלקם מיושבים גם הם המהווים קהילה אוטונומית השייכת לספרד. באיים שילוב מדהים של גנים אקזוטיים מרהיבים ובהם עצי דרקון עתיקים, שלל קקטוסים ופרחי ציפור גן העדן, שפע דקלים ומטעי בננות, יערות עד של ער אציל, דפנה ואורנים קנריים וכן שמורות טבע סביב לועות ענק של הרי געש כבויים, סלעים וולקניים היוצרים מגוון עצום של תצורות, כיד הדמיון, "נופי ירח" צחיחים, כפרי דייגים ציוריים בהם בתים בצבעים שונים, שכאילו תלויים על צוקים הגולשים לאוקיינוס, עם חופים בעלי חול שחור. כל אלה מהווים חלק מהחוויה הקנרית. בנוסף לאלה, תושבים מקומיים אדיבים ומסבירי פנים, מסורות של חגיגות צבעוניות בחגים השונים, אקלים סובטרופי נוח, המאפשר ביקורים באיים לאורך כל השנה, אלה הופכים את השייט לאיים הקנריים לחוויה מסוג מיוחד.

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל הנמצא בצפון האוקיינוס האטלנטי, אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים מקסימים, שטחים חקלאיים מטופחים ופירות טרופיים. באי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם. פורטוגל 'האחות' הקטנה והצנועה השוכנת בחלקו המערבי של חצי האי האיברי - אותו היא חולקת עם שכנתה הגדולה ספרד. אולם, גם אם היא 'מתגמדת', לפחות בשטחה, בחצי האי האיברי ובאירופה כולה, פורטוגל נושאת בנבכיה היסטוריה רבת מעללים ומפוארת כשהיא 'כיכבה' כמלכת האוקיינוס האטלנטי עוד בטרם קולומבוס שט באוקיינוס זה, עם בית הספר הימי שהקים הנריקה הספן, אחד מנסיכי פורטוגל במאה ה-15 ו'עידן התגליות' שפורטוגל הנהיגה ביד רמה ומגלי הארצות הרבים שיצאו מקירבה.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • טיסות ישירות
  • מסלול הפלגה ייחודי הכולל עגינה וטיול בליסבון
  • ביקור בעיר וינצ'סטר, ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה
  • יום טיול מלא בלונדון ביום הנחיתה
  • ביקור בסטונהנג’, אחד מהאתרים הפרהיסטוריים המפורסמים בעולם
  • ביקור בעיר סולסברי 
  • שירות ייחודי הניתן על ידי חברתנו: צ'ק אין לאוניה 

לעוד מידע על שייט באיים הקנריים

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – לונדון – סיור בעיר

נצא בטיסת בוקר ישירה אל לונדון, עם ההגעה ניסע למרכזה של לונדון ונערוך בה סיור פנוראמי. נראה את בתי הפרלמנט, כנסיית ווסטמינסטר, מגדל השעון של הביג בן ונצפה על הגלגל הענק London Eye  נמשיך לכיוון כיכר טרפלגר וארמון בקינגהאם. ניקח אתנחתא בשוק התוסס שבקובנט גרדן. אם רוצים לחוש אווירה לונדונית שמחה ונינוחה, קובנט גרדן הוא המקום. עשרות חנויות, בתי קפה, דוכני אוכל רחוב ותחושה קוסמופוליטית נינוחה מלווים אותנו בביקור במקום. נבקר בשוק העשיר ואף נערוך כאן הפסקת צהריים עצמאית. לינה בלונדון.

יום 2 לונדון – סיור בעיר וינצ'סטר – סאות'המפטון – עלייה לאוניה

ניסע אל עבר נמלה של העיר סאות’המפטון Southampton בדרכנו נבקר בוינצ’סטר ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה. וינצ’סטר, שנוסדה עוד בתקופה הרומית, שוכנת במחוז המפשייר וזורם בה נהר האיצ’ן. העיר ידועה בזכות הקתדראלה שלה הנחשבת לאחת היפות בבריטניה והטומנת בין  קירותיה סיפורים מרתקים. נמשיך לסאות’המפטון, שם נעלה על אניית הפאר בה נבלה במהלך טיולנו בשבועיים הקרובים. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

ימים 3+4 שייט לכיוון פונצ'אל – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 5 פונצ’אל – מדירה (פורטוגל) (Funchal – Madeira)

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אוויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל בצפון האוקיינוס האטלנטי במרחק 500 ק”מ ממערב לחופי אפריקה. אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים אדירים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים קסומים וחולות, שטחים חקלאיים מטופחים כמו במעבדה ופירות טרופיים. כפרי דייגים וצמחיה ירוקה ועשירה המשלבת בין פרחי סחלב ושיחי בוגנוויליה. על האי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם. נטייל בפונצ’אל הבירה, השוכנת בקצה מפרץ יפהפה. העיר בנויה מדרגות מדרגות מעל למפרץ, עם בתים צבועים בלבן וגגות רעפים אדומים וסביבם גנים מטופחים, שופעי פרחים מרהיבים. נתרשם מהכיכרות המרהיבות ומהמבצר העתיק, נעלה לתצפיות מרהיבות על העיר ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

יום 6 לאס פאלמס (גראן קאנאריה) – סיור באי

הבוקר נעגון בלאס פאלמאס דה גראן קאנאריה, בירת האי גראן קאנאריה ואחד מהנמלים החשובים בה. כאן כנראה עגן כריסטופר קולומבוס במסעותיו לאמריקה. נבקר ברובע העתיק המהווה את המרכז ההיסטורי של העיר. נטייל בכיכר סנטה אנה ונתרשם מבית העירייה, הקתדרלה והסמטאות הציוריות. נבקר בקאסה קולון המשמש כיום כמוזיאון ונטייל במדרחוב טריאנה, בטיילת לאורך הים ובנמל האור. לינה באוניה.

יום 7 טנריף (ספרד) – סיור בשמורת אל טיידה

הבוקר נרד לסיור באי טנריף (בספרדית: Tenerife – טֶנֶרִיפֶה) שהוא הגדול והמאוכלס ביותר בארכיפלג האיים הקנריים. תושביו המקוריים של טנריף, כמו של שאר האיים הקנריים היו הגואנצ’ים. הם עסקו בדיג, בלקט, בחקלאות ובגידול צאן. האי נשלט על ידי ספרד מאז שנכבש על ידה במהלך המאה ה-15. האקלים בטנריף נוח במשך כל השנה. התיירות היא הענף הכלכלי העיקרי ואחריו החקלאות. צידו הצפוני של האי מתאפיין בצמחייה רבה ובצבע ירוק ואילו בדרום החופים הם צחיחים ושופעי שמש. נעלה לסיור בשמורת הר הגעש הגבוה בהרי ספרד (3,718 מ’) המכוסה רוב עונות השנה בכיפת שלג ונעצור לתצפיות עוצרות נשימה בנופים וולקניים מדהימים. נלמד על היווצרות המכתש הענק, סוגי הלבה והצמחייה הייחודית במקום ונטייל ביערות האורן הקנרי המרשים. לינה באוניה.

יום 8 לנזרוטה - הפארק הלאומי טימאנפאיה

נופיו של האי לנזרוטה שונים לחלוטין מכל שאר האיים. זהו האי המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים – אי המדע הבדיוני. יש בו דיונות גדולות ונופים געשיים ייחודיים, 200 לועות געש וכמעט אין בו משקעים אך גדלים בו ענבי יין הטעימים ביותר בעולם. נצא לסיור בגולת הכותרת של האי – סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה בין לועות ומכתשים געשיים. בהמשך נבקר בחוף המערבי שם נראה מכתשים ונקרות וולקניות לצד אגמים ירוקים וצוקים שחורים. לינה באוניה.

יום 9 שייט לכיוון ליסבון ( פורטוגל) – מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 10 ליסבון (פורטוגל)

נעגון בליסבון בירת פורטוגל שהייתה מעצמה ימית וממנה יצאו מגלי עולם וספנים נועזים לגלות את העולם חדש. ליסבון עיר שוקקת חיים ממוקמת בסמוך לשפך הנהר טז’ו לאוקיאנוס. המרכז ההיסטורי של העיר בנוי על שבע גבעות תלולות ומסיבה זו חלק מרחובות העיר מאפשרים תנועת הולכי רגל בלבד. במערב העיר נמצא פארק מונסאנטו, הפארק העירוני הגדול בעולם. בעיר שני גשרים המחברים בין חלקיה, מעל נהר הטז’ו, גשר 25 דה אבריל, שנבנה בשנת 1966 וגשר ואסקו דה גאמה. אורכו של האחרון 17.2 קילומטרים, הוא הארוך בגשרי אירופה והתשיעי באורכו בעולם. נבקר ברובעים העתיקים והמודרנים, נראה את מגדל בלם המרשים ואת מנזר ז’ירונימו בו קבור וסקו דה גאמה. נבקר באנדרטה לכבודם של מגלי עולם ונתרשם מהכיכרות והארמונות היפים ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה באוניה.

ימים 11+12 שייט לכיוון סאות'האמפטון – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 סאות'המפטון - סולסברי - סטונהנג’ – אזור לונדון

נפרד מהאוניה ונמשיך לביקור בסולסברי, עיר קטנה עם קתדרלה גדולה. הקתדרלה, שבנייתה החלה ב-1220, היא יצירת מופת של אדריכלות גותית והצריח שלה הוא הגבוה בצריחי בריטניה. בעיר חיה קהילה גדולה של אמנים ויש בה אווירה תוססת והרבה גלריות מקומיות. נמשיך בנסיעה לביקור בסטונהנג’, אחד מהאתרים הפרהיסטוריים המפורסמים בעולם. סטונהנג’ הוא מונומנט קדום העשוי מאבני ענק שנבנה במהלך תקופת האבן החדשה ובתקופת הברונזה. האתר, אשר משתרע על פני 2,000 דונם ומכיל כמה מהממצאים החשובים ביותר מתקופת האבן החדשה ומתקופה הברונזה. נבקר בין היתר בחלקו העיקרי של האתר המכיל מעגל גדול של סלעי בניין ענקיים, שחלקם שוקלים מעל לעשרה טון. בתום הסיור ניסע אל מלונינו שבאזור שדה התעופה. לינה במלון.

יום 14 לונדון – תל אביב

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת ניסע הישר לשדה”ת לוטון בטיסת בוקר ישירה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב לונדון 5:20 שעות
לונדון תל אביב 4:45 שעות

האיים הקנריים

מדירה

מטיילים ממליצים

"הטיול היה מעולה וסיפק ידע ואנושיות מצד המדריכה"
(חנה טרייסטר)

"תוכנית הטיול היתה טובה מאוד. באמצעות ההדרכה וההסברים למדתי רבות"
(עמליה הדרי)

"היה טיול 10! הכל בוצע בהתאם לתוכנית ואף יותר מזה"
(קלרה צולנג)

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCCM01 (פסח) 22/04/2024 05/05/2024 $3928 $1468

מקומות אחרונים לפי בדיקה

15/04/2024 >> בילי לוין מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה IR2 בקומה 11.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה OR1 בקומה 5, בתוספת 465 $ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר 680 $.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BR1 בקומה 8, בתוספת 600 $ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר 970 $.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב – לונדון – תל אביב.
  • 2 לילות בבתי מלון בלונדון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה MSC Virtuosa
  • סיור בעיר וינצ'סטר ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה
  • סיור פנוראמי בלונדון
  • מגדל בלם המרשים ומנזר ז'ירונימו בליסבון, בירת פורטוגל
  • סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה - גולת הכותרת של האי לנזרוטה
  • ביקור ברובעים העתיקים והמודרנים ובאנדרטה לכבודם של מגלי עולם בליסבון
  • ביקור ברובע העתיק בלאס פאלמס (גראן קנריה)
  • סיור בשמורת אל טיידה בטנריף, הר הגעש הגבוה בהרי ספרד
  • ביקור בבאת’, העיר המפורסמת במרחצאות הרומיים

על האוניה

MSC Virtuosa

אוניית התענוגות MSC Virtuosa של חברת השייט MSC Cruises הושקה בשנת 2019. שמה נובע מהמילה "וירטואוז", אדם בעל יכולות גבוהות במוסיקה. כל סיפון נקרא על שם כלי מוסיקלי אחר. אוניה זו הנה אחת משתי האוניות הגדולות ביותר בצי האוניות של החברה. האוניה מציעה לאורחיה את החוויה הטובה...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טנריף ליסבון
אפריל 22° 20°
מאי 21° 22°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים פסח בשייט לאיים הקנריים ומדירה עם טיול לפורטוגל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

14 ימים • כולל לונדון, ספרד ופורטוגל
לוגו של וואטסאפ