שייט נהרות כשר לאורך נהר הדנובה

9 ימים • השייט בספינת הנהר המפוארת Amadeus Nova בהשתתפות הזמר והחזן אודי אולמן הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KKDA

בהשתתפות הזמר והחזן אודי אולמן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.

אודי אולמן הוא אחד הזמרים המצליחים ביותר בעקבות חמשת אלבומיו המוצלחים אשר נמכרו בארץ ובעולם וגם זיכו אותו בתארי זמר השנה מספר פעמים. אודי מופיע המון באירופה ובארה״ב באירועים הגדולים ביותר. אודי הינו בעל תפילה מאד מבוקש בעקבות סגנונו הייחודי וב-15 השנים האחרונות הוא חזן באחת הקהילות הגדולות במיאמי. אל השייט התלווה גם אור שבח, בוגר להקת הרבנות הצבאית. שבח מופיע כזמר באירועי תרבות ואירועים פרטיים בארץ ובעולם, נע בין סגנונות מוזיקליים שונים חסידי/ישראלי/מזרחי.

השייט יתקיים בניהולו המוזיקלי של מיקי רוזנבאום, מלחין יוצר ומבצע אשר נחשב לחלוץ בתחום המוזיקה היהודית המקורית.

שיט נפלא אל בירות הדנובה: וינה, בודפשט, ברטיסלבה, ערים מקסימות שבכל הדרן משמשות יהלומים לאורך המחרוזת – הדנובה וביניהן, אבני החן: פסאו, ומלק שמוסיפות צבעים רבים של אבני אודם, ענבר ואיזמרגד. שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד. 

הטיול כולל:

  • ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן אודי אולמן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום 
  • מטבח כשר כולל תעודת כשרות בהשגחת הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות
  • ארוחות גורמה טריות המבושלות בספינה 
  • משגיח כשרות צמוד 
  • תפילות שבת בהשתתפות הזמר והחזן אודי אולמן
  • תפילות כסדרן, ספר תורה בספינה ונרות שבת אלקטרוניים
  • 7 לילות שייט בספינת הנהר המפוארת Amadeus Nova ברמת 5 כוכבים
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה, קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין לכל נוסע בארוחות הערב
  • בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
  • ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות

    לצפייה בתעודת הכשרות של הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות לחצו כאן.

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 (יום ראשון) תל אביב – טיסה לוינה – עליה לספינת הנהר

בשעות הצהריים נמריא בטיסה ישירה לוינה. עם ההגעה ניסע לנמל העגינה שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.

יום 2 (יום שני) אשטרגום - סנט אנדרה - בודפשט - ערב פולקלור ושייט ליילי בבודפשט המוארת

הבוקר נתעורר לשיט בנהר הדנובה באזורים בהם הנהר משמש גבול בין שלוש מדינות: אוסטריה, סלובקיה  והונגריה. נחלוף בין שטחים חקלאיים ונראה לאורך הנהר בקתות קטנות של דייגים הבאים בסופי שבוע להנות מהשקט והשלווה במקום. נעבור בלוק הגדול ביותר שעל הדנובה: לוק גבצ’יקובו אותו נזהה במקום שהנהר מתרחב והופך ממש לימה , כתוצאה מהסכר הענק שהוקם כדי לבנות את תחנת הכוח הגדולה שבמקום. לאחר ארוחת הצהריים נעגון באשטרגום שהיתה בעבר הבירה העתיקה של הונגריה. נראה את הקתדרלה הענקית שבמרומי הגבעה ונצפה על “ברך הדנובה” המקום בו משנה הנהר את כיוונו. נמשיך בסיורנו וניסע לעיירת האומנים סנט אנדרה, בה נבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’. אמנית יהודיה הונגריה שהקדישה את כל חייה לעבודה בחומר והשאירה את עבודותיה כעיזבון לעיירה סנט אנדרה. נמשיך בנסיעה לבודפשט שם נפגוש את הספינה . לאחר ארוחת הערב נהנה ממופע פולקלור מרהיב ולאחריו נצא לשייט ליילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 3 (יום שלישי) בודפשט - ביקור בבית הכנסת

נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. בסיורנו נראה את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. נערוך ביקור מרגש בבית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, שהוא הגדול ביותר ביבשת אירופה והחמישי בגודלו בעולם ונראה את אנדרטת עץ הערבה הבוכיה לזכר קורבנות השואה. נשוב לספינה לארוחת צהריים ונפליג לכיוון ברטיסלבה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 (יום רביעי) ברטיסלבה – קבר החת"ם סופר – סיור בווינה

הבוקר נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. בה שהה אחד מגדולי הרבנים בדורות האחרונים, הרב משה שרייבר הידוע בכינוי החת”ם סופר שהיה רבה הראשי של ברטיסלבה. הוא שימש כראש הישיבה בעיר שבתקופתו מנתה כ-500 תלמידים ונחשבה לאחד ממרכזי לימוד התורה החשובים באירופה. נבקר במתחם קברו של החתם סופר שהפך למקום עליה לרגל  למאמינים רבים. נמשיך לסיור במרכז העיר העתיקה שם נראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, שער מיכאל, בית העירייה העתיק ועוד. נחזור לארוחת צהריים בספינה ונמשיך בהפלגה עד לעיירה היינבורג, ממנה נצא בנסיעה לסיור בבירתה של אוסטריה, וינה. עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג, יעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המדהים של וינה. נטייל במדרחוב ובכיכר היהודים שם מוצבת האנדרטה המיוחדת לזכר קורבנות הנאצים. בכיכר התגלו שרידים של אחד מבתי הכנסת העתיקים ביותר מהמאה ה12 אשר משולבים היום במוזיאון יהודי קטן באחד מהבניינים שבכיכר. בתום סיורנו נפגוש את ספינתנו בוינה שתפליג מווינה בשעות הערב המאוחרות לכיוון דורנשטיין. לינה בספינת הנהר.

יום 5 (יום חמישי) דורנשטיין - עמק הוואכאו - מלק

הבוקר נעגון ונבקר בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים. נשמע את סיפורו של ריצ’ארד לב הארי שנכלא במצודה ששרידיה עומדים עדיין בראש ההר, ע”י לאופולד החמישי ואת ספורו של בלונדל הנאמן שמצא אותו אחרי שנעלם כשהוא בדרכו חזרה ממסע הצלב. נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בהפלגה לאורך עמק הוואכאו לכיוון העיירה מלק. בהגעה נצא לביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנים. נראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקיים ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה, נפגוש את אבשלום ששערותיו הסתבכו בעץ האלה ואת הקדוש האירי קולומן שהואשם בריגול על לא עוול בכפו. נראה את המאפייה העתיקה עם רעפי העץ המיוחדים ואת יאן מנפמוק הקדוש שומר הנהרות. לינה בספינת הנהר. 

יום 6 (יום שישי) לינץ – זלצבורג – שירים לכבוד שבת – תפילות וארוחת שבת חגיגית

הבוקר נעגון בעיר לינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה וממנה נצא לסיור בזלצבורג, עירו של וולפגאנג אמדיאוס מוצארט. העיר שוכנת למרגלות טירת הוהנזאלצבורג ונחצית על ידי הנהר זאלצאך. נטייל בגטרידהגאסה בה נמצא בית הולדתו של מוצארט, בכיכר השוק הישן וכיכר הרזידנס. נתרשם מהקתדרלה הגדולה ונסיים בגני מיראבל. נשוב לספינה לארוחת הצהריים והתארגנות לשבת. לינה בספינת הנהר.

יום 7 (יום שבת) תפילה ויציאה לסיור רגלי בלינץ

לאחר תפילה וארוחת הבוקר נצא לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששימשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים כשאת דוכני השוק מחליפות בקיץ שמשיות של בתי הקפה המגישים את ה”לינצרטורט”, עוגת האגוזים המפורסמת. נראה את עמוד הדבר המרשים במרכז הכיכר. לאורך גדת הנהר נראה את המוזיאון העירוני ואת אולם הקונצרטים ע”ש המלחין האוסטרי אנטון ברוקנר. לינה בספינת הנהר.

ימים 8+9 (יום ראשון) וינה

לאחר ארוחת הצהריים נפרד מספינת הנהר, נשלים סיורים בעיר ונצא בנסיעה לשדה התעופה, ממנו נצא בטיסה ישירה בחזרה לתל אביב בה ננחת לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב וינה 3:45 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

בודפשט

ברטיסלבה

מטיילים ממליצים

"נהנינו מאד מהשייט. הארגון היה מופתי, הכל טופל לפרטי פרטים. סמכנו על מוטי ונועם בעלי הנסיון בכל מה שקבעו מבחינה הלכתית. צוות הספינה עשה כל מה שאפשר כדי לתת מענה מלא לכל בקשה, בצורה אדיבה ולבבית, ונתן שירות מכל הלב. תודה לצוות שאירגן את השייט הכשר הנהדר הזה ודאג לכל הפרטים. נהנינו מאד עם הקבוצה הנהדרת שלנו, עם האנשים המעניינים והכישרוניים, קבוצה איכותית ביותר"
(אשר וורדה ליכטבראון)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KKDA 14/07/2024 22/07/2024 €3080 €1900

מקומות אחרונים

טרם נקבע איתי הורביץ מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בספינה בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה)

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 620 € לאדם בחדר זוגי, 1520 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 670 € לאדם בחדר זוגי, 1620 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 820 € לאדם בחדר זוגי, 1920  € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 1090 € לאדם בחדר זוגי, 2460€ לאדם בחדר יחיד

המחיר כולל

  • הטיסות יבוצעו בחברת אוסטריאן איירליינס בנתיב: תל אביב – וינה - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן אודי אולמן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.
  • ארוחות גורמה טריות המבושלות בספינה בפיקוח של משגיח כשרות צמוד.
  • מטבח כשר כולל תעודת כשרות בהשגחת הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות.
  • משגיח כשרות צמוד ואיש צוות דתי לוגיסטי.
  • תפילות שבת בהשתתפות החזן אודי אולמן.
  • תפילות כסדרן, ספר תורה בספינה ונרות שבת אלקטרוניים.
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב.
  • ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם 60 € לאדם לכל ההפלגה).
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מערכת שמע אישית לכל נוסע במהלך סיורי החוף.
  • שימו לב, מחיר הטיול אינו כולל טיפים למדריך הטיול (45 € לאדם לכל הטיול) וטיפים למשגיח הכשרות (€15 לאדם לכל הטיול).

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • לצפייה בתעודת הכשרות של הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר המפוארת Amadeus Nova של חברת Luftner Cruises
  • שייט ליילי בבודפשט המוארת
  • ביקור מרגש בבית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה
  • ביקור בקברו של החת"ם סופר
  • סיור באתרי העיר המרכזיים בווינה
  • שייט לאורך בעמק הוואכאו
  • ביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנים, מלק
  • סיור בזלצבורג, עירו של וולפגאנג אמדיאוס מוצארט
  • ביקור בעיירת ימי הביניים דורנשטיין
  • סיור רגלי בלינץ

על הספינה

Amadeus Nova

ספינת הנהר Amadeus Nova של חברת Luftner Cruises תושק באביב 2024. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, בית קפה, חדר כושר, בריכת שחייה מחוממת בסיפון העליון וחדרים מרווחים.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
יולי 23° 26°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט נהרות כשר לאורך נהר הדנובה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

9 ימים • השייט בספינת הנהר המפוארת Amadeus Nova בהשתתפות הזמר והחזן אודי אולמן
לוגו של וואטסאפ