שייט בנהר הדנובה בתקופת השלכת

10 ימים • כולל ביקור בזלצבורג ובעיירת הספא באדן הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול DBC

הוא הצמיח ערים וייסד תרבויות, זירז מלחמות אבל גם העניק חיים. נהר הדנובה הרב לאומי תפס מקום של כבוד בהיסטוריה של אירופה בעבר וכיום מהווה יעד נחשק לטיולי שיט בלתי נשכחים. הדנובה, שנקרא על שם אל הנהרות הרומי, הוא מהנהרות הארוכים באירופה, שני רק לוולגה. תחילתו באזור היער השחור בגרמניה וסופו ברומניה. בדרכו הוא מותיר את חותמו על פני עשר מדינות וחוצה ארבע ערי בירה עתיקות. הדנובה הוא לא רק מקור פרנסה נשגב - הודות לתיירות הענפה שהתפתחה לאורכו ולעובדה שהוא מהווה נתיב ימי עיקרי להובלת סחורות בין מרכז למזרח אירופה – אלא גם מקור לחיים, כשמימיו משמשים לשתייה עבור מיליוני אנשים שמתגוררים בסמוך אליו.

שיט נפלא אל בירות הדנובה: וינה, בודפשט, ברטיסלבה, ערים מקסימות שבכל הדרן משמשות יהלומים לאורך המחרוזת – הדנובה. הדנובה זורמת לאיטה ואנחנו לפעמים במורד הנהר ולעתים במעלה, נהנים מהנופים החולפים על פנינו: יערות, שדות ירוקים, עיירות ציוריות עם גגות אדומים כשצריח הכנסיה בולט במרכזם. גשרים בסגנונות שונים נטויים ומחברים את שתי הגדות. שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של הסיורים בכל נמלי העגינה
  • לילה בבית מלון בוינה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון
במהלך השייט:
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה
  • בארוחות הערב, כוס יין אדום /לבן לכל נוסע ממחוזות היין הנפלאים של אירופה
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מזנון חצות - חטיפי לילה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – וינה

נמריא לוינה, ננחת בשעות הערב ונצא בנסיעה למלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור וינה.

יום 2 וינה - סיור בוינה ואתריה

 אחרי ארוחת הבוקר נעשה סיור בוינה בירת אוסטריה. נראה את הבית אותו תכנן האמן היהודי הונדרטוואסר, את ארמון בלוודר אותו בנה הנסיך יוג’ין, שכיר החרב של בית האבסבורג אשר הציל את אוסטריה מהכבוש העותמני. נראה את ה”כרוב המוזהב” המוזאון של תנועת הססציון באמנות  אותה יזם האמן המפורסם גוסטב קלימט. נשוטט בשוק האוכל המקסים “נאש מרקט” ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. ולקראת שעות אחר הצהרים, יקבל אותנו צוות הספינה שתשמש לנו בית  בשבוע הקרוב. לינה בספינת הנהר.

יום 3 בודפשט - ערב פולקלור ושייט ליילי

הבוקר נעגון בבודפשט, בירת הונגריה נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. בסיורנו נראה את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 4 אסטרגום – סנט אנדרה

נצא מאסטרגום אל עבר עיירת האמנים סנט אנדרה. נטייל בסמטאותיה הציוריות בין אמני ריקמות צבעוניות, חרטי עץ, מזכרות ופפריקה. נבקר במוזאון  של האמנית היהודיה מרגיט קובץ שהקדישה את כל חייה לעבודה בחימר. נראה את הקתדרלה הענקית של אסטרגום בעיר שהיתה בעבר הרחוק, בירת הונגריה כולה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 ברטיסלבה

נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, שער מיכאל, בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 6 דורנשטיין – עמק הוואכאו – מלק

הבוקר נעגון בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים. נצא לסיור רגלי בעיירה ונשמע את סיפורו של ריצ’ארד לב הארי שהיה כלוא כאן, נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בהפלגה לאורך עמק הוואכאו לכיוון מלק השמורה היטב זה 1,000 שנים. בהגעה ניסע לביקור בעיר ונראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקיים ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 לינץ - זלצבורג

הבוקר נעגון בעיר לינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה. נרד לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששימשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים כשאת דוכני השוק מחליפות בקיץ שמשיות של בתי הקפה המגישים את ה”לינצרטורט”, עוגת האגוזים המפורסמת. נראה את עמוד הדבר המרשים במרכז הכיכר. לאורך גדת הנהר נראה את המוזיאון העירוני ואת אולם הקונצרטים ע”ש המלחין האוסטרי אנטון ברוקנר, בהמשך נצא לסיור בזלצבורג, עירו של וולפגאנג אמדיאוס מוצארט. העיר שוכנת למרגלות טירת הוהנזאלצבורג ונחצית על ידי הנהר זאלצאך. נטייל בגטרידהגאסה בה נמצא בית הולדתו של מוצארט. נמשיך לכיכר השוק הישן והלאה לכיכר הרזידנס. נתרשם מהקתדרלה הגדולה ונמשיך לגני מיראבל. לינה בספינת הנהר.

יום 8 וינה

הבוקר נצא לסיור בווינה, בירת אוסטריה, עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג וכן יעבור ליד כנסיית קארל וליד בית האופרה המדהים של וינה. נטייל במדרחוב ובכיכר סנט סטפן המפורסמת של העיר. לינה בספינת הנהר.

ימים 9+10 וינה –יערות וינה – עיירת הספא באדן –תל אביב

לאחר ארוחת בוקר ניפרד מספינת הנהר ממנה נצא לטיול ליערות וינה – וינר ואלד. ניסע דרך כפרים ציוריים ופלגי מים ונבקר בעיירת הנופש והמרפא המפורסמת באדן. נטייל בפארק העירוני המרשים, נצפה אל הקזינו המפורסם ובכיכר המרכזית. לקראת שעות הצהריים ניסע אל שדה התעופה של וינה ממנו נטוס בחזרה לתל אביב, אליה נגיע מעט לאחר החצות.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב וינה 3:45 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

הרצאה בנושא: נפלאות נהר הדנובה בהנחיית איריס בר

מטיילים ממליצים

"ספינת הנהר היתה אלגנטית, יפהפיה והצוות מפנק"
גדנסקי ציפי ואריה

"תודה לחברה ותודה למדריך, הכל היה מעולה!"
(יפה מדנס)

"נהנינו בטיול, אהבנו כל רגע ומקוות לטיולים נוספים בעתיד"
(נחמה ניצן ושוש הררי)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
DBA אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
DBB אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה)

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 450 € לאדם בחדר זוגי, 900 € לאדם בחדר ליחיד.
  • ניתן לשדרג לחדר בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 550 € לאדם בחדר זוגי, 1100 € לאדם בחדר ליחיד.
  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 750 € לאדם בחדר זוגי, 1500 € לאדם בחדר ליחיד.
  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 950 € לאדם בחדר זוגי. חדר זה לא ניתן לאשר עבור נוסע אחד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אוסטריין איירליינס בנתיב: תל אביב - וינה - תל אביב.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה. 
  • בארוחות הערב במהלך השייט, כוס יין אדום /לבן לכל נוסע ממחוזות היין הנפלאים של אירופה.
  • במהלך השייט: ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד. 
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של קפטן הספינה ומופע של הצוות. 
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה. 
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה. 
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם €60 לאדם לכלל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • לילה בבית מלון בוינה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!
  • *ביום 7 ארוחת הצהריים תוגש כארוחה ארוזה.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • ביום 7 ארוחת הצהריים תוגש כארוחה ארוזה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר החדשה Amadeus Star של חברת Luftner
  • טיול בשני חלקי בודפשט
  • שיט ליילי בבודפשט המוארת
  • העיר העתיקה בברטיסלבה
  • סיור באתרי העיר המרכזיים בווינה, כולל המדרחוב וכיכר סנט סטפן
  • סיור במלק, העיירה השמורה היטב זה 1,000 שנה
  • סיור בלינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה
  • ביקור בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים
  • סיור בזלצבורג, עירו של המלחין האוסטרי וולפגאנג אמדיאוס מוצארט
  • טיול ליערות וינה – וינר ואלד

על הספינה

Amadeus Star

ספינת הנהר MS Amadeus Star של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2019. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר וחנות מתנות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
אוקטובר 14° 16°
נובמבר

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ

לתשומת לבכם!
בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא ניתן למצוא בטבלת התאריכים