איסלנד, סקוטלנד ואיי שטלנד בשייט מאורגן

17 ימים • כולל ביקור בבלגיה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

17 ימים

14 לילות

15 לילות שיט

קוד טיול CIBB

טיולינו יתחיל בטיסה ישירה לבריסל, ממנה נצא בנסיעה לנמלה של העיר רוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם. נעלה על אוניית התענוגות Rotterdam של חברת השייט Holland America ממנה נפליג לכיוון סטורנווי, בירת האי לואיס, אחד האזורים היפים והירוקים בסקוטלנד. סקוטלנד היא אחת מהמדינות המרכיבות את הממלכה המאוחדת, הלא היא בריטניה הגדולה. נופיה של סקוטלנד מרהיבים - חופיה המערביים של המדינה מפורצים, במקומות רבים חודר הים עמוק לתוך היבשה ויוצר פיורדים יפים. מול קו החוף המערבי נמצאים איים רבים היוצרים נוף מרהיב. 

לאחר כן שנסיים את ביקורנו בסקוטלנד נמשיך בשייט לכיוון איסלנד, אי של אש וקרח. גילו הצעיר – יחסית, כמובן – של האי ומיקומו יצרו בו שלל תופעות טבע שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר: גייזרים וקרחונים, שדות בזלת והרי געש, מעיינות חמים, מפלים ואגמים. מאיסלנד נמשיך בשייט לכיוון לרוויק (Lerwick). זוהי העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד. עיר זו שוכנת לחופו המזרחי של האי מיינלנד ונוסדה במאה ה-17 כעיר נמל, כיום כלכלת העיר מתבססת על דיג המליחים ועל סיוע לקידוחי הנפט שבים הצפוני.

כמובן שלא נפסח על ביקורים בעיר אדינבורו (Edinburgh), בירת סקוטלנד אשר נחשבת לאחת הערים היפות בעולם. העיר יושבת על שבע גבעות ונחלקת לעיר העתיקה והעיר החדש. האוניה תמשיך בשייט לכיוון רוטרדם ממנה נצא בנסיעה לביקור באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה ובה אחד הנמלים הגדולים ביותר באירופה. העיר משמשת מרכז עולמי ליהלומים שגורמים לה להיות מקום מצוין לקניית אבני חן. המסחר ביהלומים, המתנהל בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים, העניק לאזור הסחר את הכינוי “ירושלים של הצפון”. שיט מאורגן לאיסלנד, סקוטלנד ואיי שטלנד מבטיח חוויה סוחפת של אזורים בתוליים, טבע מרתק ועוצר נשימה. 

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • טיסות ישירות
  • יום טיול מיוחד באזור הפיורדים המערביים של איסלנד
  • ארוחה למרגלות המפל המרשים Dynjandi בעיירה איסאפיירד’ור, עיירה בצפון-מערב איסלנד
  • ביקור במשולש הזהב' הכולל את 3 האתרים המבוקשים באיסלנד: סלע ת'ינגווליר - מקום כינוסים של השבטים הוויקינגים, מפל הגולפוס - מגדולי המפלים האיסלנדים ואתר הגייזר המפורסם
  • סיור ברייקיאוויק כולל ביקור במוזיאון הפתוח המרשים ארבייארסאפן (Árbæjarsafn)
  • ביקור בלגונה הקרחונית Jokulsarlon אחד מפלאי הטבע באיסלנד

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 תל אביב - בריסל

נצא בטיסה ישירה לבריסל, בירת בלגיה. עם ההגעה ניסע הישר אל מלונינו למנוחה. לינה באזור בריסל.

יום 2 בריסל - רוטרדם – עליה לאוניה ותחילת ההפלגה

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד ממלונינו, וניסע לרוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם. נערוך סיור פנורמי קצר בעיר ולקראת שעות הצהריים ניסע לנמל העיר שם יקבל אותנו צוות האוניה רוטרדם של חברת הולנד אמריקה. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 3 יום שייט לכיוון סקוטלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 4 סטורנווי (האי לואיס - סקוטלנד) – Stornoway

הבוקר נעגון בסטורנווי, בירת האי לואיס. אחד האזורים היפים והירוקים בסקוטלנד. ניסע למרכז המבקרים Callanish אתר פרה-היסטורי שכולל מתחם מקבצי מונולטים מתקופת האבן. נסייר במעגלי האבנים הפרה-היסטורים ומשם נמשיך בנסיעה לחוף בוסטה שהוא בצד המערבי של האי, לצידו אתר נוסף מתקופת הברזל. משם נמשיך לכפר בלאק האוס, כפר משוחזר, שם נלמד על היסטוריית המקום והמסורת המקומית. משם נחזור לסטורנווי ואם יאפשר לנו הזמן נטייל בפארק גלווס. לינה באוניה.

יום 5 יום שייט לכיוון איסלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום נוסף של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 6 ריקיאוויק (Reykjavík) איסלנד - משולש הזהב - מפל הגולפוס - אתר הגייזר

היום נעגון ברייקיאוויק (Reykjavík), בירת איסלנד. ניסע אל מקום כינוסם של השבטים הוויקינגים בסלע המפורסם המכונה ת’ינגווליר. נהלך במורד השבר לאורכו של מצוק לבה על קירותיו הזקופים,  נמשיך ונבקר באחד מגדולי המפלים האיסלנדים – מפל הגולפוס שמימיו נוחתים בשאון אדיר אל ערוץ קניוני באמצעות מדרגות סלע מרשימות. לסיום נבקר באתר הגייזר המפורסם של איסלנד. לינה באוניה.

יום 7 רייקיאוויק - המוזיאון הפתוח - סיור בעיר

הבוקר נפתח בביקור מחוץ לרייקיאוויק ונבקר במוזיאון הפתוח המרשים ארבייארסאפן (Árbæjarsafn) המספק לנו הזדמנות להכיר את אורח החיים המיוחד של תושבי האי המרוחק. גגות העשב המבודדים את יושבי הבית מפני הקור והרוח, בקתות העץ הבנויות בסגנון ויקינגי מסורתי, חקלאות ביתית צנועה וסגפנית ושפע של כלי בית שנאספו מרחבי איסלנד. נמשיך ונבקר באזור הנמל, נראה את בית האופרה החדש, נבקר בכנסיית הדלגרים (Hallgrímskirkja) נצפה על העיר ממפעל המים פרלן, נראה את העיר העתיקה ואת בית העץ המפורסם בו נועדו רייגן וגורבאצ’וב בשנות ה 80, לקראת סיום המלחמה הקרה. לקראת שעות הצהריים נמשיך בהפלגה. לינה באוניה.

יום 8 גרונדרפיורדור (Grundarfjordur) - חצי האי סנפלסנס - שמורת צוקי גרדוברג – בודיר

הבוקר האוניה תעגון בגרונדרפיורד (Grundarfjordur) משם נצא ליום טיול בחצי האי סנפלסנס הנקרא גם “איסלנד המיניאטורית” היות והוא מייצג רבות מתופעות הטבע המאפיינות את איסלנד. ניסע לביקור בשמורת צוקי גרדוברג המרשימה שבה חומת משושי בזלת ענקיים המשתרעת לאורך יותר מקילומטר. נמשיך לעבר לכפר בודיר שם נראה את ה”כנסיה השחורה” והחוף הבזלתי המיוחד שלמרגלותיה. לאחר מכן נגיע לעיירת הדיג ארנסטאפי, נצא לסיור רגלי בשביל יפהפה המתפתל מעל צוקים מרשימים המתנשאים מעל החוף ומערות ענקיות שנחצבו על ידי כוחות הטבע. בסיום המסלול נגיע להלנר. לינה באוניה.

יום 9 איסאפיירד'ור (Isafjordur) - הפיורדים המערביים

איסאפיירד’ור היא עיירה בצפון מערב איסלנד, בירת מחוז וסטפירד’יר (הפיורד המערבי) בה חיים כ-3000 תושבים. העיירה ממוקמת במפרץ יפהפה, בין הרים גבוהים ומרשימים, אשר גם בימי הקיץ מכוסים שלג. נצא לסיור דרומה, בין הרי געש ועמקים קרחוניים, נחצה מנהרות שנחצבו לאחרונה ומחברות את תושבי כפרי הדייגים עם עיר המחוז. נבקר במפל המרשים Dynjandi הנופל בצורה מדורגת ובזרזיפי מים דקים מגובה של למעלה מ-100 מ’. זהו המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים. נתכבד בכעך המקומי עליו נוהגים הכפריים לפזר קימל וביוגורט האיסלנדי המפורסם. נעצור במספר נקודות תצפית מרשימות מהן מבט מדהים על הפיורדים האינסופיים המאפיינים כל כך את מערב איסלנד. משם נמשיך לביקור בכפר הדייגים Sudureyri בו נלמד על חיי הדייגים ושגרת יומם. לינה באוניה.

יום 10 הוסאוויק – קניון אסבירג'י – מוזיאון הליוויתנים

הבוקר נעגון בהוסאוויק, עיירת דיג קטנה ויפה השוכנת על חופו המזרחי של מפרץ סקיאלפנדי בצפון איסלנד. נצא לסיור בקניון אסבירג’י, קניון בצורת פרסה אשר נמצא בפארק הלאומי יוקולסארגליופור. הקניון עשיר בצמחייה, פרחים ועצים גבוהים אשר נדירים באיסלנד. לאחר מכן, נחזור להוסאוויק להפסקת צהריים ולאחר מכן נבקר במוזיאון הליוויתנים, מוזיאון ליונקים ימיים המספק מידע על האבולוציה והביולוגיה שלהם. לינה באוניה.

יום 11 מזרח איסלנד - דיופיווגור Djupivogur – הלגונה הקרחונית – חוף היהלומים

הבוקר נעגון בדיופיווגור, עיירה קטנה הממוקמת במזרח איסלנד. ניסע דרומה ונבקר במגדלור הלבן על רקע האוקיינוס האטלנטי. לאחר מכן נמשיך לאורך המצוקים המשמשים כבית גידול לעופות ים. לקראת צהרים נגיע ללגונה הקרחונית Jokulsarlon אחד מפלאי הטבע באיסלנד הגולש מהקרחון הגדול באירופה. נמשיך לחוף היהלומים Beach Diamond  בשפך של הלגונה לאוקיאנוס. אם הזמן יאפשר נעצור בעיירה הופן ונחזור חזרה לאוניה. לינה באוניה.

יום 12 יום שייט לכיוון איי שטלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 לרוויק, איי שטלנד (סקוטלנד)

לרוויק היא העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד. עיר זו השוכנת לחופו המזרחי של האי מיינלנד נוסדה במאה ה-17 כעיר נמל. כיום כלכלת העיר מתבססת על דיג המליחים ועל סיוע לקידוחי הנפט שבים הצפוני. נסייר ברחבי העיר ונתרשם מן הנופים ומהאווירה הייחודית במקום. לינה באוניה.

יום 14 אדינבורו (סקוטלנד) – ארמון הולירוד

היום נטייל בעיר אדינבורו – Edinburgh – בירת סקוטלנד, היפה ביותר באי הבריטי ונחשבת לאחת הערים היפות בעולם. העיר יושבת על שבע גבעות ונחלקת לעיר העתיקה והעיר החדשה. ניסע לאורך המייל המלכותי ונראה את אתריה החשובים ורובעיה. נבקר בארמון הולירוד – Holyrood – ביתם של מלכי סקוטלנד, נשוטט להנאתנו ברחובות הרחבים וההומים, בהם רחוב פרינסס המפואר אשר חנויות בצידו האחד וגנים מרהיבים שבמרכזם שעון פרחים בצידו האחר. נראה את המבנים המרהיבים, הארכיטקטורה, הירק, הגשרים וזוויות הצילום הבלתי נשכחות. לינה באוניה.

יום 15 שייט לכיוון רוטרדם - מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שיט והנאה משירותי האוניה, נתכנס למפגש קבוצתי אחרון ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

ימים 16+17 רוטרדם – תל אביב

נפרד מהאוניה וניסע לאנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה ובה אחד הנמלים הגדולים ביותר באירופה. העיר משמשת מרכז עולמי ליהלומים שגורמים לה להיות מקום מצוין לקניית אבני חן. המסחר ביהלומים, המתנהל בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים, העניק לאזור הסחר את הכינוי “ירושלים של הצפון”. נבקר בקתדראלה של העיר בה מוצגים שני טריפטיכונים גדולים של פטר פול רובנס ונסייר במדרחוב המפורסם. נעלה לתצפית במוזיאון מאס, הבנוי מאבן חול אדומה. לקראת הערב נמשיך לשדה התעופה בבריסל ונטוס בטיסה ישירה לתל אביב אליה נגיע מעט אחרי חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בריסל 4:55 שעות
בריסל תל אביב 4:25 שעות

איסלנד

גייזרים - איסלנד

אדינבורו (סקוטלנד)

מטיילים ממליצים

"הקרוז והטיול המשולב בו הביא אותנו למרחבים חדשים ולנופים עוצרי נשימה. הכל היה מוצלח מאד"
יפה ודוד אפלבוים

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIBB01 05/07/2024 21/07/2024 $5697 $2200 $180 הנחה לנרשמים עד 28/03/2024 טרם נקבע טרם שובץ בהרשמה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באונייה מקטגוריה K בקומות 7.

  • ניתן לדרג לחדר עם חלון פנורמי מקטגוריה C בקומה 1 בתוספת של 1,255 $ לאדם בחדר זוגי, 2,360 $ לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה VA בקומות 6-8 בתוספת 1,485 $ לאדם בחדר זוגי , 2,819 $ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אייר בריסל בנתיב: תל אביב - בריסל - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור בריסל מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 224$ לאדם לכל ההפלגה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניית התענוגות MS Rotterdam של חברת Holland America
  • סיור בסטורנווי, בירת האי לואיס, אחד האזורים היפים והירוקים בסקוטלנד
  • סיור בלרוויק, העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד
  • ביקור במפל Dynjandi המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים
  • ביקור בכפר הדייגים Sudureyri באיסלנד
  • ביקור במפל הגולפוס - אחד מגדולי המפלים האיסלנדים
  • הסלע המפורסם 'ת'ינגווליר', מקום הכינוס של השבטים הוויקינגים
  • אתר הגייזר המפורסם באיסלנד
  • ביקור במוזיאון הפתוח ארבייארסאפן בעיר רייקיאוויק
  • ביקור בארמון הולירוד (Holyrood) ביתם של מלכי סקוטלנד
  • יום טיול בחצי האי סנפלסנס הנקרא גם “איסלנד המיניאטורית”
  • ביקור בשמורת צוקי גרדוברג המרשימה
  • ביקור בהמפל המרשים Dynjandi בעיירה איסאפיירד’ור
  • סיור בקניון אסבירג’י אשר נמצא בפארק הלאומי יוקולסארגליופור
  • ביקור בלגונה הקרחונית Jokulsarlon אחד מפלאי הטבע באיסלנד
  • ביקור באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה

על האוניה

MS Rotterdam

אונית הקרוז MS Rotterdam של חברת השייט Holland America Line הושקה בשנת 2020. במהלך השייט תוכלו ליהנות משפע של מסעדות, שירות שזכה לפרסים, חדרים וסוויטות מפוארים ובידור ברמה עולמית. על אונייה קיימים בין היתר חנויות, מכון כושר, קזינו, אולם קולנוע ומרכז ספא מפנק.

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ריקיאוויק

לרוויק

יולי 13° 14°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ