שייט מאורגן לאיסלנד, צפון גרמניה והאיים הבריטיים – לחברי CLUB 50

15 ימים • כולל המבורג, איי שטלנד ואיי אורקני הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

13 לילות

שיט

קוד טיול CIBAC

לפני 200 מיליון שנה – ממש לא מזמן, לפי המונחים הגיאולוגיים – התפצלה יבשת העל "פנגיאה" לשני חלקים. תזוזת הלוחות יצרה מרווח בין אמריקה הצפונית לאירופה ובתווך נוצרו רכסים תת אוקייניים עצומים שמהם יצאה לבה שהפכה לבזלת. מתוך אחד הרכסים הללו בצבץ אי שאותו אנחנו מכירים כיום בשם איסלנד – "אי של אש וקרח", כפי שמכנים אותו. גילו הצעיר – יחסית, כמובן – של האי ומיקומו יצרו בו שלל תופעות טבע שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר: גייזרים וקרחונים, שדות בזלת והרי געש, מעיינות חמים, מפלים ואגמים. בין עשרות האיים באוקיינוס האטלנטי שוכנים גם האיים הבריטיים המדהימים, שממוקמים במערב אירופה.

דגשים מיוחדים:
• כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל חבילת מים מינרליים ייחודית לאורך ההפלגה (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
• ניצול זמן מלא לסיורים ביום הראשון, כמו גם ביום העלייה לאוניה וביום האחרון לטיול

• ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה, כל הסיורים באוטובוס נוח ופרטי לקבוצה (לעומת המתחרים, אצלהם חלק מסיורים מבוצעים בתחבורה ציבורית)
• מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות איכותיות ומעמיקות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
• לינה במלון בהמבורג בדרגת 4 כוכבים (לעומת המתחרים, אצלהם לינה בבית מלון בדרגת תיירות של 3 כוכבים).
• סיור מלא בעיר המבורג (לעומת המתחרים, אצלהם הסיור הוא פנורמי בלבד)
• יום טיול באיסלנד - טיול מיוחד באזור הפיורדים המערביים של איסלנד

• שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

אתרים בולטים במסלול:
• סיור מקיף באי קירקוול (מאיי אורקני) כולל הכפר הניאוליטי וטבעת ברודגאר
• 'משולש הזהב' הכולל את 3 האתרים המבוקשים באיסלנד: סלע ת'ינגווליר - מקום כינוסים של השבטים הוויקינגים, 
  מפל הגולפוס - מגדולי המפלים האיסלנדים ואתר הגייזר המפורסם
• סיור בעיר רייקיאוויק - כולל ביקור במוזיאון הפתוח
• אגם Myvatn, אגם רדוד ועשיר בחומר אורגני הממוקם באזור של פעילות געשית בצפון איסלנד
• ביקור בליבק וטראווימינדה (אצל המתחרים, ישנו ביקור רק בטראווימינדה)

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - יעד באירופה - ברמן

נטוס ליעד באירופה משם נמשיך בטיסה קצרה לברמן. בהגע ניסע לבית המלון בהמבורג למנוחה והתארגנות. לינה באזור המבורג.

יום 2 סיור בהמבורג – תחילת הפלגה

המבורג, עיר קוסמופוליטית ומגוונת משדרת עוצמה כלכלית. בעיר נמל עצום, פארקים ואגמים. עיר של מוסיקה, מוזיאונים וחיי לילה תוססים. נראה את הכיכר המרכזית, בית העירייה והבורסה. נטייל באזור אגם אלסטר. נתרשם מכנסיות העיר, מהצילההאוס וככל שהזמן יותיר. לקראת צהריים ניסע אל עבר נמלה של העיר המבורג שם נעלה על אניית הפאר החדישה  Orchestra של חברת MSC cruises בה נבלה במהלך טיולינו הקרוב. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 3 שייט לכיוון נורבגיה – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 4 סטבנגר (Stavanger)

הבוקר נצא לסיור היכרות עם העיר שהפכה לבירת הנפט הנורבגית. נתחיל את סיורנו ברחובות העיר העתיקה על בתי העץ המקסימים שלה, נראה את הכיכר המרכזית והנמל השוקק, נבקר במוזיאון הנפט המודרני, הסוקר את תולדות גילוי הנפט והפקתו בים הצפוני ובמוזיאון שמעורר לחיים את מסעות הוויקינגים. ניסע אל מחוץ לעיר, לאורך הפיורד לתצפית נוף מאתר שלושת החרבות. אחר הצהריים נשוב לאוניה להמשך ההפלגה.  לינה באוניה.

יום 5 לרוויק, איי שטלנד (סקוטלנד)

 לרוויק היא העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד. עיר זו השוכנת לחופו המזרחי של האי מיינלנד נוסדה במאה ה-17 כעיר נמל. כיום כלכלת העיר מתבססת על דיג המליחים ועל סיוע לקידוחי הנפט שבים הצפוני. נסייר ברחבי העיר ונתרשם מן הנופים ומהאווירה הייחודית במקום.  לינה באוניה.

יום 6 שייט לכיוון איסלנד – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום נוסף של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 7 אקוררי (Akureyri, איסלנד) – מפלי גודפוס – נופים געשיים באגם Myvatn

הבוקר נעגון בעיר אקוררי, ממנה נצא ליום טיול מיוחד אל אגם מייוואטן. נתחיל בנסיעה לאורך קו החוף של הפיורד הארוך באיסלנד – Eyjafjordur ממנו נוכל להתרשם מהנוף של אקוררי וההרים שמסביבה. נבקר במפלי Godafoss, הנמנים בין המפלים המרהיבים ביותר באיסלנד, ומכונים גם “מפלי האלים”. אל מי המפל הגועשים הושלכו פסלי האלילים הויקינגים עם אימוץ הנצרות באיסלנד. “אזור מיוואטן הוא מפגש של שברים גיאולוגים אדירים ולכן נחזה בו בשפע תופעות נדירות. גם קיטור מתפרץ ממעמקים והאיסלנדים החרוצים  רותמים אותו לצרכי אנרגיה. נטייל אל חוף האגם הרדוד והעשיר בחומר אורגני, לא רחוק מהר הגעש קרפלה. האגם וסביבתו הביצתית עשירים במיוחד בעופות מים, בעיקר ברווזים. האגם נוצר על ידי התפרצות געשית שבמהלכה נפלטה כמות גדולה של לבה בזלתית לפני כ-2,300 שנים, והנוף שמסביבו נשלט על ידי תוואי שטח געשיים, כולל עמודי לבה ושלל תופעות וולקניות מדהימות, בהן התפרצויות בוץ חם וקיטור. במידה והזמן יאפשר נבקר גם בתחנת כוח העושה שימוש במי המעיינות החמים להפקת חשמל. לאחר מכן נשוב לאקוררי. לינה באוניה.

יום 8 איסאפיירד’ור – הפיורדים המערביים (Isafjordur, איסלנד

איסאפיירד’ור (באיסלנדית: Ísafjörður) היא עיירה בצפון-מערב איסלנד, בירת מחוז וסטפירד’יר (הפיורד המערבי) בה חיים כ-3000 תושבים. בירת הפיורדים המערביים ממוקמת על מפרץ יפהפה, בין הרים גבוהים ומרשימים, אשר גם בימי הקיץ מכוסים שלג. נצא לסיור דרומה, בין הרי געש ועמקים קרחוניים ונבקר במפל המרשים Dynjandi. המפל נופל בצורה מדורגת ובזרזיפי מים דקים מגובה של למעלה מ-100 מ’. זהו המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים ולמעשה מדובר בשבעה מפלים, היוצרים יחדיו צורה מעניינת ומתרחבת. נעצור במספר נקודות תצפית מרשימות ומשם נמשיך לביקור בכפר הדייגים Sudureyri בו נלמד על חיי הדייגים ושגרת יומם.  לינה באוניה.

יום 9 ריקיאוויק (Reykjavík, איסלנד) – משולש הזהב – מפל הגולפוס – אתר הגייזר

הבוקר נעגון בעיר ריקיאוויק, בירת איסלנד. ניסע אל מקום כינוסם של השבטים הוויקינגים בסלע המפורסם המכונה ת’ינגווליר. נהלך במורד השבר לאורכו של מצוק לבה על קירותיו הזקופים. נמשיך ונבקר באחד מגדולי המפלים האיסלנדים – מפל הגולפוס שמימיו נוחתים בשאון אדיר אל ערוץ קניוני באמצעות מדרגות סלע מרשימות. לסיום נבקר באתר הגייזר המפורסם של איסלנד. לינה באוניה.

יום 10 רייקיאוויק – מוזיאון הפתוח – סיור בעיר

היום נעגון בעיר ריקיאוויק, בירת איסלנד. נפתח בביקור מחוץ לרייקיאוויק ונבקר במוזיאון הפתוח המרשים ארבייארסאפן (Arbaejarsafn). המוזיאון מספק לנו הזדמנות להכיר את אורח החיים המיוחד של תושבי האי המרוחק. גגות העשב המבודדים את יושבי הבית בפני הקור והרוח, בקתות עץ הבנויות בסגנון ויקינגי מסורתי, חקלאות ביתית צנועה וסגפנית ושפע של כלי בית שנאספו מרחבי איסלנד וזאת לצד קריאת ספרים ורכישת השכלה גם באזורים הנידחים ביותר. נשוב לעיר ונבקר באזור הנמל, נראה את בית האופרה החדש, נבקר בכנסיית האלגרימקירכה, נצפה על העיר ממפעל המים פרלן, נראה את העיר העתיקה ואת בית העץ המפורסם בו נועדו רייגן וגורבאצ’וב בשנות ה 80, לקראת סיום המלחמה הקרה. לקראת שעות הצהריים נמשיך בהפלגה. לינה באוניה.

יום 11 שייט לכיוון איי אורקני שבסקוטלנד – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום נוסף של שיט והנאה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 12 קירקוול – איי אורקני – הכפר הניאולוטי – טבעת ברודגאר

היום תהיה לנו הזדמנות נפלאה לסייר באזור איי אורקני (Orkney Islands), קבוצת איים הממוקמת לחופה הצפוני של סקוטלנד. זהו אזור גדוש היסטוריה, נופים יפיפיים ואנשים נעימי הליכות. כבר מסיפון האנייה נבחין בקו החוף המוריק והציורי של איי אורקני. נצא בנסיעה לעבר מעגל האבנים המפורסם המכונה טבעת ברודגר (ring of Brodgar), מתחם פרהיסטורי מרתק שהצית את דמיונם של חוקרים רבים והוא אחיו הקדמון של הסטונהג’ שבאנגליה. בדרכנו נראה מעגל אבנים נוסף בשם האבנים העומדות של סטנס (Stenness), שהוקם אף הוא על ידי תושביו הקדמונים של האי למטרות פולחן שפרטיו לא פוענחו עד היום. לקראת צהריים נגיע לסקארה ברה (Skara Brae), כפר ניאוליטי מרשים ומפתיע בן אלפי שנים, שנתגלה באקראי במאה ה-19, עקב סופה עזה שחשפה את סודותיו. בצמוד לו נמצאת אחוזת סקייל, בה אוספים של פריטים מקומיים מעניינים ממאות השנים האחרונות. נסיים את יומנו בביקור בבירת איי אורקני, קירקוול (Kirkwall), עיירה נעימה עם רחובות קטנים, קתדרלה יפה בנויה אבן חול אדומה, שרידי ארמונו של הבישוף ושפע חנויות צבעוניות. לאחר ביקור וסיור בקירקוול, נשוב לאנייה. לינה באוניה.

יום 13 שיט לכיוון המבורג – מפגש קבוצתי והרצאה

יום אחרון של שיט במהלכו נהנה משירותי האוניה, במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 14 סיום הקרוז בהמבורג – טיול מעמיק בצפון גרמניה – ליבק – טראוומינדה – הים הבלטי – טיסה לתל אביב

מלאי חוויות, נעגון בנמל העיר המבורג ולאחר ארוחת הבוקר ניפרד מן האוניה. נצפין לעבר ליבק שהייתה עיר נמל חשובה בימי הביניים בים הבלטי והוכרזה על ידי אונסק”ו אוצר של תרבות ואמנות. העיר ידועה במרציפן המשובח שלה ובאדריכלות הלבנים הגותיות. נראה את בית העירייה והכיכר, את בית בודנברוק בו התגורר הסופר תומאס מאן, נתרשם מבית גילדת המלחים, שער הטירה ועוד. נמשיך לטראוומינדה השוכנת לחוף הים הבלטי שנודעה כאתר נופש בקרב האצולה הרוסית ונטייל ברצועת החוף שוקקת הפעילות. לפנות ערב ניסע לשדה התעופה של ברמן ממנו נטוס בטיסה חזרה לתל אביב דרך יעד באירופה.

יום 15 הגעה לתל אביב

מלאי חוויות, ננחת בשעות הבוקר המוקדמות בתל אביב.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד ביניים 3:55 שעות
יעד ביניים ברמן 1:10 שעות
ברמן יעד ביניים 1:10 שעות
יעד ביניים תל אביב 3:40 שעות

איסלנד

גייזרים - איסלנד

מטיילים ממליצים

"הקרוז והטיול המשולב בו הביא אותנו למרחבים חדשים ולנופים עוצרי נשימה. הכל היה מוצלח מאד"
יפה ודוד אפלבוים

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIBAC (קבוצה שנייה) 06/07/2019 20/07/2019 $4225 $2050 טרם נקבע טרם שובץ מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה בלה בקומות  5,8,9,10

  • ניתן לשדרג לחדר פנימי מקטגוריה פנטסטיקה בקומות  11,12,14 בתוספת  136$ לאדם בחדר זוגי או 272$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה בלה בקומה 8 בתוספת  451$ לאדם בחדר זוגי או 902$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 5,8 בתוספת  537$ לאדם בחדר זוגי או 1074$ לאדם בחדר ליחיד

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה בלה בקומות 8,9 בתוספת  813$ לאדם בחדר זוגי או 1626$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 9,10,11,12 בתוספת  950$ לאדם בחדר זוגי או 1900$ לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • הטיסות יבוצעו בנתיב: תל אביב - יעד ביניים - ברמן, ברמן - יעד ביניים - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • חבילת מים מינרליים במשך ההפלגה.
  • בית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם €120 לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

    בחדרים חיצוניים מקט’ בלה ו/או מרפסות מקט’ בלה עלול להיות נוף מוסתר.

  • חדרים מקטגוריית פנטסטיקה ממוקמים בקומה גבוהה יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה MSC ORCHESTRA של חברת MSC Cruises
  • סיור בהמבורג
  • סיור בלרוויק
  • הכפר הניאוליטי וטבעת ברודגר באיי אורקני
  • ביקור במפלי Godafoss ("מפלי האלים"), בין המפלים המרהיבים ביותר באיסלנד
  • ביקור באגם מייוואטן
  • ביקור במפל Dynjandi המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים
  • ביקור בכפר הדייגים Sudureyri באיסלנד
  • ביקור במפל הגולפוס - אחד מגדולי המפלים האיסלנדים
  • הסלע המפורסם 'ת'ינגווליר', מקום הכינוס של השבטים הוויקינגים
  • אתר הגייזר המפורסם באיסלנד
  • ביקור במוזיאון הפתוח ארבייארסאפן בעיר רייקיאוויק וגם בכנסיית ה'אלגרימקירכה'
  • ביקור בליבק, עיר נמל שהוכרזה על ידי אונסק"ו אוצר של תרבות ואמנות
  • ביקור בטראוומונדה, עיירת נופש בקרב האצולה הרוסית, השוכנת לחוף הים הבלטי

על האוניה

MSC Orchestra

האוניה MSC Orchestra של חברת MSC Cruises הושקה בשנת 2007. במהלך השיט תוכלו ליהנות מהאווירה האיטלקית האופיינית לה. האונייה מציעה שתי אפשרויות סעודה בחדרי אוכל פורמליים. ב-וילה בורגזה וב-להיביסקוס יציעו לכם ישיבה חופשית בארוחות הבוקר והצהריים ומקומות קבועים מראש בארוחת הערב. ב-פור סיזנז בופה יגישו לכם ארוחה הכוללת פיצות קטנות...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  ריקיאוויק המבורג
יולי 13° 21°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט מאורגן לאיסלנד, צפון גרמניה והאיים הבריטיים – לחברי CLUB 50   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

15 ימים • כולל המבורג, איי שטלנד ואיי אורקני
לוגו של וואטסאפ

אנא הזינו את הסיסמא שקיבלתם: